abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67397598
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:33 schreef pberends het volgende:
Ik vind het trouwens ook gevaarlijk dat al die analisten nu opeens bullish beginnen te worden. Das idd een moment om short te gaan.

Maar ik wacht nog even op de 880 bij de S&P.
De analisten draaiden idd nog sneller dan Woutertje dat ooit zou kunnen.
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:39:36 #27
248081 Oizno
hoizo oizo
pi_67397800
Wat jammer toch allemaal die ellendige voorspellingen.

In een best case scenario had ik al mn geld nu in AMG gestopt. Gewacht tot het aandeel 65 euro waard is en vervolgens verkopen. Dan hoef ik de komende 10 jaar niet meer te werken. Dromen...
pi_67397851
Gaat wel lekker bij Binck. Heb mijn aandeeltjes niet kunnen verkopen omdat ze niet in mijn portefeuille kwamen. Heb net wel een klacht ingedient, want al scheelt het maar een beetje geld voor de meesten (gaat om zo'n 50 euro), maar het is toch wel weer 50 keiharde euro's. Ik heb een klacht ingedient en hoop dat ik compensatie kan krijgen (al dan niet in transactietegoed), maar ik zie wel.
pi_67397860
Zijn er cijfers uitgekomen ergens over de uitzenduren of werkeloosheid? Anders snap ik de stijging van Randstad niet.
pi_67397970
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Zijn er cijfers uitgekomen ergens over de uitzenduren of werkeloosheid? Anders snap ik de stijging van Randstad niet.
ING heeft een positief advies afgegeven

MARKET TALK: Randstad advies verhoogd naar buy van hold - ING
25-3-2009 8:42:00

AMSTERDAM (Dow Jones)--Het advies op het aandeel Randstad is door ING Wholesale Banking verhoogd naar buy van hold. Volgens analist Marc Zwartsenburg van ING kan Randstad al vroeg in het tweede kwartaal van 2009 profiteren van een verbeterd sentiment. De analist denkt dat de zorgen over de uitzender wat zijn overdreven en dat Randstad de convenanten niet zal breken. Het koersdoel wordt verhoogd naar EUR15, van EUR14,5. Dinsdag sloot het aandeel op EUR11,65. (EHI)
pi_67398010
Geithner: dollar blijft belangrijkste munt ter wereld
quote:
De Amerikaanse minister van Financiën Timothy Geithner toonde zich woensdag vol vertrouwen dat de dollar zijn positie als belangrijkste munteenheid in het internationale financiële systeem zal handhaven.

Dollar
"De dollar is de belangrijkste reservemunteenheid ter wereld en zal dat volgens mij nog een hele lange tijd blijven", aldus de minister bij een bijeenkomst van de Amerikaanse denktank Council on Foreign Relations.

China
Geithner reageerde op het voorstel van de president van de centrale bank van China, Zhou Xiaochuan, om de dollar als mondiale reservemunt te vervangen door een munteenheid die niet verbonden is aan de economie van één land.

Xiaochuan wees hierbij onder meer op de zogenoemde speciale trekkingsrechten (SDR), de eenheid die het Internationaal Monetair Fonds (IMF) gebruikt in het betalingsverkeer met zijn lidstaten. De waarde van de SDR is gebaseerd op de koers van de dollar, de euro, de Japanse yen en het Britse pond sterling.
pi_67398018
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:40 schreef Anoniemos het volgende:
Gaat wel lekker bij Binck. Heb mijn aandeeltjes niet kunnen verkopen omdat ze niet in mijn portefeuille kwamen. Heb net wel een klacht ingedient, want al scheelt het maar een beetje geld voor de meesten (gaat om zo'n 50 euro), maar het is toch wel weer 50 keiharde euro's. Ik heb een klacht ingedient en hoop dat ik compensatie kan krijgen (al dan niet in transactietegoed), maar ik zie wel.
Gewoon doen inderdaad. Geld is geld. Ik heb nog net iets minder dan 45 minuten om mijn keuze beter te beargumenteren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:44:39 #33
248081 Oizno
hoizo oizo
pi_67398020
Ik lees vaak over koersdoelen. Wat voor termijn hebben die koersdoelen?
  Moderator woensdag 25 maart 2009 @ 16:44:42 #34
236264 crew  capricia
pi_67398022
quote:
Alex draait als een zonnetje...vreemd, zou toch hetzelfde moeten zijn denk je zo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 25 maart 2009 @ 16:45:55 #35
236264 crew  capricia
pi_67398079
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef Oizno het volgende:
Ik lees vaak over koersdoelen. Wat voor termijn hebben die koersdoelen?
Sinds de daling van oktober vorig jaar, geloof ik daar helemaal niet meer in.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67398269
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Sinds de daling van oktober vorig jaar, geloof ik daar helemaal niet meer in.
Koersdoelen zijn over het algemeen puur een indicatie. Persoonlijk denk ik dat je er inderdaad niet al te veel waarde aan moet hechten al zitten de jongens van Goldman Sachs vaak wel in de goede richting.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_67398421
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Koersdoelen zijn over het algemeen puur een indicatie. Persoonlijk denk ik dat je er inderdaad niet al te veel waarde aan moet hechten al zitten de jongens van Goldman Sachs vaak wel in de goede richting.
dan moeten we dus ff flink ASMI gaan kopen
pi_67398447
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gewoon doen inderdaad. Geld is geld. Ik heb nog net iets minder dan 45 minuten om mijn keuze beter te beargumenteren.
Ik ga het ook zeker doen. Zeker als student kan ik gewoon niet veel missen en ben nu bezig met een 1500 euro en dan is 50 euro gewoon een hele hoop.

Koersdoelen neem ik altijd met een hele hand zout. Meestal bereikt het aandeel nooit de koers die daar genoemt wordt, ik orienteer me er soms een beetje op, maar meestal kijk ik liever naar hoe het aandeel zich ontwikkelt en wat ik ongeveer verwacht wat er gaat gebeuren. Maar met deze beurs blijft het gevaarlijk, je zult mij ook niet vinden in opties op dit moment. Heb het wel gedaan, maar is mij gewoon te risicovol. Aandeeltjes Aegon of ING komen ooit wel weer boven de koers waar ze nu staan als er weer een herstel komt (wat ooit wel weer komt). Maar handelen is nog veel leuker
  Moderator woensdag 25 maart 2009 @ 16:56:32 #39
236264 crew  capricia
pi_67398502
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:54 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

dan moeten we dus ff flink ASMI gaan kopen
Die koersdoelen zijn soms gewoon belachelijk. Ik snap dat ook wel. Omdat ze niet vorig jaar in oktober met die crash opeens een koersdoel van 25 euro naar 5 euro beneden bij kunnen stellen...dan staan ze gewoon voor schut. Maar dat is wel wat met sommige aandelen gebeurd is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67398540
iemand die longs durft mee te nemen naar morgen? ik ben momenteel meer van de dag succesjes. Voor hogere rendementen moet je toch overnight goede beslissingen maken maar heb op het oment te weinig vertrouwen.
it's better to burn out than to fade away...
pi_67398595
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:39 schreef Oizno het volgende:
Wat jammer toch allemaal die ellendige voorspellingen.

In een best case scenario had ik al mn geld nu in AMG gestopt. Gewacht tot het aandeel 65 euro waard is en vervolgens verkopen. Dan hoef ik de komende 10 jaar niet meer te werken. Dromen...
AMG was een hypeaandeel, zeker overgewaardeerd. Veel winst maakten ze historisch gezien ook niet.

Maar het aandeel is inderdaad een stuk meer waard dan wat het nu is. Maar dan moet er wel weer hoogconjunctuur komen.
pi_67398682
quote:
Fucking tyfusBinck, ik word echt schijtziek van die mongolen.
pi_67398692
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:57 schreef lammegiraf het volgende:
iemand die longs durft mee te nemen naar morgen? ik ben momenteel meer van de dag succesjes. Voor hogere rendementen moet je toch overnight goede beslissingen maken maar heb op het oment te weinig vertrouwen.
Ik zit er over na te denken, long of short voor 30 - 50% van mn kapitaal. Mn laatste succes was een schamele 20% winst op Mittal en ik prefereer toch de overnight momenten. Voor sluitingstijd beslissing maken dan lekker slapen en dan de volgende ochtend weten of je er een vakantie kan bij boeken of eventueel nog een weekje door werken.
pi_67398722
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:35 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

En wat denk je zelf?

Neem ook ff de nieuwe (rechtse) regering van Israel, de satelliet lancering van N-Korea en de (economische) oorlogstaal van China mee in je beschouwingen....
China die al zijn staatsobligaties dumpt is pas een leuke nuke...
pi_67398871
Groene dagen zijn saaie dagen. Wanneer gaat de AEX weer onder de 200?
pi_67398926

AEX, RSI en volumes van de afgelopen dagen.

RSI richting 100...
  Moderator woensdag 25 maart 2009 @ 17:07:03 #49
236264 crew  capricia
pi_67398952
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik zit er over na te denken, long of short voor 30 - 50% van mn kapitaal. Mn laatste succes was een schamele 20% winst op Mittal en ik prefereer toch de overnight momenten. Voor sluitingstijd beslissing maken dan lekker slapen en dan de volgende ochtend weten of je er een vakantie kan bij boeken of eventueel nog een weekje door werken.
Dat meen je niet! Ik zou nog even wachten als ik jou was en niet alles nu al op zwart of rood zetten...
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 25 maart 2009 @ 17:07:56 #50
236264 crew  capricia
pi_67398980
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:06 schreef veekeend het volgende:
[ afbeelding ]

AEX, RSI en volumes van de afgelopen dagen.

RSI richting 100...
Leg mij dat eens uit wat een RSI van 100 inhoudt...
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')