*sluit bij aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef intensity het volgende:
Enschede, la laa la laa la la la! La laa la laa la la
Lekkerrrrr ! ik ga er vanavond ook zeker eentje drinken als het Grunn is gewordenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zet het bier hier alvast klaar voor Grunn
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:07 schreef Fosfolipide het volgende:
http://portal.groningen.nl/ waarom staat dat 3FM plaatje er opeens niet meer? hahaha
Okay dan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En ik zal ook een paar keer verslag doen.
Lijkt verdacht veel op de Esso aan de Europaweg....quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou de Esso bij de snelweg kunnen zijn maar ook die vlakbij het centrum van Grunn (denk het niet). Spannend !
Zat jij in de toewijzingscommissie? Anders kan je niet weten wat de steden er aan gedaan hebben...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:01 schreef Fosfolipide het volgende:
blablabla als het groningen wordt zijn ze echt niet 100%, ze hebben er bijna niks voor gedaan en enschede juist heel veel. als het groningen wordt is het inderdaad gewoon een complot.
Groningen dus....quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef Kaptein het volgende:
Ook bij DVHN zitten amateurs: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)ijgt_het_Glazen_Huis
elke Esso ziet er vrijwel hetlzefde uitquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op de Esso aan de Europaweg....
Die zullen ontslagen worden als dit bericht niet klopt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef Kaptein het volgende:
Ook bij DVHN zitten amateurs: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)ijgt_het_Glazen_Huis
Jup! erg dichtbij dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op de Esso aan de Europaweg....
je kan ook je bek houden en 1 post maken waarin je verwerkt dat je heel blij bent en je emoties te kort schietenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog zes minuten vanaf nu.
Ga je mond eens wassen... Groningen was veel meer in het nieuws dan Enschede... heb daar bar weinig van gehoordquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:01 schreef Fosfolipide het volgende:
blablabla als het groningen wordt zijn ze echt niet 100%, ze hebben er bijna niks voor gedaan en enschede juist heel veel. als het groningen wordt is het inderdaad gewoon een complot.
nou dan is het wel helemaal duidelijk, gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef -Hans- het volgende:
Er staat eeN CAMERA ploeg op de Grote martk !!!!!!
groningen in het nieuws? sorry ik heb niks gehoord over groningenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ga je mond eens wassen... Groningen was veel meer in het nieuws dan Enschede... heb daar bar weinig van gehoord
Ook qua omgeving.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
elke Esso ziet er vrijwel hetlzefde uit
Thanks!!!! denk dat het nu wel zeker is. Grunnquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dan is het wel helemaal duidelijk, gefeliciteerd
Nou vet hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA het gaat GRONINGEN worden !!!! check de cam mensen !!! daar staat een camera ploeg van RTV Noord of 3FM ?!???
Dat is wel 'n ideale plek om even te stoppen, vanaf daar ben je zo in 't centrum.quote:
Dat wordt shoppen bij Eufemiano Fuentes.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks!!!! denk dat het nu wel zeker is. Grunn
Opzich wel grappig, ijsbaan ervoor zetten en kloar.quote:
Ben ik blind of kijk ik op de verkeerde cam: http://webcam.exception.nl/ ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:10 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA het gaat GRONINGEN worden !!!! check de cam mensen !!! daar staat een camera ploeg van RTV Noord of 3FM ?!???
Dat is wat jij beweert.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:16 schreef tha_dark het volgende:
Hoezo spannend?
Het is toch al bekend dat het groningen wordt?
Neuh, dat valt wel mee toch? Ik kan er iig gewoon opkomen en snel ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:17 schreef -Hans- het volgende:
RTV Noord site = overbelast !
Dan hebben ze het echt goed gespeeldquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als het Groningen niet wordt
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
Enschede had het moeten worden
Volgend jaar dan maar
Die zal nu een hitman bestellen voor de redactie van DvhN.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef Zapper het volgende:
Eindhoven lijkt me
Lol @ -Hans- in dat geval
Dan is het iig wel heel spannend geweest met en super vette hoax.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als het groningen niet wordt
Ja, daar hebben we wat aan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:19 schreef themauster het volgende:
Het wordt eindhoven maarja ze zei ook er gaat niets boven
Je zou het haast denken. De SR is pas in december...quote:
Daar zijn we net vanaf.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je zou het haast denken. De SR is pas in december...
Zozo, knap hoor...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:21 schreef intensity het volgende:
Enschede is volop in het nieuws geweest om voor serious request te gaan
Grolsch brouwt er zelfs bier voor, en wat doet Groningen ..... helemaal niets
Jullie zijn lui, en jullie stinken, BAH.
Doodsaaie stad man, dat Enschede.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:21 schreef intensity het volgende:
Ik zal een extra biertje opentrekken op jouw frustratie straks.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:21 schreef intensity het volgende:
Enige argument van Groningen dat ik herhaaldelijk heb gehoord is: "Alle andere locaties zijn zo ver weg..."quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:21 schreef intensity het volgende:
Nog steeds niet officieel manquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:23 schreef -Hans- het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=80426
LIVE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaaaaaa het is Groningen geworden
Hahahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:21 schreef intensity het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |