Zelfs ik heb tegenwoordig binnen één minuut een nieuw topic incl OP en incl plaatje bij het themaquote:
Fok is mieters sloom!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zelfs ik heb tegenwoordig binnen één minuut een nieuw topic incl OP en incl plaatje bij het thema!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Met die mannen van tegenwoordig.
Hier niet!quote:
True! Vrouwenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wie niet dan? Met die mannen van tegenwoordig.
Ik heb een nieuwe schijf gekocht en heb een maandje ewaka, die zal nogal wat bandbreedte gebruiken.quote:
Weet nou niet of ik dit als compliment of belediging moet zien.quote:
Herkenbaar. Als ik wat nieuws aan het leren bent kan je dat aan m'n last.fm zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
M'n last.fm gaat over z'n nek. Ik heb het album St. Anger volgens last in 1 uur 8 keer gehoord.
Ja, dat kan nooit want het album duurt langer dan een uur.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Als ik wat nieuws aan het leren bent kan je dat aan m'n last.fm zien.
Of, je bedoelt 8 keer een heel album in 1 uur?
Last.fm is in het laatste jaar dan ook hard achteruit gegaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
M'n last.fm gaat over z'n nek. Ik heb het album St. Anger volgens last in 1 uur 8 keer gehoord.
True, 2008 was beter.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Last.fm is in het laatste jaar dan ook hard achteruit gegaan
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
Ik vond het met Frans Bakker leuker.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet nou niet of ik dit als compliment of belediging moet zien. [ afbeelding ]
Bwehehehe, ik kan wel raden wat er bij jou bovenaan staat bij je weeklijstje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:13 schreef Broekpaling het volgende:
Metallica – Some Kind of Monster Loved track 3 hours ago
En dat dan voor het hele album op die manier.![]()
Volgens dat ding heb ik 850 keer Metallica geluisterd afgelopen week.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwehehehe, ik kan wel raden wat er bij jou bovenaan staat bij je weeklijstje.
OMG.quote:
quote:
Dan is de cavia ook voor jou.quote:
Had? Als in: ik ben ze vergeten eten te geven?quote:
Maar hij had geen echte tieten, alleen moobs.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan is de cavia ook voor jou.
HIHIHIHI!
ja, zoiets.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had? Als in: ik ben ze vergeten eten te geven?
Zegquote:
Ja, toen had je woorden als "peace en stoned".quote:
Ik vond frantic toentertijd zo gaaf. Oh the unnamed feeling ook wel trouwens.quote:
quote:
Je had hem per ongeluk door de wc gespoeld?quote:
peace en stoned zijn 3 woorden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, toen had je woorden als "peace en stoned".
Zijn ze nog steeds.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond frantic toentertijd zo gaaf. Oh the unnamed feeling ook wel trouwens.
Wie gaat er dan ook in de kast zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja, ik kom uit de kast hoor jongens.
Ik was verstoppertje aan het spelen met mijn seksualiteitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in de kast zitten.Domme jij.
Nu maak je een hoop desperate mannelijke fokkerts nog veul meer desperate.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was verstoppertje aan het spelen met mijn seksualiteit!
in principe wel.quote:
héél perongeluk jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je had hem per ongeluk door de wc gespoeld?
/flauw
Schattig hoor!
Oh, maar die van jou had ik al in de kaste van Emimich gevonden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was verstoppertje aan het spelen met mijn seksualiteit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik had toch ook niet over het aantal woorden?quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
15? Damn, ff die post editen....quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:24 schreef liiszle het volgende:
nee, ik ging zwemmen.. en had hem nog in mn zwembroek zak zitten.
0 topics op naam. 14.gif![]()
Hoezo datquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu maak je een hoop desperate mannelijke fokkerts nog veul meer desperate.?
![]()
Maak me gek!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
héél perongeluk ja
nee, ik ging zwemmen.. en had hem nog in mn zwembroek zak zitten.
[..]![]()
Dat de kans bij jou nu definitief bekeken is.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik wou hier een reactie posten maar ik heb wat veel beters. (quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest behoorlijk lachenhet klinkt als zo'n zin uit een voorlichtiingsfilm.
)
Ik klikte in jouw post waar je mij dus quote, op de link die naar mijn post gaat, EN TOEN GING ZO MIJN BROWSER (Bowser lololxoxlsmff)VANZELF SCROLLEN NAAR OMHOOG0 topics op naam. 14.gif![]()
hihiquote:.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..![]()
SCHOKKEND!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wou hier een reactie posten maar ik heb wat veel beters. ()
Ik klikte in jouw post waar je mij dus quote, op de link die naar mijn post gaat, EN TOEN GING ZO MIJN BROWSER (Bowser lololxoxlsmff)VANZELF SCROLLEN NAAR OMHOOG![]()
![]()
voooruit!quote:
*doet shirtje omhoogBut if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..![]()
Dat werd tijd zeg. Hier ga ik even over fantaseren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
en nu?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wou hier een reactie posten maar ik heb wat veel beters. ()
Ik klikte in jouw post waar je mij dus quote, op de link die naar mijn post gaat, EN TOEN GING ZO MIJN BROWSER (Bowser lololxoxlsmff)VANZELF SCROLLEN NAAR OMHOOGDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ahhw dat is zieligquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat de kans bij jou nu definitief bekeken is.ik kruip wel weer terug in de kast voor jullie.
![]()
quote:ze worden steeds erger, die SC dames
Zou de volgende vanzelf naaktpics gaan posten?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat is niet leuk voor Fas.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhw dat is zieligik kruip wel weer terug in de kast voor jullie.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]ze worden steeds erger, die SC dames
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat werd tijd zeg. Hier ga ik even over fantaseren.0 topics op naam. 14.gif![]()
[..]![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
![]()
![]()
Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Van zichzelf he.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Jeusus, wat een gedrocht.quote:
[..]![]()
Ooh, verdeurie.quote:
Nou dan ga ik even iemand met een mooi lichaam googlen en doen alsof ik het benmomentje
!
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, verdeurie.
Nou dan ga ik even iemand met een mooi lichaam googlen en doen alsof ik het benmomentje
!
Sowieso is het wel apart dat de meisjes hier meer (naakt)foto's van dames posten dan de mannelijke users.
Alles om ons te plezieren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso is het wel apart dat de meisjes hier meer (naakt)foto's van dames posten dan de mannelijke users.
[..]![]()
laten we het hopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..![]()
Zo'n poesje wil ik!quote:
Edit: ban!Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet je eerst je cam aanzetten gekkie!
Hier, nog een chick!
![]()
Oké oké, hier de beloofde naaktpic van mij:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 19:39:53 ]![]()
quote:![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:moet dat nou?
Heul niet, zij heeft geen litteken in d'r voorhoofd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: