Zelfs ik heb tegenwoordig binnen één minuut een nieuw topic incl OP en incl plaatje bij het themaquote:
Fok is mieters sloom!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ik heb tegenwoordig binnen één minuut een nieuw topic incl OP en incl plaatje bij het thema!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Met die mannen van tegenwoordig.
Hier niet!quote:
True! Vrouwenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wie niet dan? Met die mannen van tegenwoordig.
Ik heb een nieuwe schijf gekocht en heb een maandje ewaka, die zal nogal wat bandbreedte gebruiken.quote:
Weet nou niet of ik dit als compliment of belediging moet zien.quote:
Herkenbaar. Als ik wat nieuws aan het leren bent kan je dat aan m'n last.fm zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
M'n last.fm gaat over z'n nek. Ik heb het album St. Anger volgens last in 1 uur 8 keer gehoord.
Ja, dat kan nooit want het album duurt langer dan een uur.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Als ik wat nieuws aan het leren bent kan je dat aan m'n last.fm zien.
Of, je bedoelt 8 keer een heel album in 1 uur?
Last.fm is in het laatste jaar dan ook hard achteruit gegaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
M'n last.fm gaat over z'n nek. Ik heb het album St. Anger volgens last in 1 uur 8 keer gehoord.
True, 2008 was beter.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Last.fm is in het laatste jaar dan ook hard achteruit gegaan
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vond het met Frans Bakker leuker.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet nou niet of ik dit als compliment of belediging moet zien. [ afbeelding ]
Bwehehehe, ik kan wel raden wat er bij jou bovenaan staat bij je weeklijstje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
Metallica – Some Kind of Monster Loved track 3 hours ago
En dat dan voor het hele album op die manier.![]()
Volgens dat ding heb ik 850 keer Metallica geluisterd afgelopen week.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwehehehe, ik kan wel raden wat er bij jou bovenaan staat bij je weeklijstje.
OMG.quote:
quote:
Dan is de cavia ook voor jou.quote:
Had? Als in: ik ben ze vergeten eten te geven?quote:
Maar hij had geen echte tieten, alleen moobs.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan is de cavia ook voor jou.
HIHIHIHI!
ja, zoiets.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had? Als in: ik ben ze vergeten eten te geven?
Zegquote:
Ja, toen had je woorden als "peace en stoned".quote:
Ik vond frantic toentertijd zo gaaf. Oh the unnamed feeling ook wel trouwens.quote:
quote:
Je had hem per ongeluk door de wc gespoeld?quote:
peace en stoned zijn 3 woorden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, toen had je woorden als "peace en stoned".
Zijn ze nog steeds.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond frantic toentertijd zo gaaf. Oh the unnamed feeling ook wel trouwens.
Wie gaat er dan ook in de kast zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja, ik kom uit de kast hoor jongens.
Ik was verstoppertje aan het spelen met mijn seksualiteitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in de kast zitten.Domme jij.
Nu maak je een hoop desperate mannelijke fokkerts nog veul meer desperate.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was verstoppertje aan het spelen met mijn seksualiteit!
in principe wel.quote:
héél perongeluk jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je had hem per ongeluk door de wc gespoeld?
/flauw
Schattig hoor!
Oh, maar die van jou had ik al in de kaste van Emimich gevonden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was verstoppertje aan het spelen met mijn seksualiteit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik had toch ook niet over het aantal woorden?quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
15? Damn, ff die post editen....quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:24 schreef liiszle het volgende:
nee, ik ging zwemmen.. en had hem nog in mn zwembroek zak zitten.
0 topics op naam. 14.gif![]()
Hoezo datquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu maak je een hoop desperate mannelijke fokkerts nog veul meer desperate.?
![]()
Maak me gek!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
héél perongeluk ja
nee, ik ging zwemmen.. en had hem nog in mn zwembroek zak zitten.
[..]![]()
Dat de kans bij jou nu definitief bekeken is.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik wou hier een reactie posten maar ik heb wat veel beters. (quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest behoorlijk lachenhet klinkt als zo'n zin uit een voorlichtiingsfilm.
)
Ik klikte in jouw post waar je mij dus quote, op de link die naar mijn post gaat, EN TOEN GING ZO MIJN BROWSER (Bowser lololxoxlsmff)VANZELF SCROLLEN NAAR OMHOOG0 topics op naam. 14.gif![]()
hihiquote:.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..![]()
SCHOKKEND!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wou hier een reactie posten maar ik heb wat veel beters. ()
Ik klikte in jouw post waar je mij dus quote, op de link die naar mijn post gaat, EN TOEN GING ZO MIJN BROWSER (Bowser lololxoxlsmff)VANZELF SCROLLEN NAAR OMHOOG![]()
![]()
voooruit!quote:
*doet shirtje omhoogBut if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..![]()
Dat werd tijd zeg. Hier ga ik even over fantaseren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
en nu?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wou hier een reactie posten maar ik heb wat veel beters. ()
Ik klikte in jouw post waar je mij dus quote, op de link die naar mijn post gaat, EN TOEN GING ZO MIJN BROWSER (Bowser lololxoxlsmff)VANZELF SCROLLEN NAAR OMHOOGDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ahhw dat is zieligquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat de kans bij jou nu definitief bekeken is.ik kruip wel weer terug in de kast voor jullie.
![]()
quote:ze worden steeds erger, die SC dames
Zou de volgende vanzelf naaktpics gaan posten?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat is niet leuk voor Fas.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhw dat is zieligik kruip wel weer terug in de kast voor jullie.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]ze worden steeds erger, die SC dames
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat werd tijd zeg. Hier ga ik even over fantaseren.0 topics op naam. 14.gif![]()
[..]![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
![]()
![]()
Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Van zichzelf he.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Jeusus, wat een gedrocht.quote:
[..]![]()
Ooh, verdeurie.quote:
Nou dan ga ik even iemand met een mooi lichaam googlen en doen alsof ik het benmomentje
!
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, verdeurie.
Nou dan ga ik even iemand met een mooi lichaam googlen en doen alsof ik het benmomentje
!
Sowieso is het wel apart dat de meisjes hier meer (naakt)foto's van dames posten dan de mannelijke users.
Alles om ons te plezieren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso is het wel apart dat de meisjes hier meer (naakt)foto's van dames posten dan de mannelijke users.
[..]![]()
laten we het hopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..![]()
Zo'n poesje wil ik!quote:
Edit: ban!Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet je eerst je cam aanzetten gekkie!
Hier, nog een chick!
![]()
Oké oké, hier de beloofde naaktpic van mij:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 19:39:53 ]![]()
quote:![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:moet dat nou?
Heul niet, zij heeft geen litteken in d'r voorhoofd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Boh.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]0 topics op naam. 14.gif![]()
Dat is weggeshopt, dan snap je wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
moet dat nou?
[..]
Heul niet, zij heeft geen litteken in d'r voorhoofd.![]()
Mag ik nu ook foto's van jou maken?quote:Tetten!quote:
[..]![]()
Filmpje doet het niet.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Daar kwam ik pas achter nadat ik m'n laptop uit het raam had gegooid.quote:
[..]![]()
Ja dat is juist het lekkerst!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
OMG, ER ZIT EEN WITTE SUBSTANTIE TUSSEN![]()
![]()
White matter!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
OMG, ER ZIT EEN WITTE SUBSTANTIE TUSSENOp donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Dat zijn al die choco prinsen (lees: negers) die erop hebben zitten fappen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
OMG, ER ZIT EEN WITTE SUBSTANTIE TUSSENDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Je hebt ze ook met bruine substantie maar dat is voor de wat meer excentrieke mens hmm..?0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Hoe zal ik die interpreteren....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn al die choco prinsen (lees: negers) die erop hebben zitten fappen.
[..]![]()
Achja, ik bedoelde echt dat spul tussen de chocolade en het koekjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Hoe zal ik die interpreteren....maar als jij gelukkig wordt van de gedachte dat ik je het over je lauwwarme kwakje had mag je dat ook blijven denken hoor
!
![]()
Wauw wat een prachtig lichaam heb je zeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ja, dat is voor dit soort mensen:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
Je hebt ze ook met bruine substantie maar dat is voor de wat meer excentrieke mens hmm..?
Wat een mieterse meid is het toch he!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, ik bedoelde echt dat spul tussen de chocolade en het koekjemaar als jij gelukkig wordt van de gedachte dat ik je het over je lauwwarme kwakje had mag je dat ook blijven denken hoor
!
[..]![]()
Pas op voor je usb kabel naar je schifj trouwens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Nou Bt, foei toch! Zo praat toch ook niet thuis?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, ik bedoelde echt dat spul tussen de chocolade en het koekjemaar als jij gelukkig wordt van de gedachte dat ik je het over je lauwwarme kwakje had mag je dat ook blijven denken hoor
!
Dankje!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wauw wat een prachtig lichaam heb je zeg.![]()
Ze is toch thuis.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou Bt, foei toch! Zo praat toch ook niet thuis?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Neequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou Bt, foei toch! Zo praat toch ook niet thuis?daarom moet dit soort vulgaire praat er op andere plaatsen uit.
![]()
Wil jij de gifjes die je moeder van jou had gemaakt in je jong jaren even in je eigen prive map laten?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat is voor dit soort mensen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Needaarom moet dit soort vulgaire praat er op andere plaatsen uit.
+1 voor jou.
zijn jullie al lid van POWNED
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
hoe groot is je lens ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag ik nu ook foto's van jou maken?
[..]
Tetten!
Toen waren er nog nog geen videocamera's. Laat staan gifjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wil jij de gifjes die je moeder van jou had gemaakt in je jong jaren even in je eigen prive map laten?
[/krentenbol.]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
God damnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben mijn Prince Choco Prince aan het ontleden met een scalpel....
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pas op voor je usb kabel naar je schifj trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was de stroomkabel, niet de usbkabel.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Wat een persoonlijke vraag meteen zeg.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Nee, en ook niet van plan ook.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Wie is PK's zus?quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Het blijft een kabel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het was de stroomkabel, niet de usbkabel.
50 f1,4quote:
17-55 f2,8
En ik wil nog een 70-200 lens kopen, maar dat zal pas in mei zijn oid.
En een macrolens.
[..]![]()
Lul, die wou ik maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een persoonlijke vraag meteen zeg.
Gif genoeg in die tijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen waren er nog nog geen videocamera's. Laat staan gifjes.
[/krentenbol.]
[/Adolf]0 topics op naam. 14.gif![]()
JAMMER JOHquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een persoonlijke vraag meteen zeg.JAAHAAquote:Wat voor?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
zo ben ik he.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een persoonlijke vraag meteen zeg.
recht door zee!But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..![]()
Waar zat je met je hoofd toen je je username verzon?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Mja is ook wel fijn hoor, weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
50 f1,4
17-55 f2,8
En ik wil nog een 70-200 lens kopen, maar dat zal pas in mei zijn oid.
En een macrolens.
Zelfs in de jaren 20 hadden ze die, verbaasd me alleen dat die in de keuken paste!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen waren er nog nog geen videocamera's. Laat staan gifjes.
[/krentenbol.]![]()
![]()
Toen jij hem verzon had je last van een broekpaling zeker?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar zat je met je hoofd toen je je username verzon?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
![]()
"Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij![]()
Ik heb er nooit last van.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen jij hem verzon had je last van een broekpaling zeker?
Anders had ik een Kelly gedaan.0 topics op naam. 14.gif![]()
We hadden een grote keuken. Ruimte zat toen he.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zelfs in de jaren 20 hadden ze die, verbaasd me alleen dat die in de keuken paste!
[ afbeelding ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar zat je met je hoofd toen je je username verzon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weenie eigenlijk. Ik wilde eerst gewoon smartass doen natuurlijk, maar die was al bezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boh!!121!quote:![]()
Als in dat ik BobbyB bestempel als een oude seniele zak uit de jaren 40?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik wilde eigenlijk Breathtaking als username, maar ik had een vooruitziende blik en zag dat ie al bezet was.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weenie eigenlijk. Ik wilde eerst gewoon smartass doen natuurlijk, maar die was al bezet.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh!!121!![]()
Als in dat ik BobbyB bestempel als een oude seniele zak uit de jaren 40?Dat ook BP, je kunt daar mensen mee kwetsen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Rita?quote:quote:En ik wil een 50D.
[..]![]()
Iemand zat al op een stel slimme billen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weenie eigenlijk. Ik wilde eerst gewoon smartass doen natuurlijk, maar die was al bezet.
Mieters! En verder?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had het over jouw lens!
Mijn grootste is 85-210.
[..]![]()
Dat zijn flinke jetsers! Oh wacht, je had het niet over een cupmaat.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Solly.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ook BP, je kunt daar mensen mee kwetsen hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
nee.quote:
ik heb een 75D, ruilen?But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn flinke jetsers! Oh wacht, je had het niet over een cupmaat.Prima, mag ik ze eerst keuren?quote:
[..]![]()
quote:gmta, soort van.
nee.quote:
het is een eenmalig aanbod, kijken = kopen!But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..![]()
Jetsers ook echt. Wat een woord.![]()
![]()
Volgens mij krijg je toch een dreun als je dat tegen een vrouwmens zegt.
Krent, kop deze ook even in, ik durf dat niet tegen liiszlequote:
M'n vriendin vind dat niet erg hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:01 schreef Broekpaling het volgende:
Jetsers ook echt. Wat een woord.![]()
![]()
Volgens mij krijg je toch een dreun als je dat tegen een vrouwmens zegt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Solly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met spoiler #2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is gewoon de waarheid.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krent, kop deze ook even in, ik durf dat niet tegen liiszle![]()
![]()
Mieters!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee.
het is een eenmalig aanbod, kijken = kopen!
Wanneer?GOAF!quote:
Wanneer is nou onze KLB Fotografenmeet?Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
quote:
Ja, dat heb ik gezien. Daarom kun hem nog wel inkoppen.quote:Heujquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben niet allemaal een dikke cokehoer uit the us of a.en ze komt niet uit de US of A.
http://forum.fok.nl/user/history/146958quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
Kun je ergens je eigen topics terugzoeken?
EEN BEETJE ACHTER WD VERSCHUILEN MET ZO'N OPMERKING HE!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Je moeder!
[/wolvendagen]
Well played!Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
valt weinig in te koppenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krent, kop deze ook even in, ik durf dat niet tegen liiszle
hijs precies zoals ie staat @:
quote:Boeiend, ik weet wie het zegt
Ik bedoel de topics waarvan ik de ts ben. Of moet ik dat serieus in die lijst terugvinden?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/146958
![]()
![]()
Ik weet gewoon dat S_A die pagina niet bedoelt.
DAAROM POST IK HEM OOk1!!11w1f
a
asf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
inderdaadquote:
Volgens mij wel. De zoekfunctie is nogal brak van fok!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik bedoel de topics waarvan ik de ts ben. Of moet ik dat serieus in die lijst terugvinden?
HEUY MOAR LIISZLE, je hebt nog geen antwoord gegeven.
[..]![]()
http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=&member=Smart_ass&order=relevancequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik bedoel de topics waarvan ik de ts ben. Of moet ik dat serieus in die lijst terugvinden?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
http://www.thuisserver.net/foksearch/quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik bedoel de topics waarvan ik de ts ben. Of moet ik dat serieus in die lijst terugvinden?![]()
dat kan met de alternatieve zoek functie van fokquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik bedoel de topics waarvan ik de ts ben. Of moet ik dat serieus in die lijst terugvinden?
Je bent zelf brak.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij wel. De zoekfunctie is nogal brak van fok!De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ah ik heb 't al. Bij zoeken kun je op ts zoeken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij wel. De zoekfunctie is nogal brak van fok!
![]()
![]()
EY MOAR, wat was de vraag dan ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef Zotheid het volgende:
HEUY MOAR LIISZLE, je hebt nog geen antwoord gegeven.
BWAHAHAHHAHAHquote:Wat is dat toch met zotheid.
dit is nummer 3 al die ik zie die de vraag niet meer weet
Ik wist dat je het ging zeggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BWAHAHAHHAHAHWat is dat toch met zotheid.
Of ik ook foto's van jou mag maken.quote:
[..]![]()
komt door de dinsdag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BWAHAHAHHAHAHWat is dat toch met zotheid.
Kom naar de FOT meet 1 meiquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist dat je het ging zeggen.
[..]
Of ik ook foto's van jou mag maken.
Lisje is daar ooook!
En altijd vrouwen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Nee, maar Zotheid vraagt wel vaker wat... gaat het ff over niks, vervolgens zegt Zotheid dat persoon x nog geen antwoord op de vraag heeft gegeven en persoon x vraagt dan wat de vraag is, dat is gewoon te grappigquote:![]()
Mieters!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
Kom naar de FOT meet 1 meiLisje is daar ooook!
Waar is dat? En moet ik dan ook spul meenemen?Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Tja.quote:En dan durven ze te beweren dat ze meerdere dingen tegelijk kunnen
JAAHAA, we weten het wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar Zotheid vraagt wel vaker wat... gaat het ff over niks, vervolgens zegt Zotheid dat persoon x nog geen antwoord op de vraag heeft gegeven en persoon x vraagt dan wat de vraag is, dat is gewoon te grappig![]()
[..]![]()
wellicht iets met gebrek aan intressequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar Zotheid vraagt wel vaker wat... gaat het ff over niks, vervolgens zegt Zotheid dat persoon x nog geen antwoord op de vraag heeft gegeven en persoon x vraagt dan wat de vraag is, dat is gewoon te grappig![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
wellicht iets met gebrek aan intresse
[FOT-MEET] fotografiemeet 01-05-09quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters!
Waar is dat? En moet ik dan ook spul meenemen?
Wat lief, ik had een "ze negeren je!!!111BWHWHEHEHEHEquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja.En dan durven ze te beweren dat ze meerdere dingen tegelijk kunnen
![]()
EINZ!!!1" opmerking verwacht.
[..]![]()
Ik ben broekpaling niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat lief, ik had een "ze negeren je!!!111BWHWHEHEHEHE![]()
EINZ!!!1" opmerking verwacht.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
wellicht iets met gebrek aan intresse
Gaat een trein koppen.
[..]![]()
Mieters!quote:Flauw.quote:True, maar goed, in dat geval had ik makkelijk een "Wie is er hier nu nog maagd?"opmerking kunnen maken.quote:
[..]![]()
Schoonmaakspul misschien, dat is niet vies.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dan moet ik nog snel een macro kopen.
[..]![]()
trein verkeer tussen utrecht en woerden rijdt niet.. even rekening mee houden!quote:But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
True, maar goed, in dat geval had ik makkelijk een "Wie is er hier nu nog maagd?"opmerking kunnen maken.
gewoon komen.quote:
hihi, ik zei komen.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..![]()
Een heel filiaal?quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Gelukkig woon in bij het kopstation Den Haag Centraal.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
trein verkeer tussen utrecht en woerden rijdt niet.. even rekening mee houden!
![]()
En overigens ben ik vandaag in 1 van de weinige treinen van Utrecht naar Den Haag gekomen.
Een stoptrein!
[..]![]()
Ik snap hem niet, leg eens uit?quote:
Oke.quote:
Hihi, een meisje wil dat ik kom./Kb.quote:
[..]![]()
good for you!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gelukkig woon in bij het kopstation Den Haag Centraal.![]()
En overigens ben ik vandaag in 1 van de weinige treinen van Utrecht naar Den Haag gekomen.
Een stoptrein!
Dat kan niet, die is geen maagd meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stiekem ben ik Hugh van teh playboy.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
google it baby!quote:
dat weet jij niet!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan niet, die is geen maagd meer.
Komen kan verwijzen naar:quote:
* Komen (België), een deelgemeente van Komen-Waasten in de Belgische provincie Henegouwen
* Komen (Frankrijk), een gemeente in het Franse departement Nord
* Komen (Slovenië), een gemeente in Slovenië
en nu?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik was z'n eerste.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik misschien ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan niet, die is geen maagd meer.0 topics op naam. 14.gif![]()
ga voor frankrijk, en lees het goed door.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komen kan verwijzen naar:
* Komen (België), een deelgemeente van Komen-Waasten in de Belgische provincie Henegouwen
* Komen (Frankrijk), een gemeente in het Franse departement Nord
* Komen (Slovenië), een gemeente in Slovenië
en nu?
Welneequote:
je had de Fipoquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
ga voor frankrijk, en lees het goed door.
Nee, dan heet het fipequote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Ohja, klopt.quote:But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..![]()
quote:![]()
Anyway, ik ben CSI kijken
Geen zin om het te downloadenquote:
je zou maar eventjes van je pc weg zijnquote:![]()
Dan lees ik een boek.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
je zou maar eventjes van je pc weg zijn
Joah moar, mijn beeldscherm is van hogere kwaliteit.quote:
[..]![]()
jij wou toch lid worden van POWNEDquote:
zo, dat ziet er goed uitquote:
Vrindjes!
Ligt het aan mij of hebben wij toen met die voetbalzooi de ONZ SC nieuw leven ingeblazen?
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Is die nog open?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
Vrindjes!
Ligt het aan mij of hebben wij toen met die voetbalzooi de ONZ SC nieuw leven ingeblazen?![]()
![]()
Heuy Rl, wat vind je van mijn foto's?quote:
[..]![]()
Koop je er ook even eentje voor mij?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef Zotheid het volgende:
http://www.kamera-express.nl/index.php?page=product&product=375
Ik denk dat dit hem gaat worden!![]()
400 euro voor alleen een lensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef Zotheid het volgende:
http://www.kamera-express.nl/index.php?page=product&product=375
Ik denk dat dit hem gaat worden!
ben je fotograaf of is het gewoon een hobby van je
?
AJAX AMSTERDAM!![]()
lalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadoooooooooooooooooooooooooooodwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaariiiiiiiiiiiiissssssiedereeeeeeeeen?AJAX AMSTERDAM!![]()
Hahaha ik kom me net toch een geniale advertentie tegen![]()
Hallo
ben je opzoek naar een kamer in groningen ( lewenborg)
reageer dan !
div kamers te huur met bubbelbad (dit is geen grap)
alleen dames !!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 21:00:43 ]![]()
Omdat je zo positief was over mijn foto's.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Koop je er ook even eentje voor mij?Dat is nog een koopje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
400 euro voor alleen een lensben je fotograaf of is het gewoon een hobby van je
?
Ik kan je zo een lens van 7000 euro laten zien.
Maar ik doe inderdaad opdrachten, niet zo veel dat ik er van kan leven maar het is toch een mooie aanvulling op de stufi.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
haha lolquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
Hallo
reageer dan !
alleen dames !!
AJAX AMSTERDAM!![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
Hallo
reageer dan !
alleen dames !!
Die link!
[..]![]()
Zo'n bad hadden wij in het oude huis ook trouwens.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Woar?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy Rl, wat vind je van mijn foto's?![]()
1. Wat moet jij op marktplaatsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
Hallo
reageer dan !
alleen dames !!![]()
2. Jij wilde toch naar groningen?
We are living in a material world, and I am a material girl![]()
Ik zit al tijden te azen op een macro lens maar ik heb op dit moment echt geen 400 euro toevallig 'over'quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat je zo positief was over mijn foto's.
[..]
Dat is nog een koopje.
Ik kan je zo een lens van 7000 euro laten zien.
Maar ik doe inderdaad opdrachten, niet zo veel dat ik er van kan leven maar het is toch een mooie aanvulling op de stufi.zal nog wel even duren voor ik er eentje kan aanschaffen vrees ik.
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
1. Wat moet jij op marktplaats![]()
BEHANGPLAKKER WHOOOOOO![]()
AJAX AMSTERDAM!![]()
Ik kreeg een tip dat er ook wel eens kamers op marktplaats stondenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
1. Wat moet jij op marktplaats![]()
en jup, daarom zoek ik er dus eentje. Maar geen met bubbelbad die alleen voor dames is
..
![]()
Godverdomme, ik wil ook stufiNu heb ik nooit geld en ik wil albums en schoenen halen
Ja, daarvoor wil ik stufi
Dan moet je eerst een studie gaan doen he.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef behangplakker het volgende:
Godverdomme, ik wil ook stufiNu heb ik nooit geld en ik wil albums en schoenen halen
Ja, daarvoor wil ik stufi![]()
Oh, zo. Dan kan ik het begrijpenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kreeg een tip dat er ook wel eens kamers op marktplaats stondenen jup, daarom zoek ik er dus eentje. Maar geen met bubbelbad die alleen voor dames is
..
Op Flickr, zodat het geen bandbreedte kost!quote:
[..]![]()
No shit. Alleen ik zit nog maar in 4 havo en als ik niet was blijven zitten kon ik na dit jaar al studerenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een studie gaan doen he.
Slijmbalquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op Flickr, zodat het geen bandbreedte kost!!
![]()
in amsterdam mag ik hopenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
No shit. Alleen ik zit nog maar in 4 havo en als ik niet was blijven zitten kon ik na dit jaar al studeren
AJAX AMSTERDAM!![]()
Nee, we gaan eisen dat er meer mogelijk moet zijn !quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel! En vanaf nu braaf zijn he jongens!
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zittenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
No shit. Alleen ik zit nog maar in 4 havo en als ik niet was blijven zitten kon ik na dit jaar al studerenen daar zit jij dus zo te horen nog wel een tijdje op
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: