Ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:34 schreef lady-wrb het volgende:
en of beschuitpap is wat ik denk dat het is zompige beschuit![]()
Ow...quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:00 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar alle reserve hoeft ze niet.
"nee hij ligt niet op de groep" Stelletje mutsen daar bij het kdv. Jeetje zeg ik ben echt boos!
Bij ons bij de v&d verkopen ze woezel en pip knuffelsquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:09 schreef Ticootje het volgende:
ja ik ben al een flink jaar bezig met een 2e pip te zoeken... tot zover zonder resultaat...
Ja, als ik hem heel vroeg breng welquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:07 schreef Ticootje het volgende:
is het bij jullie ook normaal dat als je je kind naar het kdv brengt dat je ze achterlaat in de hal en niet op de groep?
Kon je daar niet mee komen voor we een broodje gingen eten?quote:
Dus je twijfelt tussen een 8GB iPhone, een 16GB iPhone en of je een zwarte of witte neemt? Lastig, idd!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:26 schreef E.T. het volgende:
hier gingen ze tot 8 uur a 8.30 met z'n allen bij elkaar in een groep zitten.. en dan tussen 8 en half 9 gingen ze allemaal naar hun eigen groepNiet in de hal dus
![]()
Pfff.. ik wil een nieuwe telefoon.. maar er is echt niet uit te vissen wat nou de beste/goedkoopste oplossing is.. Welke provider, welk abonnement.. En dan heb ik m'n keuze al beperkt tot 3 toestellen, van de rest hoef ik het niet eens te weten.
Daar moet je echt hogere wiskunde voor gestudeerd hebben volgens mij
dat dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus je twijfelt tussen een 8GB iPhone, een 16GB iPhone en of je een zwarte of witte neemt? Lastig, idd!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef Ticootje het volgende:
als je een iphone wilt dan zal ik even wachten tot de zomer, dan komt de nieuwe uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg het toch: hij is 'anders' vind ik eerlijk gezegd een andere soort triest.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef E.T. het volgende:
elke dag naar een speelgoedwinkel gaan om te xboxen vind ik trouwens redelijk triest voor iemand van 18.. ga sparen en koop zelf zo'n ding!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Wij waren Pais kwijt, een aantal jaren geleden. Gelukkig is Nog een Pais succesvol voor hem ingevallen. Pais bleek enkele maanden in een ambulance te hebben gebivakkeerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef cattie het volgende:
Ow dat is naar ticootje, hopelijk vinden ze hem snel!
Wij zijn Ive's knuffeldouble kwijt, hij heeft er nu dus nog maar 1. De ander moet hier in huis liggen, op de bovenverdieping, maar is al een maand helemaal zoek... Degene die er nu nog is bewaak ik met mijn leven.
vaak is een simonly abo en losse telefoon goedkoper dan een foon bij een aboquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:26 schreef E.T. het volgende:
hier gingen ze tot 8 uur a 8.30 met z'n allen bij elkaar in een groep zitten.. en dan tussen 8 en half 9 gingen ze allemaal naar hun eigen groepNiet in de hal dus
![]()
Pfff.. ik wil een nieuwe telefoon.. maar er is echt niet uit te vissen wat nou de beste/goedkoopste oplossing is.. Welke provider, welk abonnement.. En dan heb ik m'n keuze al beperkt tot 3 toestellen, van de rest hoef ik het niet eens te weten.
Daar moet je echt hogere wiskunde voor gestudeerd hebben volgens mij
ja behoorlijk. als ik het van te voren heb geweten was ik wel naar de begrafeni gegaan. winkels zijn tot minstens 18.00 open...quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef Rewimo het volgende:
O VickyDat is ook lullig dat je de begrafenis mis bent gelopen voor zo'n kleinigheidje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben lekker de stad in geweest met zusje vandaageindelijk dé rupsje nooitgenoeg knuffel gevonden
en een tof shirtje voor een bruiloft aanstaande zaterdag! en een
dekentje voor t ledikantje
dus ik ben helemaal blij nu!
Ohja en veul te dure vitamines gekochtwaarom zijn die krengen toch zo duur?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |