Wat de papa's willen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
Is het de bedoeling dat alleen de moeders komen of gaan de papa's ook mee??
quote:
Ja hoor die van mij gaat wel mee (onder dwangquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ga ik de vraag anders stellen, zijn er ook papa's die meegaan? zodat Peaceman evt. niet de enige is
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar 2 mei kunnen we zeker niet zijn dan een lang weekend weg en 9 mei onder voorbehoud, dan gaan we naar Lebbis in het theater. Evt. 16 mei kunnen we ook niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:58 schreef Estrys het volgende:
de papa hier is nog niet thuis zal het straks vragen
2 mei
of
9 mei ? zoiets
een zondag in april? 19 april, 5 kan ik ook trouwensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar 2 mei kunnen we zeker niet zijn dan een lang weekend weg en 9 mei onder voorbehoud, dan gaan we naar Lebbis in het theater. Evt. 16 mei kunnen we ook niet.![]()
In april en mei veel verjaardagen en die zijn bijna allemaal op zaterdag of worden op zaterdag gehouden.
Okay, Peaceman wil wel mee, ik hoor net een enthousiaste ja hoor uit de kamer.
Een zondag is misschien wel handiger/leuker. Is vaak bij ons een thuishangdag... zaterdag altijd druk met voetbal (twan), boodschappen doen enz.
quote:
Kom je anders niet mee? Je wordt niet thuis gebracht hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef peaceman het volgende:
Krijgen we ook een zakje snoep/fruit mee naar huis?
Wedden van wel...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
Kom je anders niet mee? Je wordt niet thuis gebracht hoor
jij hebt toch ook een baby (in-de-maak)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Suggestie: doe het zoals in de andere meettopics, gewoon een lijstje met data, iedereen geeft aan wanner hij/zij/ze kan/kunnen en dan kijken wat het gunstigst uit komt. Anders blijf je straks schuiven omdat er allicht morgen nog mensen komen meeposten die mss weer niet kunnen.
Tof wel!![]()
Jullie hebben zeker geen modje nodig voor de toezicht?![]()
en je moet ook je zwemspullen meenemen, ik vertel alleen niet wat we gaan doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef peaceman het volgende:
Krijgen we ook een zakje snoep/fruit mee naar huis?
wel iemand die op de baby's past zodat wij kunnen spelenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Suggestie: doe het zoals in de andere meettopics, gewoon een lijstje met data, iedereen geeft aan wanner hij/zij/ze kan/kunnen en dan kijken wat het gunstigst uit komt. Anders blijf je straks schuiven omdat er allicht morgen nog mensen komen meeposten die mss weer niet kunnen.
Tof wel!![]()
Jullie hebben zeker geen modje nodig voor de toezicht?![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:53 schreef Estrys het volgende:
zaterdagen:
4 april Estrys dakota
11 april Estrys dakota
18 april dakota
25 april Estrys
2 mei Estrys dakota
9 mei Estrys dakota
16 mei Estrys dakota
zondagen
5 april Diaan73, Estrys
19 april Diaan73, Estrys, dakota
26 april Diaan73, Estrys
3 mei Estrys dakota
10 mei Diaan73, dan is het moederdag volgens mij
17 mei Diaan73, Estrys dakota
Sjee, ik heb echt geen sociaal leven
Oudere kindjes lijkt me geen probleem, als twan de betreffende dag bij ons is, gaat hij gewoon mee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:49 schreef Fuente het volgende:
Oeh koel!
5 april, 11 april, 26 april (onder voorbehoud), 2 mei, 3 mei, 9 mei (onder voorbehoud), 10 mei, 17 mei (onder voorbehoud).
Kunnen wij ook! Is het alleen voor de beeps of ook voor de oudere kindjes?
Alleen de makkelijke moeder gaan meeten hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:51 schreef owlet het volgende:
gaan jullie met kleine babies meeten in een overdekte speeltuin![]()
Dapper!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:51 schreef owlet het volgende:
gaan jullie met kleine babies meeten in een overdekte speeltuin![]()
Dapper!
nee..BE wilde graag oppassenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:21 schreef Fuente het volgende:
We leggen de baby's gewoon allemaal bij elkaar en gaan zelf even van de glijbaan
Schaamteloze tvp-erquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]vorig jaar (of was t toch al dit jaar?) is ook een groep in Ballorig in Houten geweest
plekje aan de kant zoeken en dan komt t denk ik wel goed
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schaamteloze tvp-erKom je foto's maken Ynsje?
Als het in een weekend valt dat twan bij ons is, gaat hij mee. Hij is 7.....quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef Lenaatje het volgende:
Lenaatjewil ook wel, als er meer grotere kindjes komen (ik bedoel niet de moeders die ook van de glijbaan willen
), is wel leuk voor mahre dan! en inderdaad lekker dichtbij!
Modjes met Baby in de Maak mogen ook komen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Potjandikkeme, is er een keertje een meet dichtbij, heb ik geen baby!!!
quote:
Maar jij hebt toch een baby!quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Grote-kleine-babietjes-en-andere-kindjes-meet in Apeldoorn, datum volgt.
Zo dan?
Eenschquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:39 schreef Fuente het volgende:
Ik vind vaak: hoe meer kindjes (baby's, peuter, kleuters, whatever) hoe leuker
Ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Dakota het volgende:
' alles wat kaal is of weinig haar heeft meet'
mag elin dan nog wel komen?
Wij komen uit Hoorn en wij gaan ook gewoon heen. Sander vind het helemaal tegek in de autoquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:23 schreef Fruppel het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen uit omgeving Amsterdam die naar deze meet willen gaan?
Mss kunnen we dan carpoolen, of ben ik de enige uit deze kant van het land?
Lief verklaard me trouwens voor gek dat ik voor een meet een uur heen en een uur terug wil tuffen...
ach heb ik ook weer eens wat te doen
misschien ik! maar als vriendlief ook meegaat dan gaan we wel met t OVquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:22 schreef Fruppel het volgende:
Ik vind het zelf ook niet gek hoor maar hij vind me maar raar! Maar goed das zijn "probleem" haha!
Ik kom uit Amsterdam en ga met de auto dus als ik op de route iemand op moet pikken dan hoor ik het wel, dan kijken we wat er lukt!
Das goed! Ik hoor het wel tegen die tijd!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:29 schreef Dakota het volgende:
[..]
misschien ik! maar als vriendlief ook meegaat dan gaan we wel met t OV
Is dat trouwens enigszins goed te bereiken met het OV?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:47 schreef Estrys het volgende:
Kids Playground in Apeldoorn
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:42 schreef Fuente het volgende:
Ik zie dat ik voor 5 april er nog opsta, dat gaat niet lukken waarschijnlijk, heb inmiddels ook al wat anders staan.
Beide uit het lijstje gehaald...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ook wij staan nog op een datum dat wij niet kunnen en dat is 19 april. Wijk kunnen evt. 25 april, dus die datum ovb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Marie, helaas hebben wij niet zo'n big car dat er 7 mensen inpassen anders hadden we idd kunnen carpoolen(ach gaan we toch een keertje minimeeten
)
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2009 22:36:28 ]
Cam is altijd goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:33 schreef Fuente het volgende:
Jaaaaaah
Ik neem paps ook mee, en Sara ook natuurlijk
Overigens kan paps hier ook mooie foto's maken, dus als mensen daar interesse inhebben sleuren we de camera mee
Volgens mij valt dat tegen.... Oh nee valt mee! Ja er gaat een bus heen vanaf het station. en dan moet je nog 4 minuten lopen vanaf een halte! Is ongeveer 15 min in de bus en dan 5 min lopen! Wil tegen die tijd wel even voor je kijken hoor hoe en wat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Is dat trouwens enigszins goed te bereiken met het OV?
paps heeft zijn eigen nicknamequote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef Tazz het volgende:
[ afbeelding ]
Te Apeldoorn. Klik hier voor een routebeschrijving.
Datum: 17 mei:
Openingstijden van 10.00 tot 18.00 uur (Om 13:00 uur afspreken?)
Wie komen er!
Diaan73 + peaceman met Lennon (misschien Twan)
Estrys + Tubby met Seb
Dakota + "paps?" met Elin
Fuente + Buurvrouw_Rietman met Sara
Lenaatje + Tazz met Mahre
LovelyLady + Cryothic met Sander en Koen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:07 schreef Tazz het volgende:
[ afbeelding ]
Te Apeldoorn. Klik hier voor een routebeschrijving.
Wie komen er!
Diaan73 + peaceman met Lennon (misschien Twan)
Estrys + Tubby met Seb
Dakota + Muul met Elin
Fuente +Buurvrouw_Rietman met Sara
puppylooooveeequote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:07 schreef Estrys het volgende:
quote nou de mijne KootIk had Buurvrouw_Rietman er ook bij staan.
Hier gaat de spiegelreflex en de videocamera mee, ik wil niks misen van Seb zijn eerste meet met Elin![]()
Geen probleem hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
Rocka, de auto zit al vol en is niet groot genoeg anders had je met ons mee kunnen rijden...
Hij hoeft het ook niet leuk te vindenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:03 schreef Poppejans het volgende:
Dat die kerels van jullie dat leuk vinden haha, die van mij zou ik echt nevernooitniet naar zoiets mee krijgen, maar dat zou ook niet hoeven.
Als er eenmaal een beebje is kom ik ook eens meeten hoor!!
Zeg, ga eens in KLB verder klieren!quote:
Precies, heerlijk burgelijk op een zondag met je kind naar een speeltuin...quote:
waarschijnlijk verzint die van mij ook nog wel een smoes hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:17 schreef Fruppel het volgende:
Mag ik bij het "misschien lijstje"? Mogelijk kan ik ook de 17de alleen dan wel zonder de papa van Danique ben ik bang...
Ben ik dan de enige zonder hubby?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:10 schreef Tazz het volgende:
Wie komen er!
Fuente + Buurvrouw_Rietman met Sara
Tuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 11:33 schreef mrien het volgende:
Jullie laten Merel alleen thuis Fuente
[..]
Dus je komt ook?quote:Op zondag 29 maart 2009 12:02 schreef beefcake het volgende:
Hee dat is een criterium waar mijn jongste aan voldoet
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:10 schreef Tazz het volgende:
MEETING KIDS PLAYGROUND APELDOORN
[ afbeelding ]
Klik hier voor een routebeschrijving. of plattegrond.
Openbaar vervoer:
Wat ik nu uit de reisplanner haal is 12 minuten reistijd met de bus en ong 4/6 minuten lopen. Elk half uur (12:16 -12:46) gaat lijn 9 richting WC de Anklaar. Uitstappen bij halte Othellostraat en dan nog stukje lopen.
[ link | afbeelding ]
Klik voor vergroting.
Wie komen er!
Diaan73 + peaceman met Lennon en Twan
Estrys + Tubby met Seb
Dakota + Muul met Elin
Fuente + Buurvrouw_Rietman met Sara en Merel
Mrien met Lotte
Wie komen er misschien
Fruppel met Danique
RockabeIIa met Brent
Lijkt me gezellig, maar als het om 13:00 is komen we zo in de knoop met het middagslaapjequote:
Oe, dan vind ik het nu nog gezelliger klinken. Ben ook zo benieuwd naar Lennon en als Beefcake er ook is, wordt het alleen maar nog leuker.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:48 schreef Lishe het volgende:
Mag ik in het misschien lijstje, samen met Luuke en Lena?
Het is wel lekker dicht in de buurt, dus als we vrij zijn willen we graag komen.
Donequote:Op donderdag 9 april 2009 15:46 schreef dutchie het volgende:
Oe, dan vind ik het nu nog gezelliger klinken. Ben ook zo benieuwd naar Lennon en als Beefcake er ook is, wordt het alleen maar nog leuker.
Mag ik dan ook op het misschien-lijstje met 2 woeste mannen?
Een optie is: http://www.kinderparadijsmalkenschoten.nl/ Kinderboerderij/speeltuin niet supergroot, maar redelijk betaalbaar in vergelijking tot julianatoren e.d.quote:Wat doen jullie eigenlijk als het mooi weer blijkt, toch naar die playground of kijken jullie ook nog naar een parkachtig iets ofzo?
Vind ik altijd nog wel iets gezelliger toch.
Die schijnt echt heel leuk te zijn Tazz.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:10 schreef Tazz het volgende:
[..]
Done
[..]
Een optie is: http://www.kinderparadijsmalkenschoten.nl/ Kinderboerderij/speeltuin niet supergroot, maar redelijk betaalbaar in vergelijking tot julianatoren e.d.
Andere opties zal ik even nakijken.
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:46 schreef dutchie het volgende:
als Beefcake er ook is, wordt het alleen maar nog leuker.
Het moet er toch maar eens van komen vind je niet?quote:
Ja, vlak voordat wij gingen trouwen en dat is in mei alweer 2 jaar!!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:51 schreef dutchie het volgende:
[..]
Het moet er toch maar eens van komen vind je niet?
Diaan, is dat echt alweer 2 jaar geleden?![]()
Ik vond je zo'n leuk mens toen.
O... dat klinkt alsof ik ben bang ben dat je dat nu niet meer bent.
Ja zie, dat bedoelde ik dus niet!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, vlak voordat wij gingen trouwen en dat is in mei alweer 2 jaar!!
Dat klinkt inderdaad alsof ik nu geen leuk mens meer ben.![]()
Ikkuh snappu het hoor... Ik ben als persoon niet veel veranderd volgens mij, dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja zie, dat bedoelde ik dus niet!
Ik bedoel dat je me toen heel erg verrast hebt als persoon. Echt iemand waar ik een klik mee voelde, snappu?
En tja, of dat nog zo is...
Ja inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2009 16:51 schreef dutchie het volgende:
Het moet er toch maar eens van komen vind je niet?
Klopt, we komen hier wel eens vaker..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:11 schreef dutchie het volgende:
Die schijnt echt heel leuk te zijn Tazz.
2 jaar geleden jaquote:Op donderdag 9 april 2009 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
Dat lijkt me een leuke buitenoptie![]()
![]()
Dutchie en Lishe leuk dat jullie ook komen!!! Het is alweer 2 jaar geleden sinds de laatste zwollemeet of niet?
Jaaa leukquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:02 schreef Reinhilde het volgende:
Zet mij & nixxx & Thomas maar bij de misschieners.
quote:Op maandag 20 april 2009 14:03 schreef dutchie het volgende:
Leuk Tazz!
Mijn misschien wordt een definitieve nee.
Beetje volle agenda zeg maar en het andere stond er al.
Jammer Dutchie, en of die klik er nog is, zul je vooralsnog niet komen te weten.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je me toen heel erg verrast hebt als persoon. Echt iemand waar ik een klik mee voelde, snappu?
En tja, of dat nog zo is...
quote:
Jammerquote:Op zondag 26 april 2009 16:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik mag ook wel helemaal van het lijstje wegens lang weekendje weg
Da's wel jammer.. anderen komen nog wel?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:49 schreef Fruppel het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen maar onze misschien word ook een niet!
We hebben een te volle agenda en Danique gaat dat echt niet trekken!
Ik hoop jullie allemaal snel op een andere meet te zien!
Dat vind ik dus eigenlijk ook, het is toch wel 1,5 uur rijden..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:32 schreef Estrys het volgende:
Gezien de mensen die er nu staan zou ik zeggen andere plannen maar want met vier mensen ga ik niet zo ver voor rijden, als ik nou een kind had wat iets heeft aan een binnenspeeltuin dan deed ik dat nog wel.
Ja ik kwam ook zeggen dat ik niet komquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:51 schreef Tazz het volgende:
Nou beefcake... gooi het er maar in...
Ik denk dat het een geweldige opkomst wordt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |