Mij waquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef 9christensen het volgende:
Ik ben het hele weekend weg. Wie kan ik m'n voorkeur spelers PM'en voor als ik aan de beurt ben?
iemand die jij vertrouwd met je lijstjequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef 9christensen het volgende:
Ik ben het hele weekend weg. Wie kan ik m'n voorkeur spelers PM'en voor als ik aan de beurt ben?
Mag iemand van de deelnemers zijn, mag iemand van buitenaf zijn die zich aanbiedt. Ik weet niet hoe zeer je iemand vertrouwt of op ideeën brengtquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef 9christensen het volgende:
Het lastige lijkt me gewoon als iemand je een lijstje mailt met spelers die je zelf ook hebt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mag iemand van de deelnemers zijn, mag iemand van buitenaf zijn die zich aanbiedt. Ik weet niet hoe zeer je iemand vertrouwt of op ideeën brengt.
Het spel is hard tenslotte.
Ok, Dos37 wordt dat. Die vertrouw ik nog welquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mag iemand van de deelnemers zijn, mag iemand van buitenaf zijn die zich aanbiedt. Ik weet niet hoe zeer je iemand vertrouwt of op ideeën brengt.
Het spel is hard tenslotte.
Dat is zo. Ik probeer wel spelers die iemand niet zo snel zal kiezen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het lastige lijkt me gewoon als iemand je een lijstje mailt met spelers die je zelf ook hebt.
Ricky van den Bergh of Willy Overtoom? Die's lastig ja...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:42 schreef Blawh het volgende:
Ik had mijn eerste keuze voor me zelf bepaald, maar nu ga ik toch weer twijfelen.
Jezus, die is wel heel slecht.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
Hadden jullie al gezien dat ik Zinedine Zidane gedraft had?
alsof die niet voor de hand liggenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:05 schreef leroytje het volgende:
1e ronde, 1e keuze, 1e totaal: Edwin van der Sar [Joris33]
1e ronde, 2e keuze, 2e totaal: Thierry Henry [Tim86]
1e ronde, 3e keuze, 3e totaal: Zinedine Zidane [Breach]
1e ronde, 4e keuze, 4e totaal: Gianluigi Buffon [sjimz]
1e ronde, 5e keuze, 5e totaal: Fabio Cannavaro [knoekie]
1e ronde, 6e keuze, 6e totaal: Raúl González Blanco [LitmanenAFCA]
1e ronde, 7e keuze, 7e totaal: Peter Cech [PhifeDawg]
1e ronde, 8e keuze, 8e totaal: Iker Casillas [InTrePidIvity]
1e ronde, 9e keuze, 9e totaal: Peter Schmeichel [BliksemSchigt]
1e ronde, 10e keuze, 10e totaal: Steven Gerrard [Mr-Sander]
1e ronde, 11e keuze, 11e totaal: Cristiano Ronaldo [EnGCatjuh]
1e ronde, 12e keuze, 12e totaal: Lionel Messi [M0NTANA]
1e ronde, 13e keuze, 13e totaal: Dennis Bergkamp [golfer]
1e ronde, 14e keuze, 14e totaal: Gabriel Batistuta [Gordon_Shumway]
1e ronde, 15e keuze 15e totaal: Xavi Hernández [_Mike_]
1e ronde, 16e keuze, 16e totaal: Samuel Eto'o [dndiek]
1e ronde, 17e keuze, 17e totaal: Kaká [9christensen]
1e ronde, 18e keuze, 18e totaal: Paolo Maldini [Borisz]
1e ronde, 19e keuze, 19e totaal: Frank Lampard [mcyodogg]
1e ronde, 20e keuze, 20e totaal: Oliver Kahn [RayMania]
1e ronde, 21e keuze, 21e totaal: Fernando Hierro [Leroytje]
Echt te erg voor woorden wat er allemaal van mijn ideeën weg is ;O
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
Oh, ik lekquote:
Ik heb wel een vermoeden wie het is, maar bij Raymania zat ik er ook al naast.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:11 schreef Dos37 het volgende:
Bij mij gaat het aan mijn eerste speler liggen kan ik die nog kiezen dan bouw ik daar een elftal omheen
Ik had jouw eerste speler wel goedquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden wie het is, maar bij Raymania zat ik er ook al naast.
Matige voetballer die zich op belangrijke momenten niet in de hand heeft.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
Ook op minder belangrijke momenten, getuige zijn stampmoment in een potje tegen Zuid Afrika.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Matige voetballer die zich op belangrijke momenten niet in de hand heeft.
Niet echt verrassend inderdaad. Twijfelde nog om hem te draften, puur om jou te sarren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:47 schreef mcyodogg het volgende:
Laat ik maar niet al te verrassend bezig te werk gaan, daar zit niemand op te wachten.
1e ronde, 1e keuze, 1e totaal: Edwin van der Sar [Joris33]
1e ronde, 2e keuze, 2e totaal: Thierry Henry [Tim86]
1e ronde, 3e keuze, 3e totaal: Zinedine Zidane [Breach]
1e ronde, 4e keuze, 4e totaal: Gianluigi Buffon [sjimz]
1e ronde, 5e keuze, 5e totaal: Fabio Cannavaro [knoekie]
1e ronde, 6e keuze, 6e totaal: Raúl González Blanco [LitmanenAFCA]
1e ronde, 7e keuze, 7e totaal: Peter Cech [PhifeDawg]
1e ronde, 8e keuze, 8e totaal: Iker Casillas [InTrePidIvity]
1e ronde, 9e keuze, 9e totaal: Peter Schmeichel [BliksemSchigt]
1e ronde, 10e keuze, 10e totaal: Steven Gerrard [Mr-Sander]
1e ronde, 11e keuze, 11e totaal: Cristiano Ronaldo [EnGCatjuh]
1e ronde, 12e keuze, 12e totaal: Lionel Messi [M0NTANA]
1e ronde, 13e keuze, 13e totaal: Dennis Bergkamp [golfer]
1e ronde, 14e keuze, 14e totaal: Gabriel Batistuta [Gordon_Shumway]
1e ronde, 15e keuze 15e totaal: Xavi Hernández [_Mike_]
1e ronde, 16e keuze, 16e totaal: Samuel Eto'o [dndiek]
1e ronde, 17e keuze, 17e totaal: Kaká [9christensen]
1e ronde, 18e keuze, 18e totaal: Paolo Maldini [Borisz]
1e ronde, 19e keuze, 19e totaal: Frank Lampard [mcyodogg]
Motivatie
Laat ik maar meteen beginnen met een speller uit de belangrijkste linie. Het is een speler die eigenlijk alle facetten van een centrale middenvelder beheerst. Hij heeft een goede korte en lange pass, discipline en visie in zijn spel, een enorm bewustzijn van de situatie waarin hij zich begeeft, hij heeft een ‘killer-pass’ in huis en bovendien 20 goals per seizoen. Ik zou hem voor helemaal niemand willen ruilen.
[ afbeelding ]
Duurste rechtsback ooit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Daniel Alves als eerste keuze... Er is toch nog wel wat beters?
Ik had hem ook wel op mijn lijstje staan, maar had 'm voorlopig nog niet gedraft.
Maar pas 2 jaar echt aan de top imo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Duurste rechtsback ooit.
En bovenal gewoon de beste rechterverdediger
Hij schakelt alle links mid/buiten´s uit![]()
Vind ik niks uitmaken eigenlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar pas 2 jaar echt aan de top imo.
Ik wel.quote:
Keane is helemaal geen ordinaire schoffelaar, Keane was in zijn topjaren de Gerrard van Manchester United. Zonder hem ging een wedstrijd een stuk moeizamer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:46 schreef Dos37 het volgende:
Ik dacht dat ik wel safe zou zitten met Keane, ik dacht zo van iedereen vind dat een ordinaire schoffelaar. Alleen mensen met voetbal verstand zien het genie Keane. Maar prosac zag het ook
Denk dat dat laatste vooral de controle over mijn keuze hadquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wel.
Een Zidane heeft jaren aan de top gestaan.
Een Van der Sar ook.
Ik zeg niet dat het een slechte keuze is (had hem graag in mijn elftal gehad) maar wel een opmerkelijke voor je 1e draft want ik denk dat hij in de 2e ronde anders nog wel beschikbaar was.
Maar sezten is natuurlijk een Sevilla fan.
Hij is voor de rechtsback positie zeker een goede keuze hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Denk dat dat laatste vooral de controle over mijn keuze had![]()
Maar toch geen slechte, want er zijn geen 23 top rechts backs.![]()
Zie vanzelf wel wat er uit komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Ik hoop ook dat mijn tweede keuze nog over is, al vrees ik van nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:40 schreef RayMania het volgende:
Ik denk wel dat mijn eerstvolgende pick nog niet gekozen wordt. Ik hoop het.
PM ze maar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:23 schreef toma het volgende:
Ik mis toch nog echt een hoop échte toppers.
Het is zo jammer dat ik geen namen mag noemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal ik m maar over nemen........quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er gaat vandaag geen verandering meer in komen, gok ik.
Hoezo?quote:
Zo'n missende penalty valt 'm toch wel te verwijten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:57 schreef Blawh het volgende:
Je kunt hem niet verwijten dat hij niet goed genoeg was om zijn teams naar een hoger niveau te tillen, want Baggio kon eigenlijk alles.
Als we in dit tempo doorgaan, kan Filippo Inzaghi hem wel eens achterhaald hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:57 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Roberto Baggio is met 318 doelpunten de meest scorende Italiaan die in deze editie gekozen mag worden.
Tijdens dat WK scoorde hij 5 doelpunten, allemaal in de Knock-Out fase van het toernooi. Zonder hem had Italië nooit de finale bereikt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zo'n missende penalty valt 'm toch wel te verwijten?
Kut, en ik maar hopen dat niemand daar nog aan zou denkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:57 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Roberto Baggio
Je hebt een aantal van die legendarische voetballers die eigenlijk veel te weinig prijzen hebben gewonnen. Baggio is hier een perfect voorbeeld van, de goddelijke paardenstaart zwierf tijdens zijn carričre langs verschillende topclubs, maar won hier voor een speler van zijn kaliber helaas veel te weinig aansprekende prijzen (2x serie A, 1x UEFA Cup, 1x Coppa Italia).
Ik ben het is met jouquote:
Ruilen voor Keane?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:05 schreef Dos37 het volgende:
1e ronde, 29e keuze, 29e totaal: Paval Nedvěd [Dos37]
Nadat verschillende spelers van mijn shortlist verwijderd werden bleef deze er op staan. Mijn keuze valt op Paval Nedvěd beste Tsjech allertijden plaag geest van Nederland op vele momenten.
Nee ik heb mijn afscheid al genomen. Keane en ik zijn een gepasseerd stationquote:
En ik dus ook. Heb mijn 2 mogelijke keuzes al klaarquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met een beetje geluk kan MM vanavond alweer kiezen.
ik stuur je zo een lijstje. dan mag jij voor mij invullen als ik aan de beurt komquote:
Prima.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:13 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik stuur je zo een lijstje. dan mag jij voor mij invullen als ik aan de beurt kom
Nee, maar ik betwijfel of je daarmee het toernooi wintquote:
Yup, doe maarquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
In aparte post deel 2 beginnen was het toch?
Shit die stond ook op mijn lijstjequote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
2e ronde, 1e keuze, 33e totaal: Pietje Puk (Vaduz)
Nieuwe lijst iig. Kan imo best in 1 post...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
In aparte post deel 2 beginnen was het toch?
Wie is dat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
2e ronde, 1e keuze, 33e totaal: Pietje Puk (Vaduz)
Op die manier.
Oehhhh ik had een andere keeper gekozenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
2e ronde, 1e keuze, 33e totaal: Júlio César Soares de Espíndola [-Vaduz-]
Eikelquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
2e ronde, 2e keuze, 34e totaal: [b]David Beckham [-vitessezuid113-][/b]
Durfde het niet aan om 60 te picks te wachten. Cafu zou en moest mijn rechtsback-positie invullen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:03 schreef Blawh het volgende:
Scheisse, dat was mijn derde keuze geweest. Niet verwacht dat die al zo vroeg gekozen zou worden.
Stond ook op mijn lijstje als konijn uit de hoge hoed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie pick, Blawh! Daar had ik echt nooit aangedacht. Nice!
En jezus, wat is dit verder hopeloos!!! Bijna elke nieuwe pick is weer een steentje weg uit mijn elftal.
Dan worden de pagina's zo lang... Vorige keer kwamen de lijsten die 'af' waren in de OP.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:44 schreef _Mike_ het volgende:
Als jullie nou even met deze verder gaan, dat maakt het makkelijker om uit te zoeken of er al een speler gekozen is.
Dat kan ik toch niet weten, sorry.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:46 schreef _Mike_ het volgende:
Leuk die moderators geven je niet eens de tijd je bericht aan te passen...
Hele nieuw getypte bericht weg, bedankt.
PM Bliksemschatquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet weten, sorry.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Blawh, heb ik jou mijn lijstje gemaild of zo
Heeft in 2001 en later ook nog in competitieverband gespeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:35 schreef toma het volgende:
Stoichkov is toch meer een speler uit de jaren 90![]()
Giggs stond ook in mijn top 10
Batigol was trouwens mijn #1 voor de spitspositie.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Blawh, heb ik jou mijn lijstje gemaild of zo
Ow ok, ik dacht dat dit topic meer ging over de prestaties van spelers die tussen 2000 en 2009. Nou heeft Stoichkov in de jaren 90 natuurlijk veel laten zien. Maar vanaf 2000 heeft ie natuurlijk alleen nog maar gecasht in Amerika e.d.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heeft in 2001 en later ook nog in competitieverband gespeeld.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:42 schreef toma het volgende:
[..]
Ow ok, ik dacht dat dit topic meer ging over de prestaties van spelers die tussen 2000 en 2009. Nou heeft Stoichkov in de jaren 90 natuurlijk veel laten zien. Maar vanaf 2000 heeft ie natuurlijk alleen nog maar gecasht in Amerika e.d.
Hier maak ik uit op dat de gekozen deze speler eeuw in een profcompetitie gespeeld moet hebben, niet dat hij deze eeuw ook nog op zijn top moest zijn.quote:OP:
Het allerbelangrijkste van de hele reeks natuurlijk. Het is de bedoeling om spelers te kiezen die tussen 2000 en 2009 actief gevoetbald hebben. Dus die nu nog actief zijn of zijn geweest in de wereldwijde competities vanaf 2000.
Als het me stemmen gaat kosten heb ik pech, maar dan heb ik wel het elftal waar ik het meest tevreden ben.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef Blawh het volgende:
Ik vraag me 1 ding af. Gaat het om de prestaties van de spelers in het huidige decennia? Als je bijvoorbeeld Jan Michels kiest, tellen dan alleen zijn prestaties van 2000-2009 of ook de jaren negentig?
Ok dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nergens staat prestaties tussen 2000 en nu, alleen actief gevoetbald. Hoe iedereen dat voor zich zelf invult en hoe de stemmers dat uiteindelijk beoordelen, merken we vanzelf wel.
Ik ga ook eerder voor spelers waar ik gevoel bij zou hebben, zoals Giggs of Schmeichel, dan nu een Torres of Zlatan kiezen... Messi had ik dolgraag gehad, maar net zo lief een speler van een jaar of 10 geleden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als het me stemmen gaat kosten heb ik pech, maar dan heb ik wel het elftal waar ik het meest tevreden ben.
Godverquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:00 schreef sjutt het volgende:
2e ronde, 3e keuze, 35e totaal: Marcos Evangelista de Moraes "Cafú" [sjutt]
Hoe is het mogelijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
2e ronde, 2e keuze, 34e totaal: David Beckham [-vitessezuid113-]
2e ronde, 4e keuze, 36e totaal: Ryan Giggs [Dos37]
2e ronde, 5e keuze, 37e totaal: Francesco Toldo [The_Verve]
2e ronde, 6e keuze, 38e totaal: Hristo Stoichkov [Blawh]
2e ronde, 7e keuze, 39e totaal: Frank de Boer [Gluttony]
2e ronde, 8e keuze, 40e totaal: Robert Pires (MethodMich)
2e ronde, 9e keuze, 41e totaal: Francesco Totti (Prosac)
2e ronde 10e keuze, 42e totaal: Diego Simeone [sezten]![]()
![]()
ik nog niet al zijn er zo'n 50 drafts nog te gaan voordat ik weer is magquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:43 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik kan weer lekker strepen op mijn lijstje
Als alles volgens plan verlooptquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:50 schreef Mr-Sander het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik geef alvast mijn formatie weg
Ik kies de spelers bij de formatiequote:
Die was zeer gewild denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:47 schreef Mindstate het volgende:
2e ronde, 10e keuze, 42e totaal: Roberto Carlos [Mindstate]
Jaquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lastig, zo'n eerste keuze. Maar eigenlijk is methodmich de enige die m'n andere nummer 1 nog weg zou kunnen kapen voor m'n tweede ronde.
Hij doet 't ook nog gewoonquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom Gerrard zo verdedigend?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:50 schreef Mr-Sander het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik geef alvast mijn formatie weg
Stoichkov was mijn enige optie om van de linkerkant voorin te spelen, als die weg was geweest had ik zonder linkeraanvaller gespeeld en met R. Carlos die de hele linkerkant oversteekt. Nu heb ik dat niet zo hard meer nodig.quote:
Ik was ook nooit voor Julio Cesar gegaan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef toma het volgende:
[..]
Oehhhh ik had een andere keeper gekozen
Twijfel nog even of ik hem daar inderdaad wel neer moet zetten. Afhankelijk ook van welke middenvelders ik nog weet te bemachtigen uiteraard.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom Gerrard zo verdedigend?
Verder ben ik nog niet helemaal uit m'n formatie. Hangt ook een beetje af van welke spelers er overblijven.
Dit seizoen en vorig seizoen was Julio Cesar toch echt een topper. Daarvoor had ik ook nooit zo'n hoge pet van m op.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik was ook nooit voor Julio Cesar gegaan.
Maar ik had Buffon dan ook al.
Julio Cesar heb ik eigenlijk nooit een goede keeper gevonden, alleen dit seizoen staat hij wel echt supergoed te keepen.
Wat doe jij nu weer? Denk ik met Cani een keeper te hebben die niemand kiest, krijg je ditquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef leroytje het volgende:
2e ronde, 10e keuze, 42e totaal: Roberto Carlos [Mindstate]
2e ronde, 11e keuze, 43e totaal: Santiago Canizares [Leroytje]
Na veel wikken en wegen toch maar voor Santiago Canizares. Ik heb altijd al een beetje een zwak gehad voor de keeper met zen mooie stijl van keepen, en toch ook zeker de steunpilaar geweest voor een langere periode van Valencia.
Moeilijk jongens, moeilijk...
Next!
Ik wilde de volgende ronde Cech gaan kiezen. Net even gaan kijken op de lijst want ik dacht 'het kan toch niet dat die nog niet geweest is'. En inderdaad, dat kan dus niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooooh jezus. Heb ik twee picks in gedachten, waarvan ik eentje liever wilde dan de ander, maar beiden meer dan prima. Toch nog even de lijstjes checken, is hij allang gekozen
.
Ik ben bang dat die ander ook kwijt is voordat ik ben.
Deed ik het omquote:
Je hebt natuurlijk ook minder spelers -> dus minder goede spelers -> dus zijn de goede spelers gewilder -> en zijn de goede spelers die jij op je lijstje hebt staan eerder weg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef Blawh het volgende:
Deze editie is nόg frustrerender dan de vorige keer. Tot nu toe mag ik weliswaar niet klagen, maar dat gaat ongetwijfeld nog veranderen.
Ray wilde eerst Roberto Carlos.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook minder spelers -> dus minder goede spelers -> dus zijn de goede spelers gewilder -> en zijn de goede spelers die jij op je lijstje hebt staan eerder weg.
Zoals Ray nu ook weer flikt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:13 schreef Prosac het volgende:
Carlos is natuurlijk NA Maldini DE linksback van de laatste 10 jaar.
Als je -edit- buiten beschouwing laat dan.
Sorryquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat doe jij nu weer? Denk ik met Cani een keeper te hebben die niemand kiest, krijg je dit
God zij geprezenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:56 schreef Barca het volgende:
Hm ... ik kan natuurlijk niet meer meedoen.
Voor Mich een standaardkeuze.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
[..]
Hij doet 't ook nog gewoon![]()
Wat doe jij nou weer??quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de zekerheid achterin Gary Neville
2e ronde, 15e keuze, 47e totaal Gary Neville[Borisz]
primaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:45 schreef Dos37 het volgende:
2e ronde, 10e keuze, 42e totaal: Diego Simeone (sezten)
2e ronde, 11e keuze, 43e totaal: Roberto Carlos [Mindstate]
2e ronde, 12e keuze, 44e totaal: Santiago Canizares [Leroytje]
2e ronde, 13e keuze, 45e totaal Lilian Thuram [RayMania]
2e ronde, 14e keuze, 46e totaal Claude Makélélé [mcyodogg]
2e ronde, 15e keuze, 47e totaal Gary Neville[Borisz]
2e ronde, 16e keuze, 48e totaal Edgar Davids [9christensen]
Ik kies voor 9christensen hij is een weekend weg, en heeft mij een lijstje gestuurd en daarbij was de nummer 1 nog niet verkozen. Dit werd dus pitbull Edgar
Ik ook niet, dan nog liever Julio Cesarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou hem echt niet op doel willen hebben.
Maar de alternatieven raken langzaam op...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan nog liever Julio Cesar.
Dida vind ik echt een Braziliaanse kippenvanger.
We hebben altijd Grandel nog he.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar de alternatieven raken langzaam op...
Best handig, want goede keepers zijn schaars...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:13 schreef sezten het volgende:
Mensen die als 1ste of 2de pick een keeper nemen
Zie jij maar eens 32 goede keepers op te noemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:13 schreef sezten het volgende:
Nadat Van Der Sar eruit was, was die missie al kansloos.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zie jij maar eens 32 goede keepers op te noemen.
Vind ik ook. Met 10 wereldtoppers en Viktor Kros word je ook wel kampioen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:19 schreef golfer het volgende:
Volgens de Jan Mulder-doctrine zijn keepers vrijwel overbodig.
Nee, Van der Sar is echt niet de enige wereldtopper.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Nadat Van Der Sar eruit was, was die missie al kansloos.
Klopt maar dan heb ik weer liever 1 wereldtopper voorin en 1 topper op goal ipv 2 toppers voorin.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:21 schreef Blawh het volgende:
Het is natuurlijk een persoonlijke voorkeur. In mijn optiek zijn er ook geen 64 echte wereldtoppers voor de voorhoedeposities. Dan heb ik liever minimaal 2 wereldtoppers voorin en een degelijke keeper dan een degelijke aanval met een topkeeper.
Toch een stukje belangrijker dan een rechtsback hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:13 schreef sezten het volgende:
Ja, I know, maar ik vond Pires als eerste keuze wel wat vroeg, vandaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor Mich een standaardkeuze.
Ik kan zo nog wel wat namen noemen die hij kiest. (doe ik uiteraard niet)
Ik had Batistuta als diepe spits met daaromheen Bergkamp, Baggio of Raul. Zou lastig worden om er 2 te krijgen, maar dat was wel mijn perfecte voorhoede geweest.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:39 schreef Blawh het volgende:
Gordon we hebben echt hetzelfde lijstje. Zanetti en met name Batistuta waren ook mijn favorieten.
Klopt, maar ik vind het aantal echt goede rechtsbacks beperkter dan het aantal goede keepers.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Toch een stukje belangrijker dan een rechtsback hoor.
Dat is mooi kutquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:38 schreef golfer het volgende:
2e ronde, 20e keuze, 52e totaal: Romário de Souza Faria[golfer]
Niet echt mijn favoriete spits, maar altijd wel goed voor 'een paar' doelpuntjes.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef golfer het volgende:
Wie Lotharin z'n team durft op te nemen moet bij voorbaat al strafpunten bij de stemming krijgen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef golfer het volgende:
Wie Lotharin z'n team durft op te nemen moet bij voorbaat al strafpunten bij de stemming krijgen.
Jij bent dan ook bijna een nep-Duitser.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef Blawh het volgende:Europees speler van het jaar 2x Wereldvoetballer van het jaar 2x Duits voetballer van het jaar Speler met de meeste WK’s (5) en WK-duels (25) achter zijn naam Duits recordinternational (150 interlands)
Geweldige voetballer, was mijn volgende keuze geweest.
Niets persoonlijks, blij dat Catjuh hem dan al heeft gekozen. Als hij pas 2 of 3 picks voor me weggekaapt zou worden was het nog veel frustrerender geweest.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:37 schreef Prosac het volgende:
Matthäus!!!!
FUCK FUCK FUCK, dat was mijn volgende geweest. Zat te hopen dat iedereen deze geniale verdediger/middenvelder over het hoofd zou zien.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:42 schreef leroytje het volgende:
Oeh ik kom kom tijdens mijn speurtocht ineens een keeper tegen waar ik van hield gewoon
Helaas heb ik al een keeper.
En Breach streept zijn nummer 1 wegquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:23 schreef Blawh het volgende:
[..]Europees speler van het jaar 2x Wereldvoetballer van het jaar 2x Duits voetballer van het jaar Speler met de meeste WK’s (5) en WK-duels (25) achter zijn naam Duits recordinternational (150 interlands)
Diego Armando Maradona zei niet voor niets: "he is the best rival I've ever had. I guess that's enough to define him"
Geweldige voetballer, was mijn volgende keuze geweest.
Die had ik alquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:32 schreef Mr-Sander het volgende:
Mijn beurt weer! Deze keer de beste linksbuiten aller tijden:
Dat dacht ik ook, vanwege het stoppen in 2000. Maar ja, dat EK he.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:37 schreef Prosac het volgende:
Matthäus!!!!
FUCK FUCK FUCK, dat was mijn volgende geweest. Zat te hopen dat iedereen deze geniale verdediger/middenvelder over het hoofd zou zien.
en na de zomer nog Metrostars toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, vanwege het stoppen in 2000. Maar ja, dat EK he.
Redondo kan ook van m'n lijstje trouwens
Ik heb gewoon een team met goddelijke kutvoetballers. Past prima met C Ronaldo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
2e ronde, 24e keuze, 56e totaal: Alessandro Nesta [BliksemSchigt]
Tja, deze kon ik niet laten lopen, al wil ik wel proberen wat andere spelers te kiezen deze keer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor Mich een standaardkeuze.
Ik kan zo nog wel wat namen noemen die hij kiest. (doe ik uiteraard niet)
Die Kahn is wel zo Duits dat ik eigenlijk Abercrombie Und Fitch op zijn shirt had verwachtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zou jij zo'n mietje in het goal willen hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |