quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:35 schreef emokid het volgende:
Na een eerste luisterbeurt dacht ik dat het album wel zou groeien, maar ik voel nog weinig. Wellicht niet voor mij weggelegd, ze schijnt wel een mooi optreden te hebben weggegeven in Paradiso.
quote:1. Revenge (featuring The Flaming Lips)
2. Just War (featuring Gruff Rhys)
3. Jaykub (featuring Jason Lytle)
4. Little Girl (featuring Julian Casablancas)
5. Angel’s Harp (featuring Frank Black)
6. Pain (featuring Iggy Pop)
7. Star Eyes (I Can’t Catch It) (featuring David Lynch)
8. Everytime I’m With You (featuring Jason Lytle)
9. Insane Lullaby (featuring James Mercer of The Shins)
10. Daddy’s Gone (featuring Nina Persson)
11. The Man Who Played God (featuring Suzanne Vega)
12. Grim Augury (featuring Vic Chestnutt)
13. Dark Night Of The Soul (featuring David Lynch)
Ja daar ging het al eerder over, als je die 3 namen zo leest moet het haast wel goed gaanquote:Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef -skippybal- het volgende:
Even lekker crossposten
Iemand de samenwerking van Danger Mouse, Sparklehose en David Lynch (!) al kunnen luisteren? Erg fijn, met toffe gastartiesten.
[..]
Hehe, nee al een tijdje (jaar) niet meer hoor. Voor Tortoise, zie pm.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:50 schreef Z het volgende:
Tortoise, hmmm. Zou het wat zijn?
Ben je niet meer blauw pfaf?
Ik ben net een paar nummers aan het luisteren. Tot nu toe klinkt het erg lekker.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef -skippybal- het volgende:
Even lekker crossposten
Iemand de samenwerking van Danger Mouse, Sparklehose en David Lynch (!) al kunnen luisteren? Erg fijn, met toffe gastartiesten.
[..]
Ik heb een gewoon doosje. Kon er ook één met berenhuid nemen, maar dat is veel duurder.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:07 schreef emokid het volgende:
Komt de nieuwe Grizzly Bear in speciale verpakking, Digipak/slipcase/jewelcase? Gewoon even nieuwsgierig.
Berenhuid. Haha.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik heb een gewoon doosje. Kon er ook één met berenhuid nemen, maar dat is veel duurder.
Ik ben zelf niet zo into podcasts, maar deze websites zijn erg okay (de podcasts dus vast ook wel):quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:39 schreef emokid het volgende:
Wat zijn aan te raden muziek-podcasts die een beetje "indie" zijn? Ik heb er zelf twee van NPR, het radioprogramma en de liveconcerten die hij regelmatig binnenhaalt. Zijn er nog meer podcasts met zoetigheid die ik moet hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |