waar heb je die coach sessie gedaan?? ik zou dat ook graag willen doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:02 schreef richbitch het volgende:
Net eerste daytrading coach sessie gehad, heel erg lijp. Heb nu al zin in de volgende
.
Hier had ik gisteravond een order voor klaargezet...quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:18 schreef M.Melandri het volgende:
jij hebt zeker ook short 227 met giga hefboom van 19
Klopt, de beurs staat rood, shorts de deur uit tegen winst.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:32 schreef Gremen het volgende:
Mooie lijn naar beneden tot nu toe
Waarom was de opening dan eigenlijk hoger
sitting_elfling mag van geluk spreken
scheelde weinigquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt, de beurs staat rood, shorts de deur uit tegen winst.
Mhaow, ze hebben het toch niet slecht gedaan nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jep, ik heb er alleen veel te veel. Ik vrees dan ook dat ik dat geld beter vanavond beter in een restaurant + pils had kunnen besteden om de rest door de wc te spoelen.
shorts niet meteen van de hand gedaan bij opening? dan heb je een goed besluit genomen. gefeli!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt, de beurs staat rood, shorts de deur uit tegen winst.
Zat zo rond de 10% dacht ik met de Short Sprinter 229. Was het het waard? Nee, was het leuk? Ja, dit soort spanning is vaak een échte kick of beter gezegd drug.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:54 schreef Gremen het volgende:
Hoeveel % winst had je nu?
Was het risico het waard?
Tich een spannend dagje vandaag, denk het wel eens beslissend kan zijn. Of we stijgen nog een tijdje door of vanaf vandaag weer een stapje terug.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zat zo rond de 10% dacht ik met de Short Sprinter 229. Was het het waard? Nee, was het leuk? Ja, dit soort spanning is vaak een échte kick of beter gezegd drug.
quote:MARKET TALK: Fugro koersdoel licht verlaagd - Goldman
26-03-2009 08:40:00
AMSTERDAM (Dow Jones)-- Het koersdoel voor Fugro is verlaagd naar EUR22,00 van EUR23,00 door de analisten van Goldman Sachs. De raming voor de winst per aandeel voor 2009 blijft ongewijzigd op EUR3,12. Voor 2010 is de wpa-raming licht verlaagd naar EUR1,20 van EUR1,24. Het advies blijft gehandhaafd op sell. Het aandeel Fugro sloot woensdag op EUR25,69. (YVV)
Het koersdoel wordt verhoogd naar EUR26 van EUR24. "UBS"quote:
Fok financieel frontpage ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:54 schreef pberends het volgende:
Amerikaanse staatsobligaties onder druk
in die sprinters word ook veel te weinig gehandeld, behalve dan die aex sprinters je kan beter put opties kopen S&Pquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:51 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb een paar dagen niet in kunnen loggen en wat hebben m'n S&P 500 shorts in die tijd gedaan?
niks! Nog steeds staan ze op 1 euro.
Valt ook niet mee met futures die maar in de plus blijven staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |