Keane is helemaal geen ordinaire schoffelaar, Keane was in zijn topjaren de Gerrard van Manchester United. Zonder hem ging een wedstrijd een stuk moeizamer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:46 schreef Dos37 het volgende:
Ik dacht dat ik wel safe zou zitten met Keane, ik dacht zo van iedereen vind dat een ordinaire schoffelaar. Alleen mensen met voetbal verstand zien het genie Keane. Maar prosac zag het ook
Denk dat dat laatste vooral de controle over mijn keuze hadquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wel.
Een Zidane heeft jaren aan de top gestaan.
Een Van der Sar ook.
Ik zeg niet dat het een slechte keuze is (had hem graag in mijn elftal gehad) maar wel een opmerkelijke voor je 1e draft want ik denk dat hij in de 2e ronde anders nog wel beschikbaar was.
Maar sezten is natuurlijk een Sevilla fan.
Hij is voor de rechtsback positie zeker een goede keuze hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:54 schreef sezten het volgende:
[..]
Denk dat dat laatste vooral de controle over mijn keuze had![]()
Maar toch geen slechte, want er zijn geen 23 top rechts backs.![]()
Zie vanzelf wel wat er uit komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Ik hoop ook dat mijn tweede keuze nog over is, al vrees ik van nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:40 schreef RayMania het volgende:
Ik denk wel dat mijn eerstvolgende pick nog niet gekozen wordt. Ik hoop het.
PM ze maar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:23 schreef toma het volgende:
Ik mis toch nog echt een hoop échte toppers.
Het is zo jammer dat ik geen namen mag noemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal ik m maar over nemen........quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er gaat vandaag geen verandering meer in komen, gok ik.
Hoezo?quote:
Zo'n missende penalty valt 'm toch wel te verwijten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:57 schreef Blawh het volgende:
Je kunt hem niet verwijten dat hij niet goed genoeg was om zijn teams naar een hoger niveau te tillen, want Baggio kon eigenlijk alles.
Als we in dit tempo doorgaan, kan Filippo Inzaghi hem wel eens achterhaald hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:57 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Roberto Baggio is met 318 doelpunten de meest scorende Italiaan die in deze editie gekozen mag worden.
Tijdens dat WK scoorde hij 5 doelpunten, allemaal in de Knock-Out fase van het toernooi. Zonder hem had Italië nooit de finale bereikt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zo'n missende penalty valt 'm toch wel te verwijten?
Kut, en ik maar hopen dat niemand daar nog aan zou denkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:57 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Roberto Baggio
Je hebt een aantal van die legendarische voetballers die eigenlijk veel te weinig prijzen hebben gewonnen. Baggio is hier een perfect voorbeeld van, de goddelijke paardenstaart zwierf tijdens zijn carričre langs verschillende topclubs, maar won hier voor een speler van zijn kaliber helaas veel te weinig aansprekende prijzen (2x serie A, 1x UEFA Cup, 1x Coppa Italia).
Ik ben het is met jouquote:
Ruilen voor Keane?quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:05 schreef Dos37 het volgende:
1e ronde, 29e keuze, 29e totaal: Paval Nedvěd [Dos37]
Nadat verschillende spelers van mijn shortlist verwijderd werden bleef deze er op staan. Mijn keuze valt op Paval Nedvěd beste Tsjech allertijden plaag geest van Nederland op vele momenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |