ik vind een bukake al extreem maar wanneer is het dan een extreme bukake?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef Mexxa het volgende:
Dat hier tussen de woody woodpeckers en de spider man's door nog niet over extreme bukake gesproken is. Nouja, dat is ondertussen natuurlijk ook alweer heel erg 2008.
wat jij bij mij ging doen om me te laten piepenquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:35 schreef Mexxa het volgende:
Zo.. Daar ben ik weer. Waar zijn we gebleven? Ff koppie thee erbij en teruglezen
zal ik inderdaad bij je doen volgende keer dat ik je zie Sa....quote:
dat is dan weer vies bukakequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef Mexxa het volgende:
Dat hier tussen de woody woodpeckers en de spider man's door nog niet over extreme bukake gesproken is. Nouja, dat is ondertussen natuurlijk ook alweer heel erg 2008.
gadverdammequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef Mexxa het volgende:
Heb een x zo'n jappie gezien met een trechter om d'r nek waar wel 100 man in kwam. Kijk dat vind ik stiekem toch ff te veel van het goede. Extreem dus. Het kan best iets minder!
Hell no.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef genakt het volgende:
[..]
zal ik inderdaad bij je doen volgende keer dat ik je zie Sa....
Laten we het nou maar ff netjes proberen te houden. Anders wordt het alsnog een slotje en mijn 1e ban.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:19 schreef genakt het volgende:
[..]
wat jij bij mij ging doen om me te laten piepen
quote:
hehe dan ga ik het juist doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef Mexxa het volgende:
[..]
Laten we het nou maar ff netjes proberen te houden. Anders wordt het alsnog een slotje en mijn 1e ban.En daag me niet uit..
be afraid, be very afraid.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:38 schreef genakt het volgende:
[..]krijg ik dan die krullebol op me dak
ben jij dat danquote:
Je bent toch niet achterlijk?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef Mexxa het volgende:
LIEVE TS, in het kader om dit briljante topic helemaal te doen slagen lijkt het mij een leuk idee als je die engelstalige versie even gaat vertalen in het mooie oud-nederlandsch. Succes!
Oh nou ga ik even het wereldrecord opzoekenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef Mexxa het volgende:
Heb een x zo'n jappie gezien met een trechter om d'r nek waar wel 100 man in kwam. Kijk dat vind ik stiekem toch ff te veel van het goede. Extreem dus. Het kan best iets minder!
Een paar honderd piemols in je flamoesje. Men.. Hopen dat dat kind de volgende dag niet op haar fietsie naar d'r werk moest..quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh nou ga ik even het wereldrecord opzoekenHeb pas ergens het wereldrecord gangbang gevonden, echt een paar honderd man volgens mij
ik denk toch dat ik voor de angry pirate gaatquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:12 schreef TGT2 het volgende:
OT:
Gewoon goed maken met een Donkey Punch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |