mergen wordt te veel aangezien jullie al 5 paginas hebben, en die ander ook al 2quote:
Da's EDINAquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef Stevennn het volgende:
Hoi mensen ik kwam even melden dat emina (?) echt een grafstem heeft
Ja klopt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef Stevennn het volgende:
Nee volgens mij die andere toch? die dat witte blousje steeds aan had
eentje praat als tatjana simicquote:
Oh jawel, maar niet hele topics. Dat was sowieso ook niet de insteek van dit topic en de oorspronkelijke TS.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:38 schreef Maanvis het volgende:
Mogen we nu niet meer klagen over de dames?
Gezamenlijke beslissing.quote:
Maar ik klaag graag over vrouwen. Vooral over arrogante en verzuurde vrouwen. En vrouwen volgesmeerd met pleisterkalk. En lelijke vrouwen. En oude vrouwen. En vrouwen met neptieten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh jawel, maar niet hele topics. Dat was sowieso ook niet de insteek van dit topic en de oorspronkelijke TS.
Maanvis, om on-topic te blijven, jij had laatst een (klein) overzichtje met vrouwen en hun "oorsprong" bij dit programma.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar ik klaag graag over vrouwen. Vooral over arrogante en verzuurde vrouwen. En vrouwen volgesmeerd met pleisterkalk. En lelijke vrouwen. En oude vrouwen. En vrouwen met neptieten.
En daar zijn er genoeg van in dit programma.
Geen gek idee...alleen...ik ben een noob in Wiki's.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:10 schreef Maanvis het volgende:
Ik kan me zo'n lijstje niet herinneren Dragorius.
Misschien moeten we een wiki bij gaan houden om alle informatie over de meiskes te vergaren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |