Ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:34 schreef lady-wrb het volgende:
en of beschuitpap is wat ik denk dat het is zompige beschuit![]()
Ow...quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:00 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar alle reserve hoeft ze niet.
"nee hij ligt niet op de groep" Stelletje mutsen daar bij het kdv. Jeetje zeg ik ben echt boos!
Bij ons bij de v&d verkopen ze woezel en pip knuffelsquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:09 schreef Ticootje het volgende:
ja ik ben al een flink jaar bezig met een 2e pip te zoeken... tot zover zonder resultaat...
Ja, als ik hem heel vroeg breng welquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:07 schreef Ticootje het volgende:
is het bij jullie ook normaal dat als je je kind naar het kdv brengt dat je ze achterlaat in de hal en niet op de groep?
Kon je daar niet mee komen voor we een broodje gingen eten?quote:
Dus je twijfelt tussen een 8GB iPhone, een 16GB iPhone en of je een zwarte of witte neemt? Lastig, idd!quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:26 schreef E.T. het volgende:
hier gingen ze tot 8 uur a 8.30 met z'n allen bij elkaar in een groep zitten.. en dan tussen 8 en half 9 gingen ze allemaal naar hun eigen groepNiet in de hal dus
![]()
Pfff.. ik wil een nieuwe telefoon.. maar er is echt niet uit te vissen wat nou de beste/goedkoopste oplossing is.. Welke provider, welk abonnement.. En dan heb ik m'n keuze al beperkt tot 3 toestellen, van de rest hoef ik het niet eens te weten.
Daar moet je echt hogere wiskunde voor gestudeerd hebben volgens mij
dat dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus je twijfelt tussen een 8GB iPhone, een 16GB iPhone en of je een zwarte of witte neemt? Lastig, idd!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef Ticootje het volgende:
als je een iphone wilt dan zal ik even wachten tot de zomer, dan komt de nieuwe uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg het toch: hij is 'anders' vind ik eerlijk gezegd een andere soort triest.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef E.T. het volgende:
elke dag naar een speelgoedwinkel gaan om te xboxen vind ik trouwens redelijk triest voor iemand van 18.. ga sparen en koop zelf zo'n ding!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Wij waren Pais kwijt, een aantal jaren geleden. Gelukkig is Nog een Pais succesvol voor hem ingevallen. Pais bleek enkele maanden in een ambulance te hebben gebivakkeerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef cattie het volgende:
Ow dat is naar ticootje, hopelijk vinden ze hem snel!
Wij zijn Ive's knuffeldouble kwijt, hij heeft er nu dus nog maar 1. De ander moet hier in huis liggen, op de bovenverdieping, maar is al een maand helemaal zoek... Degene die er nu nog is bewaak ik met mijn leven.
vaak is een simonly abo en losse telefoon goedkoper dan een foon bij een aboquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:26 schreef E.T. het volgende:
hier gingen ze tot 8 uur a 8.30 met z'n allen bij elkaar in een groep zitten.. en dan tussen 8 en half 9 gingen ze allemaal naar hun eigen groepNiet in de hal dus
![]()
Pfff.. ik wil een nieuwe telefoon.. maar er is echt niet uit te vissen wat nou de beste/goedkoopste oplossing is.. Welke provider, welk abonnement.. En dan heb ik m'n keuze al beperkt tot 3 toestellen, van de rest hoef ik het niet eens te weten.
Daar moet je echt hogere wiskunde voor gestudeerd hebben volgens mij
ja behoorlijk. als ik het van te voren heb geweten was ik wel naar de begrafeni gegaan. winkels zijn tot minstens 18.00 open...quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef Rewimo het volgende:
O VickyDat is ook lullig dat je de begrafenis mis bent gelopen voor zo'n kleinigheidje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben lekker de stad in geweest met zusje vandaageindelijk dé rupsje nooitgenoeg knuffel gevonden
en een tof shirtje voor een bruiloft aanstaande zaterdag! en een
dekentje voor t ledikantje
dus ik ben helemaal blij nu!
Ohja en veul te dure vitamines gekochtwaarom zijn die krengen toch zo duur?!
Éindelijk een datum maar ondertussen een sollicitatie lopen naar iets wat ik wel écht leuk vind en wat ook een beetje bij mijn opleiding aansluit (deeltijdbaan op HBO-niveau echt een lot uit de loterijquote:
Kruidvatquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:09 schreef huuphuup het volgende:
Ohja en veul te dure vitamines gekochtwaarom zijn die krengen toch zo duur?!
ja deze kwam bij kruidvat vandaan maar is wel van centrumquote:
Klopt dat het medisch verantwoord klinktquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:49 schreef huuphuup het volgende:
Orthica ken ik niet Saffier, het klinkt medisch verantwoord![]()
ik ben eigenlijk zo'n doos die niet echt in vitamines gelooft bij gezonde volwassenen, zolang je gezond eet en genoeg buiten komt denk ik dat het vooral vitamines voor de portemonnee van de fabrikant zijn...
hihi ja ik bedoelde inderdaad dat het op zo'n manier verantwoord klonkquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:55 schreef Saffier het volgende:
[..]
Klopt dat het medisch verantwoord klinktDeze zijn via m'n dietiste, je hebt mijn omvang gezien toch?
Echt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:57 schreef DeLiedje het volgende:
Het is bij deze piercing een bekend probleem dat hij eruit groeit geloof ik...
Misschien laat ik hem wel opnieuw zetten.
Nou! Dat was wel héél erg "niet tegen je verlies kunnen"quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
omg, wat is Hennie Huisman een sneue pipo (RTL4)
Dacht het wel maar weet t niet zeker...quote:
Echt? Ik heb er ook al ruim tien jaar een ringetje in zitten. Het is wel vrij lang ontstoken geweest, maar sindsdien geen problemen meer mee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:57 schreef DeLiedje het volgende:
Het is bij deze piercing een bekend probleem dat hij eruit groeit geloof ik...
Misschien laat ik hem wel opnieuw zetten.
Het is net als met een gewoon gaatje in je oor. Je voelt alleen het laatste stukje wat weer door je velletje moet. Valt reuze meequote:Op woensdag 25 maart 2009 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
En auw! piercing in je oorthingyOh, ik heb net al heel hard in mijn oorthingy geknepen en nee, ik hoef geen piercing daar! Wat een leffers zijn jullie allemaal. Ik ben echt een schijterd op dat gebied hoor.
Ah, laten schieten...quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:15 schreef DeLiedje het volgende:
Ik lees op internet ook verhalen over dat het zo'n zeer zou doen deze, maar serieus... Ik hóórde een klik maar voelde niets van het zetten... Verschilt per persoon denk ik... Mijn oorthingyis een beetje ongevoelig denk ik...
Nou weet je, ik heb er dus serieus echt helemaal niets van gevoeld. Het was met 2 seconden gezet en het deed totaal geen pijn ofzo. Zolang je je tong ontspannen houdt moet het volgens mij ook pijnloos zijn. Net als een injectie in je bovenarm.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:08 schreef Saffier het volgende:
Hahahhahaha Huup en dát doet geen zeer zeker
Die pitamientjes zijn door haar voor me uitgezocht ja
Is Fok bij jullie ook zo baggertraag?
Ja, ws is dat ook wel beter. Maar van mij is het al twaalf jaar geleden ofzo. Toen deden ze maar wat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:20 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ah, laten schieten...
Daar heb ik al heel mooie dingen van gezien. Gelukkig is dat nu verboden (behalve in de lel)
Dus Rewimo....quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Rewimo, tegenwoordig wordt alleen gepierced met anti-allergisch spul
opwindend... vertel!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:07 schreef k_i_m het volgende:
Och, er komt ineens weer wat naar boven borrelen hier. Iets met stukjes vel en een platbektang
.
Oeeehh!! Lijkt me pijnlijk!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Fuente, who cares
Ik had er zelfs 1 in het lipbandje (stukje vel tussen bovenlip en tandvlees). Een Smiley noemen ze die
Nee dank jequote:
chirurgisch staal zit alsnog nikkel in... Dat is waarmee ze pierceten in de vorige eeuwquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee dank jeIk kan ook niet tegen chirurgisch staal en zo. En gouden oorbellen lukten ook niet meer. Bovendien hou ik er niet van
Ah, dus ik kan gewoon gaan slapen, ik durfde al bijna nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef Leah het volgende:
Ik wil er wel wat foto's ingooien hoor Yppy, maar dat zijn dezelfde oude zeg maar. De recente staan op de laptop en die moet ik zelf nog zien
joepiequote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef Leah het volgende:
Hey ET, dan zijn jullie wél fijn wakker als ze jarig is
quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:32 schreef Fuente het volgende:
HIer ook een onrustige babyach ja, over 18 jaar maar eens flink bijslapen
surprise mequote:Op donderdag 26 maart 2009 07:12 schreef huuphuup het volgende:
goodmorning![]()
hihi Lishe dat is idd priceless![]()
ik zou mezelf allang verraden hebben door heel hard in de lach te schieten![]()
Vandaag naar Schiphol iemand uitzwaaien en daarna foodplaza leeg kopen![]()
Maneki moet je nog wat hebben? updates ook van telefoon checkt
ahw..beterschap voor Saartjequote:Op donderdag 26 maart 2009 07:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
surprise me
Hier een onrustig nachtje zoals verwacht. Madam blijkt dus ook weer koorts te hebben
quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:44 schreef Stout het volgende:
de kids hebben hier afsluiting van het muziek project....ik zag in de gauwigheid dat ze zeker per persoon 3 instrumenten gaan maken![]()
Gelukkig ga ik zo weg
mag pappa het met de drukke kids en herrie doen (ze waren al erg druk op het plein)
Oja : babynieuws !!
De eerste jonge merel zit in de tuin !!!Met zijn (felverdedigende papa en mama, dus helm op als je de tuin in loopt)
ik ook hoor..alleen was t vannacht wat minder (ze slaapt nog bij mij op de kamer) en t ging steeds harderquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Haha Dakota! Zo leuk vind ik dat!En dat je dat dan door de babyfoon hoort! Daar kan ik echt van genieten.
dat klinkt idd handiger!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:41 schreef Lois het volgende:
Bij "ons" hebben de busjes een nummer. In de gang van de school staat bankjes met een nummer erboven, daar is het 'smiddags verzamelen. Dan begeleid de juf/klassenassistente of de chauffeur de kinderen groepje voor groepje naar de juiste bus.
Bij Eva's nieuwe school hebben ze een soort los en laadstrook, daar kan 1 busje per keer kindjes lossen/laden. Veel handiger.
Bleh, das ook wel saaiquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:03 schreef Memmel het volgende:
P_iglet, ik tel de dagen af! Ik heb het niet echt druk meer.
Ik kan wel zeggen dat Fok mij door de dagen heen sleept!
Iquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:11 schreef huuphuup het volgende:
lois![]()
p_iglet bijna klaar yay!
maneki ik heb kleurstof voor je jongensals in, nerds en hysterische japanse snoepjes. en taart frosting voor jou
(en veel teveel voor mezelf
)
ja heerlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:26 schreef freecell het volgende:
Haha Vicky, Amber lekker aan het spartelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik ga jou idee eens voorleggen bij ons op school. Echt heel heel heel leuk klinkt het!Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
OH! dat is ook erg zeg!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef lady-wrb het volgende:
op de school waar luca zit worden kinderen van het blijf van mijn lijf huis opgevangen.
je wil niet weten wat een onhandelbare gewelddadige kinderen dat zijn
van de week heeft er één geprobeerd luca te wurgen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:55 schreef lady-wrb het volgende:
op de school waar luca zit worden kinderen van het blijf van mijn lijf huis opgevangen.
je wil niet weten wat een onhandelbare gewelddadige kinderen dat zijn
van de week heeft er één geprobeerd luca te wurgen.
kiek kiek!quote:
Oh ja, dat is leuk!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik koop vaak producten in de toko omdat ik de verpakking lollig vind en de lettertjes niet kan lezen
Mijn oudste (nerdquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef Dakota het volgende:
ik kocht nerds altijd bij die kledingwinkel (american today? ) in enschede.
vroeger had je meeuweflatsen en hondenscheten
jah die kan je ook kopen bij de expoquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn oudste (nerd) ziet de humor er wel van in
. Ik was gister boodschappen doen en volgde toen een spoor van drop-piemels
Die had ik echt nog nooit gezien.
Eerst geniet ik een tijdje van de verpakking en later probeer ik het wel eensquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, dat is leuk!Ik zie het je doen.
eetje dan ook alles? en valt het dan mee of tegen?
Ik moet zo ver weg voor een toko. Maar weer eens afspreken met Freecell dan ben ik weer in de buurt
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik koop vaak producten in de toko omdat ik de verpakking lollig vind en de lettertjes niet kan lezen
mooi idd! dat heb ik met heinz tomatobeansquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Een paar jaar terug heb ik een aantal blikken Campbell's Soup uit Amerika laten overvliegen alleen voor de verpakkingen... Kunst vind ik het.
Andy Warhol:
[ afbeelding ]
dat scheelde me in ierland zo'n 10 kiloquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:40 schreef huuphuup het volgende:
Ja leuk!
bakbananen invriezen?![]()
ik ben gek op toko'sze hebben echt zó'n aantrekkingskracht, ik moet altijd even naar binnen. Marokkaanse/Arabische toko's hebben dat effect ook op me
en zelfs zo'n winkel met Britse producten, daar zat er 1 van in Leiden, daar moest ik altijd even kijken.
Ik ben ook zo'n nerd die zich prima vermaakt in een supermarkt in het buitenlandEven alle dingen die je thuis niet hebt bestuderen (en kopen en proberen natuurlijk
)
Psies, mijn keuken is daar heel geschikt voor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:42 schreef huuphuup het volgende:en dan in je huis zo'n pop-art stapeltje maken!
Jaaaa koot, jellies!!
spekkoek maakt lief's oma voor ons die koop ik niet
wada?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:43 schreef Dakota het volgende:
[..]
dat scheelde me in ierland zo'n 10 kilo
scones, muffins en vooral veel cremeggs,munchies en andere chocomeuk
nou ik was een wandelende vreetschuur daar, vooral met pasen. De kindjes krijgen dan van alle familieleden een groot paasei..die een kind van 2 niet weg kan werken uiteraard..op een gegeven moment zaten ze alle 16 in mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wada?
Munchy wordt ik hier thuis liefkozend genoemd![]()
maar meneer muncht net zo hard meezwelgje
Wat triestquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
nou ik was een wandelende vreetschuur daar, vooral met pasen. De kindjes krijgen dan van alle familieleden een groot paasei..die een kind van 2 niet weg kan werken uiteraard..op een gegeven moment zaten ze alle 16 in mij
heb je die nu niet van milka ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:53 schreef Dakota het volgende:
o en cremeeggs zijn chocoeieren met een lepelbaar goedje erin. kan je uitlepelen
dan moet je maar eens bij mij een bakkie komen doenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:40 schreef huuphuup het volgende:
ik ben gek op toko'sze hebben echt zó'n aantrekkingskracht, ik moet altijd even naar binnen. Marokkaanse/Arabische toko's hebben dat effect ook op me
en zelfs zo'n winkel met Britse producten, daar zat er 1 van in Leiden, daar moest ik altijd even kijken.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan moet je maar eens bij mij een bakkie komen doenIk woon naast de toko
Nee, dat toch maar niet...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]welke?!
Cattie, doe je nu naakt boodschappen enzo dan?
langs een bakstenen muur wrijven..en er misschien een keer op stampenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef cattie het volgende:
Via marktplaats komt er een reserveknuffel voor Ive deze kant op (thanks Ireth!!). Iemand een idee hoe ik een nieuwe knuffel er afgelebberd en versleten kan laten uitzien? Ik heb zelf al bedacht dat ik hem maar eens een keer of 10 laat meedraaien met was in de wasmachine, dan gaat de ergste glans er denk ik al wel vanaf.
Dat is wel een goede!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef Dakota het volgende:
[..]
langs een bakstenen muur wrijven..en er misschien een keer op stampen
Das best een tof idee!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef huuphuup het volgende:
zelf mee slapen?Ruikt ie in ieder geval vertrouwd naar mama
Xotus is ook een leuke toki idd...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
toko
Huup wij moeten ook een keer samen naar de toko hoorBij Delft zit wel een aardige, Xotus
hielp het? Werden ze er rustiger van zeg maar?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:25 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat heb ik wel met zijn en Fee's knuffels gedaan tijdens de betreffende zwangerschappen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:30 schreef cattie het volgende:
Ive heeft de eerste 6 maanden van zijn leven niet naar knuffels omgekeken en Fee doet dat ook (nog) niet. Ik heb dus geen idee. Misschien werkte het bij mij wel afstotend!
had \m gezien in het reclameblaadje, echt lief!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:39 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
4 puzzles bij de appie, voor 1.98 leuk
wij zitten hier trouwens te sentimenten, youtuben op bouli en boes en snorkels enzo
Ik noem mijn vriend altijd Boes als ie zijn klompenpantoffels aan heeft. Hij lijkt er sprekend opquote:
mmmm...dat vraagt bijna om een fotootjequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik noem mijn vriend altijd Boes als ie zijn klompenpantoffels aan heeft. Hij lijkt er sprekend op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |