Ja, maar die is weggelopen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:29 schreef TheCoon het volgende:
Ik heb het je vorige week vrijdag al cadeau gedaan.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:32 schreef cherrycoke het volgende:
het is altijd lente in de ogen van de tandarts assistente
einzweilollerdreiquote:
Als je goed kijktquote:
w00tquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:57 schreef nealzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Komt eraan![]()
das dan ¤49,95overmaken@ 367223804
Als je nog eens de herfst boos maakt, doe dat dan maar ergens andersquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens mij heb ik m'n herfst boos gemaakt, 't hagelt en regent hier (omg. Eindhoven) ontiegelijk hard nu. Er vormde zich net buiten ook een wit laagje hagel. En toen ik vanochtend uit de auto stapte overwoog ik serieus om te rennen naar de ingang hier..
quote:
Het was de droogste winter sinds jarenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:10 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Sinds de eerste week van januari is het nog bijna geen dag droog geweest. Volgens mij stevenen we af op het natste jaar aller tijden!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het was de droogste winter sinds jaren
mits goede paraplu jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het was de droogste winter sinds jaren
Nee?quote:
Hmm dat gaat over januari.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee?
Mijn kinderen hebben buiten tennisles, ook in de winter. Dit hele jaar is er nog geen les geannuleerd wegens regen
De mooie luchten is 't enige pluspunt. Maar 't is geen weer om met de fiets of de motor ergens heen te gaan, dus dat is iedere ochtend en middag filerijden. En plezierritjes? Met dit kutweer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:10 schreef ondeugend het volgende:
Dit is anders totaal lente hoor.
Het begin van de lente hoort zo grillig en krijgen we prachtige luchten.
Liever dit dan weken grijs en saai.
De winter, totaal gezien, was aan de droge kant. Maar extreem droog? Nee hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee?
Mijn kinderen hebben buiten tennisles, ook in de winter. Dit hele jaar is er nog geen les geannuleerd wegens regen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |