quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef Sala-adin het volgende:
Weetje wat tof is zo een banner maken die helemaal vol zit met vraagtekens als achtergrond en dan zo in fok! lettertype SNEAK TOPIC ofzo en dan lijstje met users welke pathe ze gaan met de usericons erbij ofzo
Ik jou ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
TVP want ik mis jullie af en toe wel
Jij gaat niet meer naar de sneak?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
TVP want ik mis jullie af en toe wel
Zo dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:33 schreef Schuttingbeer het volgende:
't Topic is weer gevonden!
Ik kan niet photoshoppen, alleen painten, maar dan krijg je een zeer lage kwaliteit banner.
En je (we, men) wilde toch ook de usericons in de OP zetten??
Ben nooit echt grafisch goed geweestquote:
Donequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:49 schreef botterfly het volgende:
Ik wil ook wel in de OP![]()
Ik ga waar ik ben!
m'n plaatje is aangepast (denk ik)quote:
Zelfs met mijn technical-graphical-paint-skillz0rz kreeg ik het voor elkaar.. je gewoon een plaatje in paint maken van 60x60 pixels en opslaan als .jpg of .jpeg (en dus niet als .bmp) en dan die uploaden ofzo.. dat moet toch wel lukken neem ik aan.quote:Heb een vraagje wat niks met dit topic te maken heeft
Straks moeten we naar de sneak zonder dat we weten wat er komt, zoals de rest van het plebsquote:Op maandag 30 maart 2009 08:01 schreef soares het volgende:![]()
elloooooooooooooooooo....
annieboddiee dereeeeeeeee
Mag ik me alvast uitschrijven, ik heb nog nooit enid idee gehad, sinds de hints er niet meer zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 14:05 schreef Schuttingbeer het volgende:
Het 'voorspel-de-sneak' spel! De tussenstand:
Schuttingbeer - 1
Sala-adin - 0
Charmedmatzzie - 0
reconnect - 0
teigan - 0
Tangarine - 0
Botterfly - 0
motherflocker - 0
Deceit - 0
2Mini - 0
lobotm - 0
Bravebart - 0
Jeeh - 0
Soares - 0
Yesse - 0
TOFquote:Op maandag 30 maart 2009 14:05 schreef Schuttingbeer het volgende:
Het 'voorspel-de-sneak' spel! De tussenstand:
Schuttingbeer - 1
Sala-adin - 0
Charmedmatzzie - 0
reconnect - 0
teigan - 0
Tangarine - 0
Botterfly - 0
motherflocker - 0
Deceit - 0
2Mini - 0
lobotm - 0
Bravebart - 0
Jeeh - 0
Soares - 0
Yesse - 0
aha daarom kon ik deze niet vindenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:19 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom zit dit topic eigenlijk in tv en radio?
Tofquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:54 schreef soares het volgende:
Ik zit momenteel in de de pathe te wachten op de film.. En als die eng is ga ik weg...
Wat een voortreffelijke, bondige omschrijving van de filmquote:
Je bent een toffe baasquote:
Zolang we in het verkeerde subforum blijven zitten zekerquote:
Goed, maar in het 'voorspel-de-sneak' spel sta je toch nog op 0 puntenquote:Op woensdag 1 april 2009 00:30 schreef Sala-adin het volgende:
Wat ben ik toch een baas.
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Goed, maar in het 'voorspel-de-sneak' spel sta je toch nog op 0 punten![]()
Mijn voorspelling voor deze keer: 'He's just not that into you'
Voor de rest ben je wel een baas
Om eerlijk te zijn, ben ik gewoon aan het gokkenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?Vroeger met hints was het nog wel te doen, maar nu heb je echt de keus uit minimaal 20 films
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:27 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ben ik gewoon aan het gokkenMaar toevallig had ik de vorige goed voorspeld
Volgens mij draait die in de Lady's night! even nagekeken en ja 8 aprilquote:Op donderdag 2 april 2009 10:18 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Goed, maar in het 'voorspel-de-sneak' spel sta je toch nog op 0 punten![]()
Mijn voorspelling voor deze keer: 'He's just not that into you'
Voor de rest ben je wel een baas
Ik zat ook aan die te denken, maar had voor die ander gekozen.. alleen nu iemand zei dat ie op de lady's night komt.. wordt de kans dat ik 'm goed heb al aanzienlijk kleinerquote:Op donderdag 2 april 2009 19:38 schreef BustPunker het volgende:
mag ik ook meedoen?
ik ga ook voor the boat that rocked.
oh, en ik ben een trouwe schouwburgpleinganger
geen kuipmensen trouwens?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:45 schreef Sala-adin het volgende:
FOUT FOUT FOUT IEDEREEN FOUT!!!!
Street Fighter
Dezequote:Op zaterdag 4 april 2009 02:45 schreef Sala-adin het volgende:
FOUT FOUT FOUT IEDEREEN FOUT!!!!
Street Fighter
Ik heb daar zover ik weet nog geen trailer van gezienquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja die JA
Ik was tijdens een prevoorstelling al na 30 min weg gelopen
quote:Het 'voorspel-de-sneak' spel! De tussenstand:
Schuttingbeer - 1
Sala-adin - 0
Charmedmatzzie - 0
reconnect - 0
teigan - 0
Tangarine - 0
Botterfly - 0
motherflocker - 0
Deceit - 0
2Mini - 0
lobotm - 0
Bravebart - 0
Jeeh - 0
Soares - 0
Yesse - 0
Nee je heb niks gemist op twee lekkere chicks na danquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:53 schreef Schuttingbeer het volgende:
'k had een 'personeelsvergadering' en die duurde wat lang..
volgens 'TheSwooshdockSaints' was 't niet wat![]()
ik heb dus niks gemist?
Hoop ik ook!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:11 schreef soares het volgende:
tis misschien vergezocht.. maar ik hoop Angels and Demons
Seriously, Dragonball was ultiem slechtquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:40 schreef 2Mini het volgende:
Whehehe... wordt het dan toch the uninvited..
Dan ga ik met iemand die niet durftZeg ik wel dat het Dragonball wordt ofzo
Gran Torino was ook n geweldige filmquote:Op woensdag 15 april 2009 15:11 schreef Jeeh het volgende:
Ik ben toch maar naar Gran Torino in de Kuip gegaan met mn moeder en broertje. We waren de enigen in de zaal![]()
Wederom prachtige film
Vetquote:
Ben benieuwdquote:
quote:
Ik heb een puntje verdiendquote:
17quote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef Yesse het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu lijk ik net een meisje van 15 he?![]()
sorry
Fijne vakantie dan! Of succes met school?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:22 schreef Sala-adin het volgende:Hoe zeker weet je dat? Een vriend van me die bij Pathé in de projectieruimte zat vanochtend zag op de band "sneak: Sunshine Cleaning" staan. Lijkt me sterk dat ze zó ver gaan om een sneak geheim te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt erop dat het beter geheimgehouden wordt.quote:
Vorige week al gehadquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:56 schreef Groupie het volgende:
Damn Eden Lake was wel bruut
Kinderen van tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sala-adin: al een idee voor komende week?
edit: jij je zin;spoilertags maarre als je daar bang voor bent hoor je niet in dit topic thuis
[ Bericht 11% gewijzigd door wdn op 09-05-2009 07:55:12 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef wdn het volgende:
[..]Thanks, Eden Lake hoef ik dus ook niet meer te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sala-adin: al een idee voor komende week?
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef wdn het volgende:
[..]Was ook niet geheel serieus bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sala-adin: al een idee voor komende week?
edit: jij je zin;spoilertags maarre als je daar bang voor bent hoor je niet in dit topic thuis
![]()
Ah straks thuis ff de trailer kijken; ik heb wel weer eens zin in een sneakjequote:
Zn grote broer Spuimarkt had wel Duplicityquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:28 schreef MOEMP het volgende:
Pathé Buitenhof had The Young Victoria, was wel ff schrikken want dit was de eerste keer dat de voorspelling van Sala-Adin het voor mij fout had, waarschijnlijk gaat Duplicity niet in Buitenhof draaien en The Young Victoria natuurlijk wel als PAC film.
Ik vond hem wel oké, gebeurde helemaal niks 104 minuten lang maar me ook weer niet heel erg verveeld.
Duplicity checken we dan wel weer als die gaat draaien.
Vond ik ookquote:
Neen. Totaal niet. Oceans serie zit meer actie in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een Ocean's 12 gevoel had bij deze film?
Ja, dat kan wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:31 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Zn grote broer Spuimarkt had wel Duplicity
Dat heb ik gehoord ja. Maar toen was ik een tijdje niet naar de sneak geweest. Wat was er allemaal gebeurd dan? De beveiliging is ook een stuk strenger geworden daar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:53 schreef MOEMP het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel.
Maar Spuimarkt heb ik een paar vervelende ervaringen mee op dinsdag, wat publiek betreft is het Buitenhof toch wel een stuk leukere bioscoop.
De stoelen en beenruimte zijn in Spuimarkt dan weer wel een stuk beter, op zich valt het wel mee maar op dinsdags lijkt het wel of er echt een invasie van mensen zijn die naar de film gaan om de film voor de rest te verpesten
Ik heb alleen een paar keer meegemaakt dat mensen uit de zaal zijn gezet, er komten gewoon ook een hoop allochtonen naar spuimarkt en een kleine groep zit gewoon luidruchtig te bellen of te roepen naar mensen aan de andere kant van de zaal, tegen de stoelen te schoppen waardoor de hele rij stoelen het voelt, etc. etc.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:55 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord ja. Maar toen was ik een tijdje niet naar de sneak geweest. Wat was er allemaal gebeurd dan? De beveiliging is ook een stuk strenger geworden daar.
Tofquote:
Net even een stukje erover gelezen maar dit lijkt me een aanraderquote:
Linksvoor... echt kansloos. Maar zaal 5 is ook kansloos voor sneak..quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat een mongolen wederom in pathe spui, om elk klein grapje vonden ze het nodig helemaal dubbel te liggen, kansloos publiek
Bwahahahahahahquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:54 schreef 2Mini het volgende:
Zo bijzonder vond ik em nou ook weer niet hoor..
Er zat trouwens iemand achter mij.. "Het wordt de gebroeders Bloom. Ik weet niet wat voor film dat is, ik kon hem nergens op het internet vinden. Zeker weer een rare Nederlandse film"
me tooquote:
dan meld ik mij bij deze aanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:48 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik stel voor om toch een PM lijst aan te maken
Precies, dan is het enige nut van dit topic nog, posten of sala inderdaad gelijk had.quote:
Ah die wil ik al heel lang heel graag zien. Kan alleen dinsdag niet ......quote:
Opgelost, die komt er dus nietquote:Op zondag 24 mei 2009 13:25 schreef Sala-adin het volgende:
Snap zelf ook niet waarom er een pm lijst moet komen
Ja maar daar heb je eigenlijk al de aparte topics over die films voor hèquote:Op zondag 24 mei 2009 13:04 schreef soares het volgende:
we kunnen dan toch nog gewoon praten over de film... lekker mysterious...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door wdn op 26-05-2009 23:37:55 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:31 schreef wdn het volgende:
Ik ben net terug en The Last House on the Left is een GOEDE film
Edoch. Die trailer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een afknapper
Maar verder wel het zien waard dus?
[ Bericht 4% gewijzigd door Bravebart op 26-05-2009 23:41:35 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Check.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:38 schreef wdn het volgende:
Ja zekers! Dat wel.
Maar vermijdt de trailer. Je zult me ervoor bedanken
Heb trouwens nog wat in de spoiler tag gezet na jouw reply
Ben je ook naar de sneak geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Bob. op 27-05-2009 00:14:32 ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:55 schreef Bob. het volgende:
Ik vond hem wel cool, maar ook wel een beetje too much, met al die smerige details die ze zo uitgebreid lieten zien. (vooral die verkrachings scene.)
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Schouwburgplein?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:04 schreef soares het volgende:
ik vond ons applaus wel geweldig...
hahahahahahaha
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Woeps, sorry.![]()
Welke code moet ik gebruiken om iets in spoiler-tags te zetten?
1 |
Pauzequote:Op woensdag 27 mei 2009 02:29 schreef lobotm het volgende:
Ik was niet in de arena nie ...
Maar het was wel grappig om de halve zaal in de pauze te zien wegrennen
En het 2e deel bevatte toch wel een twist in het standaard 10 kleine negertjes verhaal.
Ja, inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen zei die snuggere pinda die ook mee was: "Zullen we dan ook maar gaan?"
Euhhhhh, nee?![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:42 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Vaag. Was bij ons niet.
Maar, bij ons gingen er vele mensen tijdens de film gewoon weg.Best vervelend.
Ach, het was er ook wel een beetje de film voor heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen zei die snuggere pinda die ook mee was: "Zullen we dan ook maar gaan?"
Euhhhhh, nee?Ik heb mensen om minder zien vertrekken...
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:03 schreef Sala-adin het volgende:
Deze week kan ik het niet weten wegens niet nader te noemen omstandigheden met mijn bron
Waarom zou je het niet doen dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:55 schreef LordLynx het volgende:
TVP.
In principe standaard aanwezig in Pathe de Kuip.
Ben vrij zeker van welke film het komende week wordt, maar kan ik dat gewoon posten?
Dat heb ik inderdaad ook gehoord. Lijkt me helemaal geen leuke film.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:03 schreef Megalo het volgende:
Volgens mij gaat het The Hangover worden.. Maar dat weet ik niet geheel zeker.
Wereldpremiere zelfs, de gakapremiere in Hollywood was pas afgelopen nacht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:09 schreef Bravebart het volgende:
Waarom was het zo enorm speciaal dan opeens? Was het een landelijke/Europese première ofzo
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:31 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Wereldpremiere zelfs, de gakapremiere in Hollywood was pas afgelopen nacht.![]()
Erg leuke film overigens, heb het normaal niet zo op komedies maar bij deze heb ik aardig dubbel gelegen.
Was je bij de Munt (Amsterdam)??quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Loontjah het volgende:
Bij ons stonden er 2 security guys, die de film stiekum hebben gekeken.
Ik gok dat die overal hebben gestaan (bij ons in Roermond ook namelijk).quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Loontjah het volgende:
Bij ons stonden er 2 security guys, die de film stiekum hebben gekeken.
Want wij hadden tzelfde probleemquote:
Hoihoi.quote:
Zonder jou zal het ook niks zijn.. ook heel veel non fokkers die via deze weg hun sneak krijgen te weten..quote:
mij niet ik lurk alleen maar meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:59 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Zonder jou zal het ook niks zijn.. ook heel veel non fokkers die via deze weg hun sneak krijgen te weten..
Toch denk ik nog steeds dat een PM lijst wel grappig is
Inderdaad! Sprak gisteren iemand die ook altijd naar de sneak gaat en die vroeg of ik wist welke draaide! Ik zo nee, ik heb nog niets gehoord! Hoezo?. Die persoon : ja en op fok wordt het ook niet gemeld en hoe kan dat nou. Stelletje bladiebladie! Nu weet ik niet of ik moet gaan.(quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:59 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Zonder jou zal het ook niks zijn.. ook heel veel non fokkers die via deze weg hun sneak krijgen te weten..
Toch denk ik nog steeds dat een PM lijst wel grappig is
Ja wat denk je van al die lurkers die sinds vrijdagavond iedere [insert aantal] minuten kijken of je al iets gemeld hebt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |