Enn... wie ben jijquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:52 schreef brushaway het volgende:
Ik denk het wel. Behalve 16 jarige wannabe scenekids dan.
brushaway.quote:
Nee dat is zijn usernamequote:
Tuurlijk is dat wel relevant, als je me niet kent kan je ook niet over mij oordelenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:07 schreef brushaway het volgende:
Je zet domme dingen neer. Dan is het niet echt relevant wie ik ben toch. Of moet ik m'n post afsluiten met:
Je kent me niet ?
Hij leest je posts, hij oordeelt. Te moeilijk voor je VMBO-intellect?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel relevant, als je me niet kent kan je ook niet over mij oordelen
Bullshit, ik hoef iemand niet persoonlijk te kennen om een oordeel over diegene te vellen. Of dat oordeel terecht is of niet doet er niet toe.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel relevant, als je me niet kent kan je ook niet over mij oordelen
Mannen met naveltruitjes ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:04 schreef Zwoerd het volgende:
[ afbeelding ]
Strakke broeken kunnen wel
Dat gaat niet goed!quote:
Een vlagquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waailap?ik leer elke dag weer nieuwe woordjes. Wat de neuk is een waailap?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:11 schreef Jajong het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1271240/6/25/67500485
FOK!forum / Plaats reactie op: Mannen met skinny jeans
[..]
Hij leest je posts, hij oordeelt. Te moeilijk voor je VMBO-intellect?
Fout oordeel is geen oordeelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bullshit, ik hoef iemand niet persoonlijk te kennen om een oordeel over diegene te vellen. Of dat oordeel terecht is of niet doet er niet toe.
nee idd, bij vrouwen gewoon wel strak rond de billen maar daarna gewoon "normaal".quote:Op zondag 29 maart 2009 20:38 schreef musicfreakyme het volgende:
Skinny jeans...![]()
Bij mannen helemaal ernstig maar ik vind skinny jeans bij vrouwen eigenlijk ook niet mooi.
Ik heb nog nooit zo graag popcorn willen zijnquote:
hardstikke drollevangerig fout jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:23 schreef punkjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Véél beter inderdaad.
Ik heb altijd broeken van de H&M die heten sqin, is dit ook fout?.
vetlap gespotquote:Op zondag 29 maart 2009 20:38 schreef musicfreakyme het volgende:
Skinny jeans...![]()
Bij mannen helemaal ernstig maar ik vind skinny jeans bij vrouwen eigenlijk ook niet mooi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |