Geen idee, dit is het enige forum waarvan ik het weet. Ben normaal niet zo van de forumsquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zijn wij het enige forum dan waar we over dit programma praten?
Of zijn wij gewoon het beste forum.
haha was ik toevallig net mee bezig toch geen levenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:35 schreef FrankieJay het volgende:
[..]
Wil je het echt weten en heb je tijd over, lees dan de gesloten topics! Als je het dan nog niet snapt, is er iets serieus mis met je...
Alleen de eerste week liep door elkaar, nu loopt het in de volgorde waarin het is opgenomenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:41 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
haha was ik toevallig net mee bezig toch geen levenmaar afleveringen lopen dus door elkaar.
Vanavond maar weer eens kijken.
Afl. 6 geloof ik.. maar kan ook 7 of 8 zijn..quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:08 schreef FrankieJay het volgende:
Heb vorige week de afleveringen niet gezien... Who the f#ck is Nick...?? Welke aflevering zat hij??
Wat een kwalletjequote:Op woensdag 25 maart 2009 19:01 schreef xEllebelx het volgende:
[..]
Afl. 6 geloof ik.. maar kan ook 7 of 8 zijn..
Is ook zo, zoek af en toe op hyves om een paar nieuwe foto's te vinden, dankzij Oesha heb ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:19 schreef xEllebelx het volgende:
Gewoon elke keer een andere OP is leuk..
Elke keer dezelfde tekst en zelfde foto's is ook zo saai..
Verandering van spijs, doet eten!![]()
Moet ook nog foto's van me telefoon op de pc zetten.. die zet ik dan vervolgens op de TMO-hyves.. heb je iig nieuw beeldmateriaal
Opnamedata zijn trouwens veranderd..
Opnames van a.s. za, zo, ma en di gaan niet door..
Omdat TMO zo'n hit blijkt te zijn, krijgt het programma verlenging en nu word dus alleen t/ mei opgenomen..
(vandaag en morgen nog). Nieuwe opnames worden binnenkort pas bekend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |