quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:36 schreef dokterXL het volgende:
ik heb hbo niveau,
quote:gedan en is verplaagdster .
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:37 schreef genakt het volgende:
welkom doktor XL
leuk dat je voor dit topic een account hebt aangemaakt![]()
maar gewoon luisteren naar mams
Nee ik ben een familie man, ik hou van mijn familie en wil dat ook andersom zo houden, maar als ik bv met haar zou gaan samenwonen en moeders keurt dat niet goed dan raak ik misschien mijn familie kwijt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Jij moet je verdere leven met die vrouw doorbrengen, je moeder niet.
Who fucking cares wat je ma denkt.
sjeeses, mama's boy
Hahaha, oke die zet ik in m'n sigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik ken ook mensen die gewoon zelf op eigen houtje relaties aangaan, maar dat is gedoemd te mislukken, natuurlijk. Laat je moeder altijd het laatste oordeel hebben over meisjes en als het haar niet aanstaat, gewoon afkappen die handel. Hoe gelukkig je ook bent.
Een wijs gezegde: Je moesje weet het beter, ze kookt je pot en strikt je veter.
(misschien iets om als Sig te gebruiken?)
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik ken ook mensen die gewoon zelf op eigen houtje relaties aangaan, maar dat is gedoemd te mislukken, natuurlijk. Laat je moeder altijd het laatste oordeel hebben over meisjes en als het haar niet aanstaat, gewoon afkappen die handel. Hoe gelukkig je ook bent.
Een wijs gezegde: Je moesje weet het beter, ze kookt je pot en strikt je veter.
(misschien iets om als Sig te gebruiken?)
Ik heb veel respect voor de mening van mijn moeder... Maar tering, dit moet toch geen probleem zijn??quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:36 schreef dokterXL het volgende:
Nee geen gothic, maar een in mijn ogen leuke en erg lieve vrouw, maar ze moet minimaal van mijn niveau zijn vind mam, ik heb hbo niveau, zij heeft mavo gedaan en is verpleegster in een verzorgings tehuis.
Mischien is het een goed idee om mams een Angry Dragon te gevenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:45 schreef dokterXL het volgende:
[..]
Nee ik ben een familie man, ik hou van mijn familie en wil dat ook andersom zo houden, maar als ik bv met haar zou gaan samenwonen en moeders keurt dat niet goed dan raak ik misschien mijn familie kwijt.
Mijn moeder heeft thuis de broek aan, zij zwaait de scepter, mijn zusje heeft dat ook in zich maar dat komt nog niet echt uit de verf, zij heeft bv een drang naar dominante mannen, maar de appel valt meestal niet ver vd boom; het zal niet lang duren of ze zoekt een man die zij kan domineren. Maar goed, ik zal haar binnenkort eens voorstellen of vertellen dat ik haar heb ontmoet, enne een goed punt dat 'ik' mijn leven moet doorbrengen met haar en niet mijn moeder. Ik ga en kan niet trouwen met iemand die mijn moeder goedkeurt, maar dan heb ik gelijk een dilemma
Ik ben geen mama kindje, maar mijn moeder is gewoonweg dominant, ook over mijn vader en mijn zusje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
DokterXL lijkt me nog zo wereldvreemd ook om dit soort reacties serieus te nemen.
TS, ben eens niet zo'n mamakindje en kies gewoon voor de vrouw waar jij op valt. Mocht je serieus zijn.
ik zelf ben 30, zij is 22 en wordt dit jaar 23.quote:
JE MOEDERquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:50 schreef dokterXL het volgende:
[..]
mijn moeder ...,
Ze is een wijze vrouw .
Nee ik woon op mezelf, maar moeders is streng en heeft nog veel macht/invloed over de keuze's in de liefde op mij wbt serieuze relatie's.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
30!!
En je woont nog thuis en laat je ma je vriendinnetjes kiezen?
Wat een royal sadness
Nou dan helemaal, dan heb je toch je eigen leven, zeg gewoon dat ze ermee op moet houden, zet er nog wat druk achter door ff weekje niks te laten horen ofzo...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:55 schreef dokterXL het volgende:
[..]
Nee ik woon op mezelf, maar moeders is streng en heeft nog veel macht/invloed over de keuze's in de liefde op mij wbt serieuze relatie's.
Gast, je bent 30!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:55 schreef dokterXL het volgende:
[..]
Nee ik woon op mezelf, maar moeders is streng en heeft nog veel macht/invloed over de keuze's in de liefde op mij wbt serieuze relatie's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |