quote:Raikkonen: "Pas in Maleisië een goed beeld"
bron
Voormalig wereldkampioen Kimi Raikkonen waarschuwt dat zich mogelijk pas in de Grand Prix van Maleisië een representatief beeld zal aftekenen van de nieuwe krachtsverhoudingen in de Formule 1. "Albert Park is een circuit apart", weet de Fin, die de Australische Grand Prix in 2007 nog op zijn naam wist te schrijven.
"Ferrari was erg snel tijdens de tests, maar de eerste echte test vindt komend weekend plaats, wanneer iedereen met dezelfde hoeveelheden brandstof rijdt", zei Raikkonen. "Pas dan krijgen we een beetje een idee van hoe de zaken er werkelijk voor staan, al moeten we wel een paar races wachten om een echt goed beeld te krijgen. Albert Park is namelijk een erg specifiek circuit. Waarschijnlijk zien we in Maleisië pas welke teams echt voor liggen ten opzichte van de rest."
Raikkonen heeft verder een erg goed gevoel over de nieuwe Ferrari-bolide. "Ik vind de F60 leuker om mee te rijden dan de auto van vorig jaar", liet de Fin weten. "De nieuwe wagen doet me denken aan de auto's waarmee we een paar jaar geleden nog reden. Verder is het KERS-systeem een erg interessante toevoeging. Het systeem is eenvoudig te bedienen en hopelijk kunnen we hiermee gemakkelijker inhalen."
Tot slot hoopt Raikkonen op een goed begin van het seizoen, komend weekeinde in Melbourne. "Het is voor een coureur altijd goed om een goede start van het seizoen te hebben. Denk maar eens terug aan hoe het kampioenschap de afgelopen twee jaar is geëindigd. In 2007 werd ik met één punt verschil wereldkampioen en vorig jaar kwam mijn teamgenootje maar één punt te kort. Elk punt telt dus."
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:00 schreef sanger het volgende:
TT change --> Kimi Raikkonen het jaar van de Wodka met Ijs(man)
Ik dacht dat zowel Kimi als Felipe een contract tot en met 2010 had.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:23 schreef Burnie88 het volgende:
Ik vrees dat Kimi het weer niet waar gaat maken. Kimi weet namelijk al dat Vettel en Alonso in 2010 voor Ferrari zullen rijden, dus de motivatie zal weg zijn bij hem vrees ik. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
Massa wel, kimi niet dacht ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik dacht dat zowel Kimi als Felipe een contract tot en met 2010 had.
Ik denk dat ik iets gemist heb. Ik weet dat hij geen contract heeft maar waarom zou Vettel en Alonso de huidige heren vervangen? Bron?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:23 schreef Burnie88 het volgende:
Ik vrees dat Kimi het weer niet waar gaat maken. Kimi weet namelijk al dat Vettel en Alonso in 2010 voor Ferrari zullen rijden, dus de motivatie zal weg zijn bij hem vrees ik. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
Allebei hebben ze een contract tot eind 2010.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Massa wel, kimi niet dacht ik.
Idd, of speculaties.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef Giem het volgende:
Vettel en Alonso bij Ferrari.. denk dat het meer een wens van sommigen is dan waarheid.
Halloooquote:
Ja, ben nog hard opzoek naar een vervanger voor Kimi. Wordt wel ff afkicken na al die jaren.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:41 schreef Giem het volgende:
[..]
Wat moeten we nu met een jaar zonder hem...
Een jaar niet kijken idd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |