Hoe zeker ben je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:40 schreef jfvandijk het volgende:
Het is officeel, het is Groningen geworden! Enschede heeft net de mail van afwijzing binnen gekregen
Dat is die boven den Boschquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Een Esso pomp... en waar staan die?
[ afbeelding ]
Richting Groningen
[ afbeelding ]
Richting Eindhoven
100%, vriend van me heeft net mail binnen gehad en groningen is al gefeliciteerd door de andere steden.quote:
O wee gebeente als het niet waar is...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:43 schreef jfvandijk het volgende:
[..]
100%, vriend van me heeft net mail binnen gehad en groningen is al gefeliciteerd door de andere steden.
Zou de Esso bij de snelweg kunnen zijn maar ook die vlakbij het centrum van Grunn (denk het niet). Spannend !quote:
Hij vertelde het me net.... en ga er toch vanuit dat hij de waarheid spreekt.........andersquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
O wee gebeente als het niet waar is...
Jup, daar begint het op te lijken!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:44 schreef Dichterbijer het volgende:
http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=80426
Volgens mij gaan ze de aankomst live via Qik stream
Met jou kan ik pratuuhhquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb nu al kippenvel. Hoop zo dat het Grunn gaat worden want dat lijkt mij echt zo gaaf!
Ik verwacht niets anders van de politiek.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:45 schreef borisz het volgende:
JP had echt werkelijk niets zinnigs te zeggen in de kamer.
Alles is al geroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |