volgende keer beter, je zit tegen NAC toch 2 rijen onder mij?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:20 schreef Robinhoo het volgende:
en ReMcOrE niet terwijl hij zelfs bij mij in de bus zat
Sommige teams worden door scheidsrechters benadeeld. Als je zo'n strooier de hele tijd krijg heb je op een gegeven moment moeite om er 11 op te stellen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
maar Van Hulten strooide sowieso te pas en te onpas met kaarten
Dan moet je mij ook gezien hebben, we stonden bovenin het uitvak bij de paalquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:20 schreef Robinhoo het volgende:
redelijk lekker sfeertje gisteren in het uitvak.
lamzak heb ik heb jou wel gezien!
en ReMcOrE niet terwijl hij zelfs bij mij in de bus zat
Die er tussen hing was poehej, wie er (als je vanaf de onderkant kijkt) links tegen de paal aan stond was Markquote:
ik stond met 3 kameraden, als je vanaf onder in het vak naar boven keek, helemaal aan de linkerkant van het vak, 3/4 rijen van bovenquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:58 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Die er tussen hing was poehej, wie er (als je vanaf de onderkant kijkt) links tegen de paal aan stond was Mark
alleen bij het doelpunt en de laatste 5 minuten kwam er wat vanaf de tribune inderdaadquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:52 schreef J-heronimus het volgende:
Mooie sfeer Twentenaren, dat kon je van ons publiek gisteren (wederom) niet zeggen!
Van de paar mensen die er de laatste 5 minuten nog wél zaten ja...quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen bij het doelpunt en de laatste 5 minuten kwam er wat vanaf de tribune inderdaad
Hoho, het was toch al minstens vanaf de 70e minuutquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen bij het doelpunt en de laatste 5 minuten kwam er wat vanaf de tribune inderdaad
precies, totaal mee eens!!quote:Op zondag 5 april 2009 09:12 schreef Mark het volgende:
maar het lijkt meten met 2 maten wat wel in het straatje van Van Hulten past. Man floot niet echt consequent.
Hij heeft het enorm naar zijn zin, zei hij laatst in een interview. Hoop dat ie blijft, alleen mag ie wel iets sneller wisselen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:13 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben wel bang dat Middlesbrough de huidige trainer uit gaat schoppen (Southgate). Waardoor ze bij McClaren gaan aankloppen.
inderdaad, Denneboom bakte er weer niks van afgelopen wedstrijd en dan nog laat hij hem staan tot bijna het eindequote:
mogen we toch van uit gaan jah!quote:Op maandag 6 april 2009 08:45 schreef DarkShine het volgende:
Hopen dat Sporting met lege handen in Enschede vertrekt komend weekend!
Gaan er uberhaubt nog mensen mee naar de uitwedstrijd?quote:Op maandag 6 april 2009 08:45 schreef DarkShine het volgende:
Hopen dat Sporting met lege handen in Enschede vertrekt komend weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |