quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:44 schreef Sala-adin het volgende:
Weetje wat tof is zo een banner maken die helemaal vol zit met vraagtekens als achtergrond en dan zo in fok! lettertype SNEAK TOPIC ofzo en dan lijstje met users welke pathe ze gaan met de usericons erbij ofzo
Ik jou ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
TVP want ik mis jullie af en toe wel
Jij gaat niet meer naar de sneak?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
TVP want ik mis jullie af en toe wel
Zo dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:33 schreef Schuttingbeer het volgende:
't Topic is weer gevonden!
Ik kan niet photoshoppen, alleen painten, maar dan krijg je een zeer lage kwaliteit banner.
En je (we, men) wilde toch ook de usericons in de OP zetten??
Ben nooit echt grafisch goed geweestquote:
Donequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:49 schreef botterfly het volgende:
Ik wil ook wel in de OP![]()
Ik ga waar ik ben!
m'n plaatje is aangepast (denk ik)quote:
Zelfs met mijn technical-graphical-paint-skillz0rz kreeg ik het voor elkaar.. je gewoon een plaatje in paint maken van 60x60 pixels en opslaan als .jpg of .jpeg (en dus niet als .bmp) en dan die uploaden ofzo.. dat moet toch wel lukken neem ik aan.quote:Heb een vraagje wat niks met dit topic te maken heeft
Straks moeten we naar de sneak zonder dat we weten wat er komt, zoals de rest van het plebsquote:Op maandag 30 maart 2009 08:01 schreef soares het volgende:![]()
elloooooooooooooooooo....
annieboddiee dereeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |