Oe, ik ben benieuwd. Goede tip.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:46 schreef KdR het volgende:
Nieuwe The Field-album is gelekt! From Here We Go Sublime was erg briljant, ben benieuwd of deze hetzelfde niveau haalt.
Komen naar paradiso pfaf, kzag het in mijn paradiso nieuwsbriefquote:Op maandag 4 mei 2009 13:18 schreef pfaf het volgende:
Mijn tip van de dag is Pink Mountaintops.
http://www.kindamuzik.net(...)aintops/outside-love
Vooral het eerste deel van de plaat is geniaal. Echt eens beluisteren!
Interessante lijst met artiesten. Zal het zo eens beluisteren.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:59 schreef kciR het volgende:
Ik kwam net een heel tof album tegen. Dark Night of the Soul heet het en is een samenwerking van Danger Mouse en Sparklehorse. En aan elk nummer (13 in totaal, 3 artiesten doen 2 nummers) werkt een andere artiest mee.. Ik ben nu bezig met de eerste luistersessie, maar die gaat zeker in m'n eindlijstje komen!
Ewbank zal dat heus niet van Maximo Park hebben gejat. Dat zou na zijn carriere en al zijn miljoenen het domste zijn wat je kan doen. Of het is puur toeval (geloof ik niet), of beiden hebben het idee 'aangeleverd' gekregen van dezelfde (in dit geval) louche persoon of Maximo Park heeft het gejat van Ewbank. Maximo Park weet dat niemand in Engeland Marco Borsato kent.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:42 schreef Duim het volgende:
Ik dacht na het lezen van al die reacties: ach het zal wel meevallen. Maar het lijkt inderdaad echt heel erg. Die vieze Marco toch.
Je moet niet zo serieus op mij ingaan want het interesseert me niks. Ik heb gewoon een hekel aan Marco Borsato.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Ewbank zal dat heus niet van Maximo Park hebben gejat. Dat zou na zijn carriere en al zijn miljoenen het domste zijn wat je kan doen. Of het is puur toeval (geloof ik niet), of beiden hebben het idee 'aangeleverd' gekregen van dezelfde (in dit geval) louche persoon of Maximo Park heeft het gejat van Ewbank. Maximo Park weet dat niemand in Engeland Marco Borsato kent.
Ik luister zijn muziek ook niet, maar een hekel hebben aan iemand die liedjes zingt is jammer van je energiequote:Op zondag 10 mei 2009 22:28 schreef Duim het volgende:
[..]
Je moet niet zo serieus op mij ingaan want het interesseert me niks. Ik heb gewoon een hekel aan Marco Borsato.
Klopt. Maar ik doe verder niks met mijn haat dus gelukkig verspil ik er geen energie meequote:Op zondag 10 mei 2009 22:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik luister zijn muziek ook niet, maar een hekel hebben aan iemand die liedjes zingt is jammer van je energie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |