abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 13:47:15 #251
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67758088
quote:
Hamburger SV, Spurs en Manchester City willen Elia

Datum: 6-apr-2009 13:00

Hamburger SV, Tottenham Hotspur en Manchester City staan deze zomer te trappelen om Eljero Elia (foto) over te nemen van FC Twente. De clubs hebben zich nog niet officieel gemeld bij FC Twente, maar volgen wekelijks intensief de verrichtingen van de linksbuiten die met zijn club de afspraak heeft dat hij aan het einde van dit seizoen mag verkassen ondanks een doorlopend contract.

Naar verluidt moet Elia, die afgelopen week een goede indruk achterliet in de interlands van Nederland B tegen Duitsland en Italië, twaalf miljoen euro opbrengen. Ook PSV en Ajax hengelen naar de gunsten van de 22-jarige aanvaller. FC Twente wil pas onderhandelen na afloop van dit seizoen. (ES)
Sportweek.nl
Enschede, onze stad! ons domein!
  maandag 6 april 2009 @ 13:55:38 #252
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67758415
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:45 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Gaan er uberhaubt nog mensen mee naar de uitwedstrijd?
Vanaf het moment dat de intentie tot fuseren is uitgesproken gaat er geen van de 3 supportersverenigingen nog. Als er uberhaubt al iemand meegaat heb je het over klapvee.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67761987
quote:
Luuk de Jong naar FC Twente

06-04-2009

Luuk de Jong (18) speelt komend seizoen voor FC Twente. De talentvolle aanvaller van De Graafschap tekent in Enschede een contract voor drie seizoenen met een optie voor nog een jaar. De Jong maakt dit jaar voor het eerste seizoen deel uit van de A-selectie van De Graafschap. In zijn debuutjaar speelde hij tot dusver 13 competitiewedstrijden, waarin hij twee keer scoorde.

“Het eerste gesprek dat ik met FC Twente had gaf mij direct een goed gevoel”, zegt Luuk de Jong. “De club heeft de laatste jaren een groei doorgemaakt en veel jonge spelers hebben zich bij FC Twente goed kunnen ontwikkelen. Dat hoop ik ook te kunnen bereiken.”

Trainer/Coach Steve McClaren: “Luuk is een jonge getalenteerde speler die dit seizoen de nodige ervaring op heeft gedaan in de Eredivisie en zich goed heeft ontwikkeld. Hij geeft aan zich bij FC Twente verder te willen ontwikkelen als voetballer en die kans bieden wij hem graag.”
aldus fctwente.nl
pi_67761993
quote:
FC Twente versterkt selectie met Luuk de Jong
06 april 2009

Luuk de Jong zet zijn loopbaan volgend seizoen voort bij FC Twente. De 18-jarige aanvaller van De Graafschap tekende in Enschede voor drie seizoenen met de optie voor nog een jaar. Hij had nog een contract tot medio 2011 in Doetinchem.

De Jong, de broer van Ajacied Siem de Jong, speelde vanaf zijn tiende jaar in de jeugdopleiding van De Graafschap. De Doetinchemmer maakte het afgelopen seizoen zijn debuut bij de A-selectie. Na een handvol optredens in de Eredivisie werd hij al in verband gebracht met FC Twente, FC Groningen en SC Heerenveen.

"Het eerste gesprek dat ik met FC Twente had gaf mij direct een goed gevoel. De club heeft de laatste jaren een groei doorgemaakt en veel jonge spelers hebben zich bij FC Twente goed kunnen ontwikkelen. Dat hoop ik ook te kunnen bereiken", zegt de aanvaller, die dit seizoen twee keer scoorde in dertien competitieduels.

"Luuk is een jonge getalenteerde speler die dit seizoen de nodige ervaring op heeft gedaan in de Eredivisie en zich goed heeft ontwikkeld", zegt trainer Steve McClaren van FC Twente. "Hij geeft aan zich bij FC Twente verder te willen ontwikkelen als voetballer en die kans bieden wij hem graag."
Bron.

Ook op de officiele site.
pi_67762019
maarten wat een samenwerking!
pi_67762081
strak in dezelfde minuut ook nog
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_67766117
Altijd fijn een nieuwe aanwinst. Maar Twente heeft nu wel drie spitsen. Ik hoop dat Luc de Jong ook rechtsbuiten kan spelen, want ik denk niet dat Arnautovic derde keus wil zijn voor de spitspositie...
pi_67766578
Luuk is totaal ongeschikt als rechtsbuiten, hij is een echte targetman en dus alleen geschikt voor Blaise's plek. Maar goed, veel plezier ermee. Aardige speler, maar ik zie er de toekomstige topper niet in die anderen er wel in zien.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_67768721
Hamburger SV, Spurs en Manchester City willen Elia. Kijk nu zullen de nederlandse clubs afvallen, denk ik.
pi_67773231
maar de verrassing naar welke club hij echt gaat moeten we nog ff op wachten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_67773358
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:12 schreef Mark het volgende:
Welke Macedoniers zou je willen hebben?
Wie heeft het over Macedoniërs?
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:07:11 #262
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67787479
quote:
AS Roma aast op Marko Arnautovic
ENSCHEDE - Marko Arnautovic mag zich in de belangstelling verheugen van een reeks clubs uit Zuid-Europa. AS Roma en Genua heeben interesse in de spits van FC Twente.

De 19-jarige aanvaller van FC Twente, dit seizoen als rechtsbuiten al goed voor twaalf doelpunten, heeft zelf ook een voorkeur voor Italië of Spanje.

De Italiaanse clubs AS Roma en Genua hebben concrete interesse voor de Oostenrijker, die bij FC Twente weliswaar een doorlopend contract heeft, maar open staat voor een transfer. Vorige jaar wilde Feyenoord hem nog inlijven.
ad sportwereld
pi_67787695
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:07 schreef Prosac het volgende:

[..]

ad sportwereld
Verkopen maar! Weg hier uit Nederland
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:52:55 #264
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67788986
vanavond maar even naar P, voor kaarten naar Feyenoord
pi_67791626
ik neem aan dat morgen of snel de kaarten in de verkoop gaan die vak-p niet heeft kunnen verkopen? Als ik vanmiddag nog even een uitkaartregistratie laat maken? neem aan dat een fototje en id voldoende is dan zou ik morgen kaarten kunnen kopen?
pi_67791904
ID en (S)CC is voldoende.
pi_67792308
precies, ff je ID en (S)CC laten zien; tegen de muur voor een fotootje en klaar weet alleen niet hoe snel zoiets gekoppeld wordt, of je dan morgen al kaartjes kunt kopen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_67792494
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
precies, ff je ID en (S)CC laten zien; tegen de muur voor een fotootje en klaar weet alleen niet hoe snel zoiets gekoppeld wordt, of je dan morgen al kaartjes kunt kopen...
Direct. Toen ik dat deed in elk geval.

Hoe lang is dat geldig? Oneindig toch?
pi_67792727
Is meteen gekoppeld. Uitkaart is idd zolang als je SCC geldig dacht ik.
pi_67793464
en ook net zolang geldig als je CC neem ik dan aan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:16:15 #271
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67793469
whaha
Iemand de P-talk al gelezen? En dan vooral open-sollicitatie?
pi_67793547
geen lid van Vak P, kun je ff inscannen ofzo?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:52:44 #273
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67794785
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
geen lid van Vak P, kun je ff inscannen ofzo?
pi_67794856
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:52 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
whahahahaha, toffe actie en dan die reactie van FCT ook
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_67795482
Hahahaha geniaal... goeie dosis humor ook gelukkig van Joop