Dag kloon van Ellenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:30 schreef johnny1985 het volgende:
Ben ik hier nu de enigste die Ellen wel lekker vind?
Gelukkig voor jou en alle andere fokkers, komen er rond de zomer weer nieuwe opnames!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Te laat, de opnames zijn dus al voorbij
en bij die nieuwe opnames, zit jij daar ook weer bij?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:20 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou en alle andere fokkers, komen er rond de zomer weer nieuwe opnames!
En helaas.... Jullie mogen niet met 30 mannen tegenover de meiden:D
Nee, ik heb al meer fans hahaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:30 schreef johnny1985 het volgende:
Ben ik hier nu de enigste die Ellen wel lekker vind?
We kunnen natuurlijk wel in het publiek gaan zitten en keihard BOEEEEE roepen als een zuurpruim aan het woord isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:20 schreef xEllebelx het volgende:
En helaas.... Jullie mogen niet met 30 mannen tegenover de meiden:D
Denk het wel..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en bij die nieuwe opnames, zit jij daar ook weer bij?
Dacht dat ik jouw naam al vaker had gezien in dit topic.. Let je toch niet goed op!quote:
Het zijn er 30. En ik kijk nooit naar die namenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:28 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Dacht dat ik jouw naam al vaker had gezien in dit topic.. Let je toch niet goed op!
Zij heeft juist een hele site ervoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:28 schreef eNGine10 het volgende:
ik zit net even in die wiki te kijken maar ik wist niet dat karina ook een camsletje is
Het zijn er meer, want er wordt gerouleerdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het zijn er 30. En ik kijk nooit naar die namen
Zo werkt het volgens mij wel ongeveer ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Begrijp ik het goed dat iedereen die niet gekozen wordt in het programma blijft net zo lang totdat ze gekozen worden? Dan begijp ik het namelijk een stuk beter. Die meiden willen liever in het programma blijven dan dat ze het op tv komen opgeven voor een vent die ze nauwelijks kennen.
Dan zit je toch echt in het verkeerde forum hoor. Ga anders hier even heen ofzo:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:10 schreef Maanvis het volgende:
Oeh, de scanman is gearriveerd. Laat de tieten maar komen!
Inderdaad. Eigenlijk moeten er gewoon elke dag 30 nieuwe meiden staan. En 3 gasten ipv 2.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Begrijp ik het goed dat iedereen die niet gekozen wordt in het programma blijft net zo lang totdat ze gekozen worden? Dan begijp ik het namelijk een stuk beter. Die meiden willen liever in het programma blijven dan dat ze het op tv komen opgeven voor een vent die ze nauwelijks kennen.
Vandaar dat zelfs gewoon leuke jongens niet worden gekozen. Op tv komen vinden ze belangrijker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zo werkt het volgens mij wel ongeveer ja.
Zoveel meiden hebben ze niet denk ik. Misschien moeten ze iedere uitzending sowieso willekeurig een stuk of 3 meiden vervangen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Eigenlijk moeten er gewoon elke dag 30 nieuwe meiden staan. En 3 gasten ipv 2.
die blonde die in de linkerrij helemaal rechts staat, Hilde volgens mij, die moet echt nokkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:18 schreef Florian_ het volgende:
Meisjes die altijd wegdrukken moeten ze gewoon uit het programma kicken.
Dat, maar er komen ook dames terug. Vorige keer was emina of edina of hoe die oostbloksjaaltjeshoeren ook heten er weer en toen vroeg Eddy naar haar date waar ze vorige keer mee weg was gegaanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:26 schreef Kinga het volgende:
Het is toch duidelijk dat de opgenomen uitzendingen niet in die volgorde worden uitgezonden? Daarom staan sommige meiden er gewoon nog...
wederom een bewijs dat het een (gedeeltelijk) nep programma is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:33 schreef Rapaille het volgende:
http://kimvansanten.hyves.nl/
Kim v. S. aka Masha @ Take me out; rtl 5
Meedoen onder een schuilnaam
Het programma is zo makkelijk écht te maken, dus waarom zou het nep zijn?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
wederom een bewijs dat het een (gedeeltelijk) nep programma is.
Het is niet helemaal nep, maar er staan wel meiden die gevraagd (gecast) zijn, en van bepaalde kerels wordt het verhaaltje aangepast. Zoals de leeftijd en andere dingen. Ook hebben sommige dames die er staan al een vriendquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het programma is zo makkelijk écht te maken, dus waarom zou het nep zijn?
Ook is er een stukje waarin een of andere bodybuilder een truukje gaat doen waarbij hij 2 meiden optilt. Precies datzelfde truukje is ook in de engelse versie geweestquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het programma is zo makkelijk écht te maken, dus waarom zou het nep zijn?
wutquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:24 schreef pisnicht het volgende:
Zit rhona er nog wel in of komt die nog terug? Die was(is) ook zeer smakelijk
Ik vraag me af waarom je dat zou doen. Het programma wordt er niet beter van ofzo, dus je kunt veel beter alles zo echt mogelijk maken. Dat komt op tv ook nog eens veel beter over lijkt mij. Ik kan het me dus niet voorstellen dat bepaalde dingen nep zijn. Dat dient gewoon geen enkel nut.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is niet helemaal nep, maar er staan wel meiden die gevraagd (gecast) zijn, en van bepaalde kerels wordt het verhaaltje aangepast. Zoals de leeftijd en andere dingen. Ook hebben sommige dames die er staan al een vriend.
Ik vind het net een omgebouwdequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:33 schreef Rapaille het volgende:
http://kimvansanten.hyves.nl/
Kim v. S. aka Masha @ Take me out; rtl 5
Meedoen onder een schuilnaam
Ja dat heb ik dus ook! Heb elke aflevering zowat gezien, maar ik kan me echt geen ellen voor de geest halen dus dat zegt wel genoeg over hoeveel indruk ze heeft gemaakt!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook! Heb elke aflevering zowat gezien, maar ik kan me echt geen ellen voor de geest halen dus dat zegt wel genoeg over hoeveel indruk ze heeft gemaakt!
Hey, bedankt!quote:
vieze banaanquote:
Klopt, ik snap daar ook niets van. Ze komt zo welbespraakt, intelligent, grappig en sympathiek over hier op FOK!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, das toch de eeuwige nummer 2?
Ach op die foto vind ik haar wel meevallen. Ik denk dat als ik moest kiezen tussen die meiskes op de foto dat Ellen dan wel een kans zou maken. Maar dat zegt net zoveel over Ellen als over wat er allemaal naast staat!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt, ik snap daar ook niets van. Ze komt zo welbespraakt, intelligent, grappig en sympathiek over hier op FOK!
Was vroeger volgens mij een jongetje uit een derdewereldland die zich d.m.v. pijpen van dikke belgische pedofielen een operatie voor een paar tieten bij elkaar heeft gepijpt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:11 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind die Diana echt graflelijk trouwens
Hihi zo'n klein ventje met een big momma.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:50 schreef Maanvis het volgende:
Dit is een nerdje. Bij voorbaat kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |