Even serieus ajbquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
Ik heb wel eens een rebound van een paar jaar gehad.
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen Copycatquote:
Heeft natuurlijk wel iets met nieuwschierigheid m.b.t. m'n ex te maken, maakt me niet uit dat haar rebound is of niet, want wil haar niet terug, maar vind het gewoon intressant om het er over te hebben (begrijpen doe ik 't toch nooit, maar dat maakt niet uit)quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:26 schreef Ripley het volgende:
Wacht, ik zal het rebound statistiekenboek er even bijhalen
TS, er zijn geen regels wat betreft tijd, dat verschilt per persoon en per situatie. Gut, mijn allereerste vriendje is met zijn "rebound" getrouwd
Want die exacte 2.3 maanden kwam zo echt over?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:27 schreef Chev het volgende:
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen Copycatmisschien kan je er iets over vertellen?
Het lijkt ene beetje of je wil horen dat dit zeker niet serieus is en dat ze over 3 maanden zich weer huilend in je armen stort. Maar ja, zo werkt het niet altijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:27 schreef Chev het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen Copycatmisschien kan je er iets over vertellen?
[..]
Heeft natuurlijk wel iets met nieuwschierigheid m.b.t. m'n ex te maken, maakt me niet uit dat haar rebound is of niet, want wil haar niet terug, maar vind het gewoon intressant om het er over te hebben (begrijpen doe ik 't toch nooit, maar dat maakt niet uit)![]()
Nah die hoop heb ik allang opgegeven, zou ook niet goed zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
Het lijkt ene beetje of je wil horen dat dit zeker niet serieus is en dat ze over 3 maanden zich weer huilend in je armen stort. Maar ja, zo werkt het niet altijd
Beetje wel, dus het was een grapje?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
Want die exacte 2.3 maanden kwam zo echt over?
Ja. Sorry.quote:
Nou ja wat iedereens punt hier een beetje is (en mijne toch ook wel een beetje al had je daar het sarcastische ook niet door):quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef Chev het volgende:
[..]
Nah die hoop heb ik allang opgegeven, zou ook niet goed zijnik heb m'n tijd en rust genomen om de dingen in mijn leven opnieuw uit te zoeken en dat lukt goed, heb haar al 9 maanden niet gezien of gesproken en heb haar verders niet meer nodig, maar ben dat laatste beetje nog niet kwijt, dat gaat wel komen Ripley
[..]
Beetje wel, dus het was een grapje?
Ik snap dat er geen logica in zit,en dat sommige dingen niet te begrijpen zijn of er geen reden of (maximale) tijdsduur aan gegeven kan worden, maar ik ben wel nieuwschieirg naar de ervaringen van Fok!-ers hiermee, want ik vind het wel interessant.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:38 schreef Lakai het volgende:
[knip]
Een rebound heeft geen bepaalde logica wat betreft de tijd, het werkt niet volgens een formule (en dus ook niet 10% van je relatie).
Vandaar dat ik zei: Onbepaald...
En nog steeds friends with benefits zeg maar?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:28 schreef As_33 het volgende:
Toen het met mijn eerste soort van vriendje niet meer werkte zocht ik troost in de armen van een andere man die op dat moment ook net uit een relatie kwam, we hadden ook allebei even helemaal schoon genoeg van relaties, maar wilden wel iemand om leuke avonden mee door te brengen. Mijn soort van exvriendje was heel erg gekwetst dat ik zo snel ging rondscharrelen met een ander, ex van scharrel heeft zelfs laten weten dat ze het heel erg beledigend vond dat hij zo snel en makkelijk met iemand anders seks had. Tja, 5 jaar later zijn we nog wel samen, dus echt een rebound was het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |