en daarna bij sport weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:41 schreef michiel_merk het volgende:
de dames horen haaien en meteen is het bliep bliep
negert had zichzelf ook wel vrij snel kansloos gemaaktquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:43 schreef Maanvis het volgende:
oe volgens mij worden het 3 mannen vandaag! tof! 3 voor de prijs van 2
Die foto's op topic zijn screenshots en foto's gemaakt door anderen.. mijn foto's staan nogsteeds niet op de pcquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is ook zo, zoek af en toe op hyves om een paar nieuwe foto's te vinden, dankzij Oesha heb ik
er nu een paar, ze staan in de openingspost.
Bedankt voor de foto's in het topic, zijn dit ze allemaal ?
Waar sta jij ingeschreven? Klooster, Cftv ?
Heb je zin in 25 dagen bunkeren?
Meld je hier als je je al hebt opgegeven voor The Bunker
wie van de dames ben jij trouwens ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef xEllebelx het volgende:
Die golden-tooth-jimmy was echt fout! Val zowiezo niet op donker..
Maar echt die opmerking van Eddy "meiden jullie zijn henk-jan smits niet" daar wilde ik zoooooo graag op reageren!! Want als wij Henk-Jan Smits waren, dan hadden we hem allemaal meteen al weggedrukt!
Ellen.. Had net weggedrukt omdat die Bart een sportieve vrouw zoekt, en dat ben ik niet..quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
wie van de dames ben jij trouwens ?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:35 schreef Silenus het volgende:
Hahaha die afwijzingen gingen mooi mee op de beat
Ik ben blij met elke nieuwe foto in de openingspost.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef xEllebelx het volgende:
Die foto's op topic zijn screenshots en foto's gemaakt door anderen.. mijn foto's staan nogsteeds niet op de pc
Ik sta ingeschreven bij Riedel Casting Agency
en WTF 25 dagen bunkeren?? Hoop niet dat je hier vreten me bedoeld, want ben al dik genoeg!
lijkt me niksquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ben blij met elke nieuwe foto in de openingspost.
Riedel. Lijkt me een goed bureau, een vriendin deed de C1000 reclame via hen.
Van 5 tot 25 dagen in reallife The Bunker, alleen te volgen via de streams, komt niet op tv, meer info elders op Fok.
Ze zoeken nog mensen., start eind april....je lijkt me best geschikt.
Denk dat je Melissa bedoeld..quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:28 schreef DaFan het volgende:
Whoa ik zag er vandaag eentje, Mariëlle ofzo? Beetje donkerblonde krullen, stond 2-3 plaatsjes rechts van Oesha (oid).![]()
![]()
iemand een pic? anders ga ik er morgen even oplettenquote:
Staat al hier ergens op het forum volgens mij.. samen met Emina en Oesha geloof ik..quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
iemand een pic? anders ga ik er morgen even opletten
Die middelste dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:56 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Staat al hier ergens op het forum volgens mij.. samen met Emina en Oesha geloof ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |