Hoe zeker ben je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:40 schreef jfvandijk het volgende:
Het is officeel, het is Groningen geworden! Enschede heeft net de mail van afwijzing binnen gekregen
Dat is die boven den Boschquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Een Esso pomp... en waar staan die?
[ afbeelding ]
Richting Groningen
[ afbeelding ]
Richting Eindhoven
100%, vriend van me heeft net mail binnen gehad en groningen is al gefeliciteerd door de andere steden.quote:
O wee gebeente als het niet waar is...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:43 schreef jfvandijk het volgende:
[..]
100%, vriend van me heeft net mail binnen gehad en groningen is al gefeliciteerd door de andere steden.
Zou de Esso bij de snelweg kunnen zijn maar ook die vlakbij het centrum van Grunn (denk het niet). Spannend !quote:
Hij vertelde het me net.... en ga er toch vanuit dat hij de waarheid spreekt.........andersquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
O wee gebeente als het niet waar is...
Jup, daar begint het op te lijken!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:44 schreef Dichterbijer het volgende:
http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=80426
Volgens mij gaan ze de aankomst live via Qik stream
Met jou kan ik pratuuhhquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb nu al kippenvel. Hoop zo dat het Grunn gaat worden want dat lijkt mij echt zo gaaf!
Ik verwacht niets anders van de politiek.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:45 schreef borisz het volgende:
JP had echt werkelijk niets zinnigs te zeggen in de kamer.
Alles is al geroepen.
dat kan dan volgens mij ook die bij best zijnquote:
Wat ga je doen als de auto onverhoopt in een andere plaats dan Groningen arriveert?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:48 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zal straks eens even een rondje Grote Markt doen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:40 schreef jfvandijk het volgende:
Het is officeel, het is Groningen geworden! Enschede heeft net de mail van afwijzing binnen gekregen
Haha, maar het is Groningen geworden.. dus veel plezier daar!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat ga je doen als de auto onverhoopt in een andere plaats dan Groningen arriveert?
Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:49 schreef jfvandijk het volgende:
[..]
Haha, maar het is Groningen geworden.. dus veel plezier daar!
Woon je een beetje vlakbij de markten hans?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb nu al kippenvel. Hoop zo dat het Grunn gaat worden want dat lijkt mij echt zo gaaf!
Het is doordeweeks flink druk op de A2, ik kan het me best voorstellen dat Annemieke dan eerder op de snelweg is dan gebruikelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:51 schreef Dichterbijer het volgende:
http://farm4.static.flickr.com/3448/3385229044_76dd2ab515.jpg?v=0 is om 15.15 genomen... als dit inderdaad Emmeloord is, dan is het vanaf daar nog ongeveer een dik uur rijden naar Groningen. Als dit Best zou zijn, dan zijn ze wel focking vroeg.
Sorry, ik heb geen rijbewijs.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:51 schreef jfvandijk het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/3fm/3384466511/
komt het je bekend voor?
Ze zei dat ze in de file stond, er stond maar 1 file rond die tijd en die stond op de A2 tussen Utrecht en Den Boschquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is doordeweeks flink druk op de A2, ik kan het me best voorstellen dat Annemieke dan eerder op de snelweg is dan gebruikelijk.
Nee, 16.15quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef miss_bleu het volgende:
hmm hoe laat wordt het bekend gemaakt? Want als het half 5 is kan het heeeeel goed Best zijn namelijk
Misschien kan dat ook een afleidingsmanoeuvre zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ze zei dat ze in de file stond, er stond maar 1 file rond die tijd en die stond op de A2 tussen Utrecht en Den Bosch
ze waren dus te vroegquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:51 schreef Dichterbijer het volgende:
http://farm4.static.flickr.com/3448/3385229044_76dd2ab515.jpg?v=0 is om 15.15 genomen... als dit inderdaad Emmeloord is, dan is het vanaf daar nog ongeveer een dik uur rijden naar Groningen. Als dit Best zou zijn, dan zijn ze wel focking vroeg.
Oké, gezien, maar laten we eerst 16:15 afwachten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef Dichterbijer het volgende:
http://portal.groningen.nl/
BEKEND!
Gefeliciteerd GRONINGEN![]()
![]()
Zo verwarrend nu.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:56 schreef Poeke het volgende:
ZE ZIJN ER AL!!!! Dan moet het Eindhoven zijn
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef Dichterbijer het volgende:
BEKEND!
![]()
Ik hoor net dat ze te vroeg zijn dus het kan best Best zijn:)quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:51 schreef Dichterbijer het volgende:
Denk je aan een complot?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:56 schreef Fosfolipide het volgende:
Als het Enschede niet is, is het gewoon chantage.
Aii.. volgens mij ziet dat er goed uit voor Grunn.. Felici dan maarquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef Dichterbijer het volgende:
BEKEND!
![]()
Nog niet te vroeg juichen. Pas om 16:15 weet je het.quote:
Het is al een aantal dagen file/langzaamrijdend vekeer bij de Ketelbrug tussen Lelystad en Emmeloord. Dit omdat ze daar met wegwerkzaamheden bezig zijn en de brug dus versmald is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:56 schreef themauster het volgende:
Geen groningen want daar staan geen files
wel veel volgens mijquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:57 schreef miss_bleu het volgende:
heeft elke esso een delifance? http://www.flickr.com/photos/3fm/3384479003/
Nog 15 minuten en dan weten we het echt! * duimt nog steeds dat het Grunn gaat worden *.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:58 schreef MarijeH het volgende:
Volgens mij is het zeker dat het glazen huis in groningen komt. Hans en plaatsgenoten van harte proficiat.![]()
In ieder geval moeten straks enkele HOAXors diep door het stof.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Groningen gaat echt niet zoiets op hun eigen website plaatsen
Ik hoop het voor de lekkers die het hebben geplaatst, anders weet ik ze te vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog 15 minuten en dan weten we het echt! * duimt nog steeds dat het Grunn gaat worden *.
Mocht het Grunn worden dan ga ik zeker vaak kijken en dan zal ik ook wel hier verslag doen
me too betekent meer werk hier zijn we achter gekomenquote:
Laat die hoop varen. Het zal niet gaan lukken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:00 schreef ApperlooDude het volgende:
Nou, nog een kwartier. (hoopt ergens op een wonder, Enschede)
Dan pakken we ze hard aanquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor de lekkers die het hebben geplaatst, anders weet ik ze te vinden.
vertel?!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:01 schreef themauster het volgende:
[..]
me too betekent meer werk hier zijn we achter gekomen
Dat zei iedereen ook over Breda, maar ik kwam er wel dagelijks langs.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef tha_dark het volgende:
Ik snap alleen de keuze voor Groningen niet. Is wel een leuke stad maar het is wel echt een uithoek in Nederland... Daar ga je niet zo snel even langs..
Over 13 minuten, ik moet zekerheid !quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat die hoop varen. Het zal niet gaan lukken.
Groothandel dan bestellen de kroegen hier meer hequote:
Omdat (hopelijk) nu eens niet met de westerse pet op is gedachtequote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef tha_dark het volgende:
Ik snap alleen de keuze voor Groningen niet. Is wel een leuke stad maar het is wel echt een uithoek in Nederland... Daar ga je niet zo snel even langs..
ja maar volgens mij spoor jij niet helemaal omdat je op iedereen reageert en heel actief doetquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook over Breda, maar ik kwam er wel dagelijks langs.
Oh, sorry. Ik was te voorbarig met mijn conclusies.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:03 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Over 13 minuten, ik moet zekerheid !
Daar houden we je aan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog 15 minuten en dan weten we het echt! * duimt nog steeds dat het Grunn gaat worden *.
Mocht het Grunn worden dan ga ik zeker vaak kijken en dan zal ik ook wel hier verslag doen
Breda ligt ook veel centraler dan Groningen, tussen Eindhoven en Rotterdam in. Makkelijk te komen met het OV. En het was in Brabant.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook over Breda, maar ik kwam er wel dagelijks langs.
I'll take that as a compliment.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:03 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
ja maar volgens mij spoor jij niet helemaal omdat je op iedereen reageert en heel actief doet
Nee joh, er komen er gewoon 5. In elke stad eentje.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:03 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Breda ligt ook veel centraler dan Groningen, tussen Eindhoven en Rotterdam in. Makkelijk te komen met het OV. En het was in Brabant.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Groothandel dan bestellen de kroegen hier meer he
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Niet voor mensen die in Groningen wonen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |