quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef Stienn het volgende:
mooi filmpje van een jongen die ziek is op www.fctwente.tv!
Marko in de spits!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:14 schreef Dos37 het volgende:
Als iemand een mooie TT heeft. Geef het even aan ik wist niet wat.
Maarten, laffe tak... waarom kun jij nu 3 april weer niet! dan feyenoord maar doen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:21 schreef Merson het volgende:
"Hai Kenneth Perez."
Tof filmpje, doen ze steeds leuker bij fctwente.tv.
TT-idee: doorbreekt de hegemonie... is het topic binnen no-time vol.
Haha cool filmpjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:14 schreef Dos37 het volgende:
en deze ook nog even terughalen omdat ie zo leuk is
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:21 schreef DirkZz het volgende:
Ik zou alle wedstrijden wel willen, probleem is alleen dat de rest van onze groep niet kan/wil/hetgeldniet heeft.
dat zou wel tof zijn!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:11 schreef Mark-Hgl het volgende:
Nouja we iig hebben eindelijk een Fok-meet in de bus als iedereen vrijdag de kaarten haalt![]()
![]()
dat klopt dat zijn eigenlijk 2 plaatjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:20 schreef Erosjuhhh het volgende:
En als je op de laatste foto in de OP klinkt krijg je vanavond breekt de hell los ipv het andere plaatje :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
van wie?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:13 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik heb ook maar eens een FCT-avatar gemaakt
Je bedoelt mijn kruisje?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:43 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Jou, laat het wel even fixen via icon topic
welke IE heb je dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:54 schreef Mark-Hgl het volgende:
Kruisje? Ik zie nog wel een Vak-P-logo hoor
Nooit van gehoord, ik hoorde(las) ook dat Heerenveen afgehaakt is voor Luuk de Jong, en dat Twente nog steeds in onderhandeling is met Biseswar. Schijnt trouwens dat Radio Rijnmond heeft gemeld dat Biseswar 90% zeker naar een andere Nederlandse club vertrekt. Zou mooi zijn als wij dat zijn. Cashen voor Elia en voor een spotprijs De Jong en Biseswar binnenhalen. Met nog eens een mooie reserve voor andere posities. Ik denk dat er vooral links op het middenveld toch nog wel wat bij mag. Brama en Tiote is tegen veel clubs te veel van hetzelfde(werkt vertragend), Janssen is samen met Perez de enige enigszins aanvallend ingestelde middenvelder van kwaliteit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:24 schreef ElYefe het volgende:
'FC Twente ziet Gspurning als vervanger van Boschker'
Iemand bekend met deze man? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord
zijn daar foto's / filmpjes van??quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:07 schreef DirkZz het volgende:
Vond dat altijd wel wat hebben, Poef poef alle lampen gingen uit, YNWA begon te draaien en de spelers kwamen het veld op.
met iedereen wie maar een beetje goed speeltquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:26 schreef Kerdaben het volgende:
'Twente aast op Franse aanvaller Middlesbrough'
Met welke spits is Twente nog niet in verband gebracht de laatste 2 maanden
Volgens mij heb ik al wel 10 spelers voorbij zien komen met "interesse"quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zijn daar foto's / filmpjes van??
[..]
met iedereen wie maar een beetje goed speeltal sinds de geruchten de kop opstaken dat iedereen Elia en/of Arnautovic wilde hebben...
Ik zal er zijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:24 schreef Lamzak_ het volgende:
Mark, ik ga morgen tussen 13:00 en 13:15 kaarten halen... Ben jij er dan ook'?
Ik ben er morgen rond half 11quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:24 schreef Lamzak_ het volgende:
Mark, ik ga morgen tussen 13:00 en 13:15 kaarten halen... Ben jij er dan ook'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |