Het enige positieve aan skinny jeansquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:42 schreef Bafnek het volgende:
drie, vier, vijf feestjes in me skinny jeans.
Er is een verschil tussen slim fit en skinny. Met dat eerste is niks mis (als je benen niet van Beauregard-formaat zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:58 schreef Inverted_World het volgende:
Ik vind skinny jeans niet altijd slecht staan het hangt er maar vanaf hoe skinny het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef denkjedat het volgende:
meestal bagger ik maar,
eens met de klacht ziet er niet uitDat is helemaal erg ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
Welke band is dat?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het kan NOG erger. Jongens in fel-gekleurde skinny jeans.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat is dit voor epische falerij?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Het kan NOG erger. Jongens in fel-gekleurde skinny jeans.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja. Ik zelf draag ook wel eens zo'n slim fit. Niet daadwerkelijk dezelfde; maar wel even dus bij de pijpen en redelijk het zelfde qua model. Daar is dus niks mis mee. Alleen die skinny jeans...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen slim fit en skinny. Met dat eerste is niks mis (als je benen niet van Beauregard-formaat zijn). Zie picca.
[ afbeelding ]
Jij bent echt intens dom. Er zit nog wel wat tussen maatje manwijf en 100kg spieren in hoor. Vuil puberaal emotuig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met magere mensen?
Je hoeft niet 100 kilo aan "spieren" te wegen om "mannelijk" te zijn. En ik denk het niet. Je hebt speciale skinny jeans voor mannen.
De "mannen" in de OP hebben wel een vrouwenbroek aan, ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |