Hij heeft ons gewoon zitten beflikkeren! Gewoon bedrog!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waar komt dat toch vandaan? Ik denk er nog wel eens over na, maar ik ken niets dat er op lijkt.
De uitdrukking, dat eerste dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedoel je hoe die kerel er op kwam? Of wie het zei?
Wel leuk, als de format op Montreux verkocht wordt,quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:17 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
dat is iets voor de iran-editie van de Rijdende rechter.
Dat denk ik idd ook.quote:
Rrrrrrrecht afgesneden! En niet zo met brokkeltjes! Maar rrrrrrecht afgesneden!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat denk ik idd ook.
Wat was die kerel tof
tsjilpquote:8 september 2009: Vogelhuisje veroorzaakt burenruzie
In de tweede aflevering van dit seizoen is een vogelhuisje de aanleiding voor een enorme burenruzie. Het vogelhuisje staat sinds de winter op de tuingrens van de familie Kooiman en Sipsma. Het huisje hangt scheef en helt over het tuinhek heen van de familie Sipsma. Zij worden gek van de overlast die het huisje met zich meebrengt en staan erop dat het wordt verplaatst. De familie Kooiman begrijpt hier niets van en denkt dat de nieuwe liefde van de heer Sipsma een grote rol speelt in dit conflict. De buren komen er samen niet meer uit, dus gaat meester Visser kijken wie er over de schreef gaat.
hoe kunnen we je waarschuwen...Twitteren?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:59 schreef ploppperrrr het volgende:
tvp in de hoop dat ik niet vergeet te kijken zo:P
Nee,, om 5 voor half 11 bij de active topics verschijnenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kunnen we je waarschuwen...Twitteren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |