Ik vind het net een omgebouwdequote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:33 schreef Rapaille het volgende:
http://kimvansanten.hyves.nl/
Kim v. S. aka Masha @ Take me out; rtl 5
Meedoen onder een schuilnaam
Ja dat heb ik dus ook! Heb elke aflevering zowat gezien, maar ik kan me echt geen ellen voor de geest halen dus dat zegt wel genoeg over hoeveel indruk ze heeft gemaakt!quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook! Heb elke aflevering zowat gezien, maar ik kan me echt geen ellen voor de geest halen dus dat zegt wel genoeg over hoeveel indruk ze heeft gemaakt!
Hey, bedankt!quote:
vieze banaanquote:
Klopt, ik snap daar ook niets van. Ze komt zo welbespraakt, intelligent, grappig en sympathiek over hier op FOK!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, das toch de eeuwige nummer 2?
Ach op die foto vind ik haar wel meevallen. Ik denk dat als ik moest kiezen tussen die meiskes op de foto dat Ellen dan wel een kans zou maken. Maar dat zegt net zoveel over Ellen als over wat er allemaal naast staat!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt, ik snap daar ook niets van. Ze komt zo welbespraakt, intelligent, grappig en sympathiek over hier op FOK!
Was vroeger volgens mij een jongetje uit een derdewereldland die zich d.m.v. pijpen van dikke belgische pedofielen een operatie voor een paar tieten bij elkaar heeft gepijpt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:11 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind die Diana echt graflelijk trouwens
Hihi zo'n klein ventje met een big momma.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:50 schreef Maanvis het volgende:
Dit is een nerdje. Bij voorbaat kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |