quote:Op zaterdag 28 maart 2009 06:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Alleen meisjes mogen strakke broeken dragen, mits lekker en goedgevormd lichaam.
Ten 1e had je die foto('s) ook in mn FoBo kunnen zien - dus doe niet moeilijk.quote:
Ik hou gewoon niet van arrogantie helemaal niet als die misplaatst isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:19 schreef Jajong het volgende:
Heb je hem ook weer.
Ze is overduidelijk niet mooier dan de gemiddelde chick die ik 'regel'.
En als jij vindt dat ik een 'gare kankerkop' heb moet jij dat weten, ik val doorgaans niet op 18-jarige VMBO knulletjes dus jouw mening zal mij een spreekwoordelijke worst wezen.
quote:
Hoe haal JIJ het in je hoofd om iemand voor 'nerdje' uit te maken!?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van arrogantie helemaal niet als die misplaatst is![]()
Maar je maakt wel een goed punt om te zeggen dat ik een 18 jarig vmbo knulletje ben hoor.. Heb je dat zelf verzonnen?
Nerdje
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:46 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb ook skinny jeans aan.
Als je armpjes (bron: fotoboek) de dikte van je benen representen dan ga je er heus wel in passen hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:35 schreef afcajos het volgende:
Tevens, skinny jeans![]()
![]()
hoe fucking gay ben je als je die aantrekt. Ik zou er trouwens niet eens inpassen met mijn dikke benen
Mijn armpjesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Als je armpjes (bron: fotoboek) de dikte van je benen representen dan ga je er heus wel in passen hoor.
Wortelbroeken zijn geil!
Hmm. Interesting. Ikzelf vind dat Chilenen het ook goed kunnen hebben. Overigens, skinny jeans flatteren Nigerianen ook ontzettend!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:42 schreef Sk00p het volgende:
Vindt skinny jeans bij de Japanse jeugd wel goed staan
Ik word hier zo moe van he.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:47 schreef DurumDoner het volgende:
Beau!! Ik heb een mbo-topic geopend. PLEASE PARTICIPEER!
Mannetje tochquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van arrogantie helemaal niet als die misplaatst is![]()
Maar je maakt wel een goed punt om te zeggen dat ik een 18 jarig vmbo knulletje ben hoor.. Heb je dat zelf verzonnen?
Nerdje
Waailap?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mannetje toch. Je bent sowieso niet ouder dan 18, en de gemiddelde intelligentie die jij vertoont in je posts doet mij geloven dat je qua niveau perfect tussen de gemiddelde VMBO kneus past.
En dan noem je mij een 'nerdje'. Ga toch heen, waailap.
ben benieuwd....... nooit van gehoordquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waailap?ik leer elke dag weer nieuwe woordjes. Wat de neuk is een waailap?
Jij bent gewoon onwetend. Je snapt de klasse van mijn posts nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mannetje toch. Je bent sowieso niet ouder dan 18, en de gemiddelde intelligentie die jij vertoont in je posts doet mij geloven dat je qua niveau perfect tussen de gemiddelde VMBO kneus past.
En dan noem je mij een 'nerdje'. Ga toch heen, waailap.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hoe haal JIJ het in je hoofd om iemand voor 'nerdje' uit te maken!?
De wereld op z'n kop. Veel gekker moet het niet worden.
Ik denk dat jij de enige bent die vindt dat jouw posts klasse hebben hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij bent gewoon onwetend. Je snapt de klasse van mijn posts niet
Don't blame that on me![]()
[..]jij bent hier nog wel de grootste nerd
![]()
Met je leuke hbo /wo discussies ..who give a fuck
Mm dat denk ik nietquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige bent die vindt dat jouw posts klasse hebben hoor.
Enn... wie ben jijquote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:52 schreef brushaway het volgende:
Ik denk het wel. Behalve 16 jarige wannabe scenekids dan.
brushaway.quote:
Nee dat is zijn usernamequote:
Tuurlijk is dat wel relevant, als je me niet kent kan je ook niet over mij oordelenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:07 schreef brushaway het volgende:
Je zet domme dingen neer. Dan is het niet echt relevant wie ik ben toch. Of moet ik m'n post afsluiten met:
Je kent me niet ?
Hij leest je posts, hij oordeelt. Te moeilijk voor je VMBO-intellect?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel relevant, als je me niet kent kan je ook niet over mij oordelen
Bullshit, ik hoef iemand niet persoonlijk te kennen om een oordeel over diegene te vellen. Of dat oordeel terecht is of niet doet er niet toe.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel relevant, als je me niet kent kan je ook niet over mij oordelen
Mannen met naveltruitjes ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:04 schreef Zwoerd het volgende:
[ afbeelding ]
Strakke broeken kunnen wel
Dat gaat niet goed!quote:
Een vlagquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waailap?ik leer elke dag weer nieuwe woordjes. Wat de neuk is een waailap?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:11 schreef Jajong het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1271240/6/25/67500485
FOK!forum / Plaats reactie op: Mannen met skinny jeans
[..]
Hij leest je posts, hij oordeelt. Te moeilijk voor je VMBO-intellect?
Fout oordeel is geen oordeelquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Bullshit, ik hoef iemand niet persoonlijk te kennen om een oordeel over diegene te vellen. Of dat oordeel terecht is of niet doet er niet toe.
nee idd, bij vrouwen gewoon wel strak rond de billen maar daarna gewoon "normaal".quote:Op zondag 29 maart 2009 20:38 schreef musicfreakyme het volgende:
Skinny jeans...![]()
Bij mannen helemaal ernstig maar ik vind skinny jeans bij vrouwen eigenlijk ook niet mooi.
Ik heb nog nooit zo graag popcorn willen zijnquote:
hardstikke drollevangerig fout jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:23 schreef punkjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Véél beter inderdaad.
Ik heb altijd broeken van de H&M die heten sqin, is dit ook fout?.
vetlap gespotquote:Op zondag 29 maart 2009 20:38 schreef musicfreakyme het volgende:
Skinny jeans...![]()
Bij mannen helemaal ernstig maar ik vind skinny jeans bij vrouwen eigenlijk ook niet mooi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |