Wat voor soort werkzaamhedenquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:09 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tja, druk met werkzaamheden uitvoeren he
Misschien is hij woordenblind?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:30 schreef PieterBas het volgende:
Net mijn begeleider aan de lijn. Ik had een tweede lezer.. maar die mocht het niet opeens meer zijn
Ik ben ook bezig met V&Kquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:31 schreef jna het volgende:
nu zit ik met een liedje van V&K in m'n hoofd. Voordeel is dat ik die gewoon kan luisteren dus ook niet steeds met maar 1 stukje in m'n hoofd blijf zitten
quote:
quote:Vanmorgen hoor ik m'n buurman om hulp roepen, dus ik dacht, ik ga eens kijken of ik kan helpen. Ik vraag wat er aan de hand is. "M'n schoonmoeder wil uit het raam springen" antwoordt hij. "Dat is toch niet erg?" "Nee, maar ik krijg het raam niet open"
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was inderdaad m'n volgende vraag, maar je vult me weer goed aan
Hadden we toch alquote:
Ik had het ook gelijk kunnen doen, maar zit te eten, dus typ niet zo snelquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:37 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was inderdaad m'n volgende vraag, maar je vult me weer goed aan
quote:
Dat zeg ik. Vast woordenblindquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]. Nee.. hij heeft al vaker stukken van mij moeten beoordelen.
LOL!quote:Vanmorgen hoor ik m'n buurman om hulp roepen, dus ik dacht, ik ga eens kijken of ik kan helpen. Ik vraag wat er aan de hand is. "M'n schoonmoeder wil uit het raam springen" antwoordt hij. "Dat is toch niet erg?" "Nee, maar ik krijg het raam niet open"
Hoezo, moet het glas kapot?quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op iemand die voor mijn raam kwam zingen
Ja, maar dat andere meisje wat ik heb leren kennen is eerst aan de beurt, misschien kan ik het combineren op 1 avond aangezien ze ook in het oosten woontquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op iemand die voor mijn raam kwam zingen
Tsssquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:44 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar dat andere meisje wat ik heb leren kennen is eerst aan de beurt, misschien kan ik het combineren op 1 avond aangezien ze ook in het oosten woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |