Het enige positieve aan skinny jeansquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:42 schreef Bafnek het volgende:
drie, vier, vijf feestjes in me skinny jeans.
Er is een verschil tussen slim fit en skinny. Met dat eerste is niks mis (als je benen niet van Beauregard-formaat zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:58 schreef Inverted_World het volgende:
Ik vind skinny jeans niet altijd slecht staan het hangt er maar vanaf hoe skinny het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef denkjedat het volgende:
meestal bagger ik maar,
eens met de klacht ziet er niet uitDat is helemaal erg ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
Welke band is dat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het kan NOG erger. Jongens in fel-gekleurde skinny jeans.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat is dit voor epische falerij?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het kan NOG erger. Jongens in fel-gekleurde skinny jeans.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja. Ik zelf draag ook wel eens zo'n slim fit. Niet daadwerkelijk dezelfde; maar wel even dus bij de pijpen en redelijk het zelfde qua model. Daar is dus niks mis mee. Alleen die skinny jeans...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen slim fit en skinny. Met dat eerste is niks mis (als je benen niet van Beauregard-formaat zijn). Zie picca.
[ afbeelding ]
Jij bent echt intens dom. Er zit nog wel wat tussen maatje manwijf en 100kg spieren in hoor. Vuil puberaal emotuig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met magere mensen?
Je hoeft niet 100 kilo aan "spieren" te wegen om "mannelijk" te zijn. En ik denk het niet. Je hebt speciale skinny jeans voor mannen.
De "mannen" in de OP hebben wel een vrouwenbroek aan, ja.
Ach. Niet te hard roepen he. Die vent waarmee jij op de foto staat in je fotoboek is ook niks om naar huis over te schrijven hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:24 schreef L0t.. het volgende:
Welke vrouw wil nou zo'n schriel ventjeJe zal er maar seks mee hebben, voel je je toch een soort van pedofiel
Nee, ik val ook niet op hemquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach. Niet te hard roepen he. Die vent waarmee jij op de foto staat in je fotoboek is ook niks om naar huis over te schrijven hoor.
Je weet maar nooit. Je ziet wel vaker mooie mevrouwen met sukkels lopen.quote:
Pasen en pinksteren vallen op één dag dat mijn vriend een skinny zou dragenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Je ziet wel vaker mooie mevrouwen met sukkels lopen.
Good for you.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Pasen en pinksteren vallen op één dag dat mijn vriend een skinny zou dragen
Dat weerhoudt sommige mannen (en vrouwen) er echt niet van hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Good for you.
Ik zou zo'n ding niet eens aankunnen. Om zoiets te passen moeten je bovenbenen net zo dun zijn als je onderbenen en ja... Dat is alleen weggelegd voor de minderbedeelden onder ons.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:27 schreef TNA het volgende:
Het verpest het straatbeeld omdat het er niet uitziet. Mannen met skinny jeans. Vrouwen horen strakke broeken te dragen. Wie heeft ooit bedacht dat mannen dat moeten doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de beelden verder voor zich spreken. Dat roze polsbandje is overigens ook weinig charmant. Of dat tasje met bijkleurende sandalen. Het zal het stereotype skinny jeans-figuur wel zijn.
Klacht: mannen met skinny jeans!
Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach. Niet te hard roepen he. Die vent waarmee jij op de foto staat in je fotoboek is ook niks om naar huis over te schrijven hoor.
moooooooom! Prism won't come out of the closet!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Prism het volgende:
[..]
Ik ook.
Edit: En ik meen het, en ik ben geen homo, en ik ben geen emo, en ik val gewoon op dames.
capiche..?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Prism het volgende:
[..]
Ik ook.
Edit: En ik meen het, en ik ben geen homo, en ik ben geen emo, en ik val gewoon op dames.
capiche..?
Sure.quote:Seksualiteit Ho
Seksualiteit Heteroquote:
Et zou me niks verbazen als zij mooier is dan de gemiddelde chick die jij regeltquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent echt intens dom. Er zit nog wel wat tussen maatje manwijf en 100kg spieren in hoor. Vuil puberaal emotuig.
Met je Hello Kitty avatar....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:04 schreef Prism het volgende:
[..]
Ik ook.
capiche..?
Heb je hem ook weer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et zou me niks verbazen als zij mooier is dan de gemiddelde chick die jij regelt
Met je i like girls and they like me too
terwijl je zon gare kankerkop hebt
Ja, met je Hello Kitty avatar...quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:37 schreef Beauregard het volgende:
Prachtig hoe al die slapjanussen die skinny jeans dragen zich aangevallen voelen door de negativiteit in dit topic.
Je kunt brullen wat je wil, feit is dat je een slappe zak blijft. Eentje met vrouwenbeentjes, welteverstaan.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Et zou me niks verbazen als zij mooier is dan de gemiddelde chick die jij regelt
Met je i like girls and they like me too
terwijl je zon gare kankerkop hebt
Gaat dat over mij?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 04:09 schreef brushaway het volgende:
Als je naar op dr myspace linkje gaat zie je dat ze een mislukte 17 jarige wannabe scene chick is met mislukt haar en meerdere riemen om haar broek heen zonder dat ze die riemen daadwerkelijk gebruikt.
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 06:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Alleen meisjes mogen strakke broeken dragen, mits lekker en goedgevormd lichaam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |