die bedroom rodeoquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Er zijn er twee die ik nog niet heb voorbij zijn komen
Blind zombie: Je komt klaar in d'r gezicht/ogen en geeft een "slap". Ze ziet niets en zal met d'r handen naar voren wijzen omdat ze wil weten waar die "slap" vandaan kwam. Ze ziet er dus uit als een zombie
Bedroom Rodeo
Doggystyle, je hebt een arm om haar heen en de ander in de lucht (net zoals ze wilde paarden/stieren rijden), je leunt voorover en zegt dat je het al 3 keer met haar beste vriendin hebt gedaan. Zij doet alles om weg te komen en jij moet proberen dat met 1 hand in de lucht te voorkomen.
Dat zijn ze toch wel allemaal die ik ken en met vrienden heb besproken.
Die heb je ook met aids. Als 'aids-cowboy' roep je dat je die ziekte hebt terwijl je je vriendin van achteren neemt, waarbij het de sport is zolang mogelijk in het 'zadel' te blijven.quote:
Heb ik gedaan, ongeveer. Ik was met een 'fast-company' meisje en ze pijpte me en shit. En toen zei ik "Oww shit, ik moest mijn antibiotica kuur tegen syfilis nog afronden."quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die heb je ook met aids. Als 'aids-cowboy' roep je dat je die ziekte hebt terwijl je je vriendin van achteren neemt, waarbij het de sport is zolang mogelijk in het 'zadel' te blijven.
die ken ik anders. dat je wat spuug op haar rug laat vallen, zij denkt dan dat je klaarkomt op haar rug en zal achterom kijken. op dat moment doe je een verrassingsaanval en spuit je in haar gezichtquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
Verbaasde picasso, zegt dat iemand iets ?
Je vriendin/smatje/one-night stand flink van achter nemen en vlak voordat je gaat komen duw je je leuter in de poepert. Ze zal schrikken en achterom kijken: Daarna kwak je haar vol in het gezicht.
Nou, echt briljant man! Misschien moeten jullie gewoon een meisje zoeken die gewoon vrijwillig in haar gezicht gespoten wil worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die ken ik anders. dat je wat spuug op haar rug laat vallen, zij denkt dan dat je klaarkomt op haar rug en zal achterom kijken. op dat moment doe je een verrassingsaanval en spuit je in haar gezicht
of je gaat er even serieus op in zuurpruimquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nou, echt briljant man! Misschien moeten jullie gewoon een meisje zoeken die gewoon vrijwillig in haar gezicht gespoten wil worden.
Interesse??quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nou, echt briljant man! Misschien moeten jullie gewoon een meisje zoeken die gewoon vrijwillig in haar gezicht gespoten wil worden.
Ach gut. De emancipatie slaat doorquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, het is beter dan een taart te bakken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gut. De emancipatie slaat door
Babe, jij hebt zo'n mooi bekkie, daar past een schitterende parelketting bij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je heet bijna hetzelfde als mijn hond.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Neros het volgende:
[..]
Interesse??
Je hebt er wel het bekkie voor
Hihi sjonge dat was toch niet serieus. Als m'n vriend me zou vragen zou ik het wel een keer prima vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
of je gaat er even serieus op in zuurpruim
maar het gaat er juist om dat je het niet prima vind en dat ik het dan toch voor elkaar krijgquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hihi sjonge dat was toch niet serieus. Als m'n vriend me zou vragen zou ik het wel een keer prima vinden.
Dat kan, maar ik neuk harder dan je konijn en spuug beter dan een Lama schat, dus wat dacht je er van.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je heet bijna hetzelfde als mijn hond.
Hmmm, kinky!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:46 schreef Neros het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik neuk harder dan je konijn en spuug beter dan een Lama schat, dus wat dacht je er van.
Ik spuug bijna m'n lange vinger uit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
maar het gaat er juist om dat je het niet prima vind en dat ik het dan toch voor elkaar krijg
binnenkort spuug je wat anders uitquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:47 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik spuug bijna m'n lange vinger uit.
Uitspugen is voor mietjes.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
binnenkort spuug je wat anders uit
Stop trying to talk the talk, and start walking the walk... Een angry pirate voor ontbijt, een rimjob voor luch, een dutch oven voor je avond eten en een Jelly Doughnut voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:47 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hmmm, kinky!![]()
Ik houd ervan als iemand zo tegen me praat.
quote:Abe Lincoln
Desired end result.
You must be a male in order to perform the Abe Lincoln. One must be careful when performing the Abe Lincoln, as precision with both cock and hand as well as a good poker face are necessary to successfully pull it off. In order to perform the Abe Lincoln, you first convince your partner to shave your balls, or convince her to let you shave her hairy muff. While shaving, and after completion, you must be careful to conceal the fresh shavings in your hand. Next, you fuck her brains out as you please, covertly keeping the fresh pube clippings in your hand and keeping a straight face. When you are approaching orgasm, you must make sure to have the girl on her back. When the baby batter has been sufficiently mixed and is ready to come out, you cum around her jawline and mouth. Before she has a chance to say anything or wipe it off, you throw the fresh shavings onto her unsuspecting visage, creating an Abe Lincoln-esque scruffy beard. If you can jam a concealed top hat onto her head, all the better. This is recommended for first sexual encounters, sexual encounters at her workplace, or sexual encounters in any area where there is no nearby access to water so that the beard cannot be immediately cleaned from her face.
Even aan m'n moeder vragen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:53 schreef Neros het volgende:
[..]
Stop trying to talk the talk, and start walking the walk... Een angry pirate voor ontbijt, een rimjob voor luch, een dutch oven voor je avond eten en een Jelly Doughnut voor het slapen gaan.![]()
Hebben we een deal of wat?!
Je kent je klassiekersquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:47 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik spuug bijna m'n lange vinger uit.
Doet me trouwens denken aan zo'n japans/chinees filmpje..
Ik had het over een filmpje dat een smerig mannetje met zichzelf bezig was, naar een onbekende vrouw loopt en de boel zo in haar gezicht kwakt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Je kent je klassiekers
Een keertje samen kijken?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:56 schreef genakt het volgende:
hier een persoon die net een angry dragon heeft gehad
[ afbeelding ]
Mjah, die vind ik zelf niet zo heel goed... Die ene waarbij een good-guy en een bad-guy een weddenschap aangaan over wie in een week tijd het meeste orgasmes kan geven aan de grote liefde van de good-guy vind ik beter.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:56 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik had het over een filmpje dat een smerig mannetje met zichzelf bezig was, naar een onbekende vrouw loopt en de boel zo in haar gezicht kwakt.
Die mag ook meedoen hoor. Geen probleem, misschien kunnen we je nog wat lerenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef Neros het volgende:
[..]
Die mag ook meedoen hoor. Geen probleem, misschien kunnen we je nog wat leren
komt hier dan ook een review als je klaar bent?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:02 schreef genakt het volgende:
volgens mij is die Annet best wel te theebaggen
haha dat zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
komt hier dan ook een review als je klaar bent?
Cindy Salou heeft de dikste tieten van allemaal (supertopic)quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
komt hier dan ook een review als je klaar bent?
inclusief pics voor de OPquote:
daar moest ik aan denken jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef Annnet het volgende:
[..]
Cindy Salou heeft de dikste tieten van allemaal (supertopic)
![]()
Ik meen het. Als jij op je moederlijkt masg ze best mee doen hoor!!quote:
Primaquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
inclusief pics voor de OPgoed idee toch annet?
Ik raad het je af..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:11 schreef Neros het volgende:
[..]
Ik meen het. Als jij op je moederlijkt masg ze best mee doen hoor!!
inderdaad ik neem wel alleen jou voor de revieuwquote:
Stuur een foto van je ma dan. Ik heb een lage drempelquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef Neros het volgende:
[..]
Stuur een foto van je ma dan. Ik heb een lage drempel
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:15 schreef Neros het volgende:
[..]
Stuur een foto van je ma dan. Ik heb een lage drempel
Jij raad dr af alsof ze lelijk is. Lekkere dochter ben jij!!quote:
dat gaat inderdaad een beetje te ver. Mjah Moeders zijn ok jong geweest. Mischien deden ze toen ook al aan angry dragons je weet maar nooitquote:
Op 25-03-2009 16:16 schreef Nerosquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:18 schreef Neros het volgende:
[..]
Jij raad dr af alsof ze lelijk is. Lekkere dochter ben jij!!
En dan heb ik hbet ook nog eens gedaan!! Lekker dan
Dus... waar is die foto van je ma nu??quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:19 schreef Annnet het volgende:
[..]
Op 25-03-2009 16:16 schreef Neros
[..]
Ik ken het, had dat laatst met chuppachups, de citroen vooral..
Lange vingers zijn trouwens wel baas! Die dingen zijn echt fucking lekker.
Op het forum post ik nu echt te foute dingen... excuses alvast...
Die heb ik niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:27 schreef Neros het volgende:
[..]
Dus... waar is die foto van je ma nu??
Onderandere. Ook gaten in je tanden, verhoogt cholesterol gehalte en een dikke pens... Hoezo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
Zeg, van suiker zou je toch energie moeten krijgen?
Het werkt niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:34 schreef Neros het volgende:
[..]
Onderandere. Ook gaten in je tanden, verhoogt cholesterol gehalte en een dikke pens... Hoezo?
wil je dikker worden danquote:
Waar heb je die energie voor nodig dan?quote:
Eeuuuh, geen idee eigenlijk. Misschien was opruimen, vuilnis weg doen enzo. Maar dat kan natuurlijk morgen ook altijd nogquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:41 schreef Neros het volgende:
[..]
Waar heb je die energie voor nodig dan?
Hmm, ik dacht dat het ergens heen ging... maar voor niets dus...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Eeuuuh, geen idee eigenlijk. Misschien was opruimen, vuilnis weg doen enzo. Maar dat kan natuurlijk morgen ook altijd nog
beter als heel de dag niks doen op werkquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Eeuuuh, geen idee eigenlijk. Misschien was opruimen, vuilnis weg doen enzo. Maar dat kan natuurlijk morgen ook altijd nog
Mooi, ben het ook wel weer ff zat. Allemaal leuk en aardig hoor, maar als het niet over vrouw onterende seks gaat ben je het gauw zat...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:45 schreef genakt het volgende:
[..]
beter als heel de dag niks doen op werk
na bijna 9 uur fokken begint het ook te vervelen
daarom opende ik ook dit topicquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:46 schreef Neros het volgende:
[..]
Mooi, ben het ook wel weer ff zat. Allemaal leuk en aardig hoor, maar als het niet over vrouw onterende seks gaat ben je het gauw zat...
Logisch, daarom haakte ik erin. Bedankt voor je zeer potentievolle OP. Ik ben nu vrij en ga naar huis.quote:
ik moet nog half uurquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:01 schreef Neros het volgende:
[..]
Logisch, daarom haakte ik erin. Bedankt voor je zeer potentievolle OP. Ik ben nu vrij en ga naar huis.
Latersss
preciesquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
maar het gaat er juist om dat je het niet prima vind en dat ik het dan toch voor elkaar krijg
kusje terugquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik vind het al best wel not done hoor als je iemand na het slikken op zijn bek slaat.
ik vind een bukake al extreem maar wanneer is het dan een extreme bukake?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef Mexxa het volgende:
Dat hier tussen de woody woodpeckers en de spider man's door nog niet over extreme bukake gesproken is. Nouja, dat is ondertussen natuurlijk ook alweer heel erg 2008.
wat jij bij mij ging doen om me te laten piepenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:35 schreef Mexxa het volgende:
Zo.. Daar ben ik weer. Waar zijn we gebleven? Ff koppie thee erbij en teruglezen
zal ik inderdaad bij je doen volgende keer dat ik je zie Sa....quote:
dat is dan weer vies bukakequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef Mexxa het volgende:
Dat hier tussen de woody woodpeckers en de spider man's door nog niet over extreme bukake gesproken is. Nouja, dat is ondertussen natuurlijk ook alweer heel erg 2008.
gadverdammequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef Mexxa het volgende:
Heb een x zo'n jappie gezien met een trechter om d'r nek waar wel 100 man in kwam. Kijk dat vind ik stiekem toch ff te veel van het goede. Extreem dus. Het kan best iets minder!
Hell no.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef genakt het volgende:
[..]
zal ik inderdaad bij je doen volgende keer dat ik je zie Sa....
Laten we het nou maar ff netjes proberen te houden. Anders wordt het alsnog een slotje en mijn 1e ban.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef genakt het volgende:
[..]
wat jij bij mij ging doen om me te laten piepen
quote:
hehe dan ga ik het juist doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef Mexxa het volgende:
[..]
Laten we het nou maar ff netjes proberen te houden. Anders wordt het alsnog een slotje en mijn 1e ban.En daag me niet uit..
be afraid, be very afraid.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:38 schreef genakt het volgende:
[..]krijg ik dan die krullebol op me dak
ben jij dat danquote:
Je bent toch niet achterlijk?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef Mexxa het volgende:
LIEVE TS, in het kader om dit briljante topic helemaal te doen slagen lijkt het mij een leuk idee als je die engelstalige versie even gaat vertalen in het mooie oud-nederlandsch. Succes!
Oh nou ga ik even het wereldrecord opzoekenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef Mexxa het volgende:
Heb een x zo'n jappie gezien met een trechter om d'r nek waar wel 100 man in kwam. Kijk dat vind ik stiekem toch ff te veel van het goede. Extreem dus. Het kan best iets minder!
Een paar honderd piemols in je flamoesje. Men.. Hopen dat dat kind de volgende dag niet op haar fietsie naar d'r werk moest..quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh nou ga ik even het wereldrecord opzoekenHeb pas ergens het wereldrecord gangbang gevonden, echt een paar honderd man volgens mij
ik denk toch dat ik voor de angry pirate gaatquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:12 schreef TGT2 het volgende:
OT:
Gewoon goed maken met een Donkey Punch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |