Conor Oberstquote:
In mijn verdediging vind ik Bright Eyes al een irritante aansteller vanaf pakweg 2002, maar mijn muziek zal het nooit worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Bright Eyes?
Verder matige cover.
Die epische koebel (of wat het ook isquote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:09 schreef chansadres het volgende:
The Killers eisen hun indiecredits terug. Een cover van Bright Eyes - Four Winds moet de uitkomst bieden?
Ik heb alleen nog wat songs op myspace gehoord, maar ik vind het erg goed klinken. Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:26 schreef Moody het volgende:
Niemand interesse in Grant Campbell? (iets hierboven)
Het album is erg goed
Valt me idd ook een beetje tegen. Ander nieuw nummer, , vind ik leuker. Maar het nieuwe album telt 16 nummers, dus er is nog ruimte voor verbetering.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:31 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Die epische koebel (of wat het ook is) ook...
Jammer dat dat nieuwe nummer van Conor zelf ook niet bepaald spannend klinkt.
Gemengd Zwemmen in de Melkweg was eerst wel een beetje een vaste stek op zaterdagavond. Maar tegenwoordig is het een verkapte Noodlanding geworden en vind ik het iets minder. Maar verder dan dit kom ik ook niet echt, moet ik bekennen. De meeste van mijn vrienden krijg ik niet eens mee naar de Melkweg, laat staan iets "undergrounds"quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:54 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik baal er echt af en toe van. Dan heb je zin om op een zaterdagavond gewoon eens lekker de hele avond te dansen op indie-muziek of wat mij betreft een biertje te drinken en te luisteren naar indie-muziek en ik heb echt het idee dat het nergens kan hier in de buurt (en die buurt is dan Den Haag, Rotterdam, Amsterdam).
Heeft iemand niet een hele goede tip? (Club Rascal en Indie Hague ken ik natuurlijk wel, maar ja.. dat is ook maar 1 keer in de maand!)
Ik kan m'n vrienden nog wel enigszins meekrijgen (behalve naar Maximo Park donderdagquote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:07 schreef Levi12 het volgende:
[..]
Gemengd Zwemmen in de Melkweg was eerst wel een beetje een vaste stek op zaterdagavond. Maar tegenwoordig is het een verkapte Noodlanding geworden en vind ik het iets minder. Maar verder dan dit kom ik ook niet echt, moet ik bekennen. De meeste van mijn vrienden krijg ik niet eens mee naar de Melkweg, laat staan iets "undergrounds"
Als jij je eigen indie dansclub begint, dan ben ik vaste klant. En wat betreft Maximo Park, dat is een band die je gewoon gezien moet hebben. Ik kan helaas niet donderdag, maar ik zou maar wat graag gaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:34 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik kan m'n vrienden nog wel enigszins meekrijgen (behalve naar Maximo Park donderdag), maar ik kan ze alleen meenemen als ik weet waar naartoe! En underground weet ik ook niet heel erg te vinden.
Ik vraag me wel eens af of het gebrek aan cafés/disco's waar ze indie draaien nu ligt aan te weinig mensen die het luisteren of gewoon aan het feit dat het er niet is, maar wel een markt voor is!
Want anders begin ik gewoon m'n eigen indie dansclubOf ik verhuis naar Engeland!
http://platomania.nl/etalage/list/id/218quote:Op zaterdag 18 april is in onze winkels de Recordstore Day. De hele winkel ligt dan vol met knalaanbiedingen, unieke 7 inches (oa Tom Waits) en in een aantal winkels is er live muziek.
Speciaal voor deze dag hebben we een spectaculaire actie. Eén van onderstaande titels kun je via onderstaande links reserveren. ALLEEN op zaterdag 18 april kun deze GRATIS afhalen in een winkel naar keuze. Haast je, we hebben hele grote stapels ingekocht, maar op is op.
De spelregels:
- Je mag per persoon maar 1 cd uitkiezen.
- Je moet je abonneren op onze nieuwsbrief, dat kun je aangeven als je je registreert. Als je al lid bent kun je gewoon verder gaan natuurlijk.
- Op is echt op, dus wees er snel bij.
- Bij het reserveren moet je aangeven dat je de cd in een van de winkels ophaalt (maak een keuze). De cd ligt dan op 18 april gratis voor je klaar!
Wil er iemand met me mee naar Maximo Park :pquote:Op zondag 29 maart 2009 04:04 schreef Levi12 het volgende:
[..]
Als jij je eigen indie dansclub begint, dan ben ik vaste klant. En wat betreft Maximo Park, dat is een band die je gewoon gezien moet hebben. Ik kan helaas niet donderdag, maar ik zou maar wat graag gaan.
Bedankt voor de heads-up! Heb voor mezelf even Kings of Leon's Youth and Young Manhood besteld en voor m'n broer Jeff Buckley's Grace. Twee albums die ik al een tijd gewoon had moeten kopen.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:26 schreef emokid het volgende:
[..]
http://platomania.nl/etalage/list/id/218
Via onderstaande links, dus gewoon bestellen? Reserveren zie ik niet staan, hoe moet het nou precies?
In Tivoli, die kaartjes zijn gewoon nog te koop hoor. Melkweg is uitverkochtquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:28 schreef 3lmo het volgende:
Nog mensen volgende week donderdag naar The View, die een kaartje over hebben? Of nouja, gewoon over hebben.Heb zelf al wel een kaartje, maar zoek er nog 1.
Gisteren ging in de Watt het dak er ook lekker af. Heerlijke show.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:04 schreef 3lmo het volgende:
The Subways waren echt supertof! Wat een show, wat energiek en ze klonken ook uitzonderlijk goed. Vond het toch wel een van mijn betere concerten.En die Charlotte is écht nice.
Is het al duidelijk hoe het werkt? Of moet er even een mailtje naar Plato?quote:Op zondag 29 maart 2009 12:08 schreef TJLinden het volgende:
Volgens mij is het systeem gewoon dat je 'm bestelt, dan naar je winkelwagentje gaat en kiest voor ophalen in de winkel en betalen in de winkel. Dan leggen ze 'm voor je klaar en kun je 'm gratis ophalen op 18 april (en als je 'm eerder wilt halen dan zul je gewoon mogen betalen).
Helaas staan er geen nieuwere platen op, voor mezelf ook even Kings of Leon gedaan, een maat van me neemt die van Jeff Buckley.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:37 schreef emokid het volgende:
Plato actie is duidelijk. Gewoon bestellen op de normale manier, kies voor de optie 'Afhalen in winkel'. Vervolgens klik je op Reserveren en ga je op 18 april je plaat ophalen. Ze zullen geen geld vragen.
huh. gaan ze dat dan niet doen via Volkoren???? raarquote:Op maandag 30 maart 2009 18:01 schreef Tourniquet het volgende:
Op de Myspace van This Beautiful Mess staan een paar nieuwe nummers van de cd die ze in eigen beheer aan het opnemen zijn (met recht indie dus!!). Klinkt erg lekker, vooral het refrein van Zealots vind ik ongeëvenaard prachtig! Ze zoeken nu een label die de cd wil gaan uitbrengen, ik hoop dat dat gaat lukken.
www.soapandskin.comquote:Op zondag 22 maart 2009 14:17 schreef BUG80 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een tip voor liefhebbers van rare meisjes: Soap & Skin. Haar debuutalbum Lovetune for Vacuum komt binnenkort uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |