Wilde die foto net postenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen hem...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef afcajos het volgende:
En dan van die langharige stinkalto's.: "ja maar ja maar, ik ben tenminste mezelf!!11 het gaat om de binnenkant!!![]()
"
Ja zo blijf je zwakzinnig, en kom je nooit aan een degelijke baan.
Worstelenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen hem...
[ afbeelding ]
In een mooi staartje?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:02 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Wilde die foto net posten![]()
Zo lang is het dus ongeveer ja. Maar dan netjes naar achteren gekamd.
Want er zit niks tussen die 2 inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:00 schreef wijsneus het volgende:
Als ik een creatief zoek, en je komt binnen als de eerste de beste gemiddelde burgerlul, wijs ik je de deur.
Kolerequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:02 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Wilde die foto net posten![]()
Zo lang is het dus ongeveer ja. Maar dan netjes naar achteren gekamd.
Lekker aan het generaliseren weer? Ik ben geen werkschuw linkse hippie. Ben vrij rechts, rook geen wiet, en doe aan powerlifting.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kolere
Wat moet jij vet haar en een bos roos hebben![]()
![]()
En je wil zo verzorgd overkomen ? Man, doe eens moeite voor een baan en besteed die 30 euro aan de kapper in plaats van aan een zakje wiet.
Ik begin toch wel 'n beetje respect voor je te krijgen nuquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Lekker aan het generaliseren weer? Ik ben geen werkschuw linkse hippie. Ben vrij rechts, rook geen wiet, en doe aan powerlifting.
Probeer het eens korter, knip je haar eenmalig eraf en kijk hoe het staat en wat je omgeving ervan vindt, nieuwe dingen proberen in je leven kan heus geen kwaad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Lekker aan het generaliseren weer? Ik ben geen werkschuw linkse hippie. Ben vrij rechts, rook geen wiet, en doe aan powerlifting.
een tokkie dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Nu alleen nog naar de kapper en je bent best een goeie gozer...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:10 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij iets moois hadden opgebouwd samen.quote:
Dat kan ik me niet voorstellen. De beschrijving die hij van zichzelf geeft doet hem juist plaatsen in de beveiligershoek. Daar hoef je niet veel voor te kunnen natuurijk elke stomme idioot kan dat. Het feit dat ze hem zelfs daar niet willen hebben moet wel komen door zijn haar. Of heb je misschien nogal een sterke lijflucht ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
Post eens foto's van je haren dan. Misschien valt het best wel mee
Kusje erop en vergeten en vergevenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij iets moois hadden opgebouwd samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |