Korte rokjesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:27 schreef TNA het volgende:
......... Vrouwen horen strakke broeken te dragen. ....
Helemaal niet, ze zijn zeer representatief!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Maar dat zijn ook verkeerde voorbeelden.
Maar vooruit, nog ééntje dan.
Ja, of dit. M'n ex met zn broertje -> no homo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:31 schreef TNA het volgende:
[..]
Helemaal niet, ze zijn zeer representatief! [ afbeelding ] Maar vooruit, nog ééntje dan.
[ afbeelding ]
Dattie linksdragend is? Of zie jij nog wat anders?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:29 schreef swarmahoer het volgende:
die 2e foto is er eentje uit de serie if you see blablabla you will shit bricks
Die houding is wel representatief voor skinny jeans-dragers ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, of dit. M'n ex met zn broertje -> no homo.
[ afbeelding ]
Ja, je bent heerlijk grappig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Die houding is wel representatief voor skinny jeans-dragers ja.
Ja maar kijk die pootjes nou, joh.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met dunne mensen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:46 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja maar kijk die pootjes nou, joh.
Wat ongelooflijk gay zijn die figuren.
Neem nu die uitgemergelde stelten van die jongeman in de tweede foto. Die benen van dat mokkel zijn godverdomme nog steviger, man!
Jouw benen hebben een twee keer zo grote omvang?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:46 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja maar kijk die pootjes nou, joh.
Wat ongelooflijk gay zijn die figuren.
Neem nu die uitgemergelde stelten van die jongeman in de tweede foto. Die benen van dat mokkel zijn godverdomme nog steviger, man!
Met dunne mensen is niks mis. Met mensen die ronduit mager zijn wel. Die zijn smerig en ongezond.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wat is er mis met dunne mensen?
Dikke mensen.
Bon Scott toevallig?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef beerten het volgende:
[ afbeelding ]
Too big for the balls.
Offtopic, voor de kenner, wie is deze held? Juist!
Dacht ik ook al aan.quote:
Er is ook niks mis met magere mensen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Met dunne mensen is niks mis. Met mensen die ronduit mager zijn wel. Die zijn smerig en ongezond.
En ik impliceer nergens dat ik positiever denk over dikke mensen, hoor. Dat maak je er schijnbaar zelf van.
De jongens die jij post zijn m.i. niet bepaald het toonbeeld van mannelijkheid en ik zou me schamen als ik zo'n schriel lichaam had. Die ventjes beschikken over nul kilo spier en dragen nog damesbroeken ook. Ik kan er met m'n verstand niet bij, hoor.
Nee , maar deze gasten krijgen niet eens een potje pindakaas opengedraait.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met magere mensen?
Je hoeft niet 100 kilo aan "spieren" te wegen om "mannelijk" te zijn. En ik denk het niet. Je hebt speciale skinny jeans voor mannen.
De "mannen" in de OP hebben wel een vrouwenbroek aan, ja.
Jaren 50 of 70 broeken zijn misschien wel tof, maar die broeken die die emo's tegenwoordig dragen zijn gay en daar gaat dit topic over.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:54 schreef SexPistol het volgende:
It depends...
Hoe die mensen die broeken dragen op die afbeeldingen is inderdaad homo. Niet dat dat uitmaakt, integendeel. Mensen mogen zelf kiezen wat ze aantrekken.
Maar zo'n jaren '50 t/m jaren '70 broek is wel vet.
[ afbeelding ]
-Zucht-quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee , maar deze gasten krijgen niet eens een potje pindakaas opengedraait.
Nee skinny jeans, toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jaren 50 of 70 broeken zijn misschien wel tof, maar die broeken die die emo's tegenwoordig dragen zijn gay en daar gaat dit topic over.
Verdomme! Weest toch verschillig!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:03 schreef JeffreyADO het volgende:
Pff iedereen die maar zit te zeggen Gay dit homo dit. Laat ze lekker, en als je een bepaalde broek draagt zegt dat nog niks over je seksuele aard. En al was het zo.. boeiend?
Ik vind die broek trouwens ook niet mooi, maar de mensen die dat aan willen doen het maar lekker..
Deze politiek correcte opmerking in combinatie met je avatar & username.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:03 schreef JeffreyADO het volgende:
Pff iedereen die maar zit te zeggen Gay dit homo dit. Laat ze lekker, en als je een bepaalde broek draagt zegt dat nog niks over je seksuele aard. En al was het zo.. boeiend?
Ik vind die broek trouwens ook niet mooi, maar de mensen die dat aan willen doen het maar lekker..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |