Ja, Bij mij loopt die indeling ofzo niet goedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:00 schreef Tain het volgende:
AQ, heb jij een probleem met 1 post eerder lezen en met tellen?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja, Bij mij loopt die indeling ofzo niet goed![]()
Misschien kan Disjfa daar eens naar kijken als ie wil?
Ik heb ernaar gekekenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien kan Disjfa daar eens naar kijken als ie wil?
Je keek in een spiegel dudequote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik heb ernaar gekekenConclusie, je bent lelijk.
Ik hanteer een ander stelsel!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:15 schreef Tain het volgende:
[..]waarom gaat het bij jou fout en bij iedereen anders goed?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:
Vagere, PM me, ik heb een CCquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:12 schreef Vagere_Hein het volgende:
Dames en heren, iemand een idee waar ik legaal aan Medal Of Honor Allied Assault War Chest kan komen? Vandaag met wat collega's besloten dat we intern een competitie gaan opzetten en dat we de gamedevelopers binnen ons bedrijf gaan pwnen.
Ik weet dat hij op amazon.co.uk te krijgen is, maar daar moet je een creditcard voor trekken, en die heb ik niet.
hehe much appreciated M, maar ik ga eerst kijken of ik een site in NL kan vinden die ideal accepteert. Het is toch ietwat triest als 29-jarige om iemand voor me te laten bestellen.quote:
Hey... ik ben ook 29...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:29 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
hehe much appreciated M, maar ik ga eerst kijken of ik een site in NL kan vinden die ideal accepteert. Het is toch ietwat triest als 29-jarige om iemand voor me te laten bestellen.En desnoods bestel ik hem wel via mijn zus (die bij me in de buurt woont).
In dat geval moet je deze > ''GAM Bejaarde'' aan Disjfa geven vind ik!quote:
Nee.. GAM Fossiel past meer bij Disdingusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In dat geval moet je deze > ''GAM Bejaarde'' aan Disjfa geven vind ik!
Ik werk nu af en toe 's nachts of in het weekend, onwijs relaxed voor dat soort zakenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Vagere_Hein het volgende:
Maar met CC.
Ach, en misschien is het ook wel tijd om ff naar de bank te gaan om een CC op te pikken. Maar die ambtenaren zijn in het weekend niet open, en zo lang ik geen CC nodig heb, ga ik er niet vrij voor nemen.
Ligt eraan wat voor functie er voor je gecreëerd is en of de functie waarop je solliciteerde vervuld is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Tain het volgende:
en... hoeveel indruk maak je bij een bedrijf als ze een nieuwe functie voor je willen creëren()) terwijl je bij de 'eerste' sollicitatieronde wordt afgewezen...
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik moet verwachten... Ik had bij de eerste sollicitatieronde gezegd dat ik de functie niet zo technisch vond. Dus dat met mijn account manager doorgenomen en later die dag krijg ik een telefoontje dat ik was afgewezen... 'Ik was niet technisch genoeg' terwijl het echt zulk functioneel werk was. Mensen aansturen als het niet naar wens was en af en toe een query draaien voor intern personeelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:38 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor functie er voor je gecreëerd is en of de functie waarop je solliciteerde vervuld is.
Wel een leuke functie?
Klinkt niet echt positief. Betalen ze wel goed?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik moet verwachten... Ik had bij de eerste sollicitatieronde gezegd dat ik de functie niet zo technisch vond. Dus dat met mijn account manager doorgenomen en waarop word ik afgewezen... 'Ik was niet te technisch'
Even afwachtenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:43 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Klinkt niet echt positief. Betalen ze wel goed?
tja... ligt eraan hoe je het bekijkt... ik ben nu 1 uur onderweg naar Den Haag van deur tot deur, naar mijn vorige project aan de andere kant van Amsterdam was ik... 1 uur onderweg van deur tot deur....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef Vagere_Hein het volgende:
Den haag, da's best ver om iedere dag te doen vanuit Amsterdam...
Ga je dat tijdschrijft wat hun uitgeven makenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik moet verwachten... Ik had bij de eerste sollicitatieronde gezegd dat ik de functie niet zo technisch vond. Dus dat met mijn account manager doorgenomen en later die dag krijg ik een telefoontje dat ik was afgewezen... 'Ik was niet technisch genoeg' terwijl het echt zulk functioneel werk was. Mensen aansturen als het niet naar wens was en af en toe een query draaien voor intern personeel
Aardige jetsers!quote:
GAM SC 4 LIFEquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:13 schreef msnk het volgende:
Oh, ben ik in KLB SC beland ofzo.
Gij zult niet vloeken in de GAM SC!quote:
Zeker hier en daar een 0 te veel ingevuld?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:26 schreef koei het volgende:
Zo, belastingaangifte verstuurd!
Ik schijn 1200 euro terug te gaan krijgen![]()
![]()
Kan me voorstellen dat jij het wel hebt, aangezien je dat de hele dag tegen komt. En de reden daarvan is omdat jij niet meer dan dat waard bentquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeker hier en daar een 0 te veel ingevuld?
Sinds wanneer is daar geld voor nodig? Of wil je dat ik zo'n act voor je bestel net als Lennie deed?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:39 schreef Poit het volgende:
dus, koei, wanneer trakteer je me op een compleet verzorgde 'verwen poit' avond?
Ik heb het ruim een half jaar elke dag in omgekeerde volgorde gedaan. Was goed te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef Vagere_Hein het volgende:
Den haag, da's best ver om iedere dag te doen vanuit Amsterdam...
Jongen je dooie kat komt terug om je eeuwig te terroriserenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat jij het wel hebt, aangezien je dat de hele dag tegen komt. En de reden daarvan is omdat jij niet meer dan dat waard bent
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jongen je dooie kat komt terug om je eeuwig te terroriseren
Beter ga je niet slapen dadelijk!quote:
Nachtmerrie van je moeder ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter ga je niet slapen dadelijk!
Nachtmerrie EDJE!!!
Verzin eens een keer iets tofsquote:
Verzin jij eens wat nieuws.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verzin eens een keer iets tofs![]()
IK GA SLAPEN!!!
EN IK SLUIT NU DUS OOK DEZE SC! Morgenvroeg om half 8 gaat die weer open!
Danku,
Nou waar is de tapquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Verzin eens een keer iets tofs![]()
IK GA SLAPEN!!!
EN IK OPEN NU DUS OOK DEZE SC! Ik eis dat jullie tot Morgenvroeg om half 8 aanwezig zijn!
Danku,
ikke heb het gezien was echt zwaar tofquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:45 schreef Edwinuss het volgende:
Wie kijkt Pauw en Witteman ?
Ook vernieuwde prijsvraag? met als prijs het Halo Wars pakket?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef koei het volgende:
Mn blog is vernieuwd! Allemaal even mijn nieuwe layout enzo checken graag op http://superkoei.nl/blog/
Recent Commentsquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:50 schreef koei het volgende:
Mn blog is vernieuwd! Allemaal even mijn nieuwe layout enzo checken graag op http://superkoei.nl/blog/
Wat een ruig dingquote:
Ik doe een poging tot, ik heb het een tijdje volgehouden, maar mijn Windows PC trok het niet. Toen ben ik ook maar opgehouden na een tijdje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat een ruig dingDoe je veel eigen muziek maken?
Heb je niets meer op de je pc staan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik doe een poging tot, ik heb het een tijdje volgehouden, maar mijn Windows PC trok het niet. Toen ben ik ook maar opgehouden na een tijdje.
Heb wel wat dingen gemaakt, gewoon voor de fun. Hopelijk voegt dit apparaat wat toe, want alleen je toetsenbord is ook niks aan.
UITERAARD !quote:
Staat op mijn Windows PC...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Heb je niets meer op de je pc staan?Deel het met ons!
Mwah, valt wel mee toch?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
UITERAARD !
Alleen het is nu weer een teringzooi
Dat is plassex met een crackhoertje die net een overdosis heeft genomen ?quote:
Waarom denk je dat ik hier een oproepje doequote:Op woensdag 25 maart 2009 10:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Recent Comments
Roy
Roy
Superkoei
Roy
Roy
... :x
Mischien is het gewoon niet interesant genoeg, Ik zou iig een twitter erbij doen. Dat is namelijk hipquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:21 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier een oproepje doeMensen bezoeken de site wel (zie ik aan de views) maar reageren nooit
Je gaat naar een campy horrofilm en je verwacht iets?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:53 schreef lennartb.nl het volgende:
JEZUS wat is My Bloody Valentine 3D een FUCKING SLECHTE film
Ik had verwacht dat ie vet flauw en over-the-top zou zijn, dat lijkt me wel grappig, in 3D.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je gaat naar een campy horrofilm en je verwacht iets?
Pfff
Je bent zeker opgegroeid dat campy horrorfilms als scary movie moeten zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ie vet flauw en over-the-top zou zijn, dat lijkt me wel grappig, in 3D.
Maar hij was gewoon slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |