abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:01:11 #1
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67356598
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:58 schreef TC03 het volgende:
Als je spelers laat gaan, moet je niet vergeten dat er ook spelers voor terug moeten komen en dat je afkoopsommen moet betalen. Met een paar spelers laten gaan kan je misschien netto ¤2 miljoen bezuinigen.
Niet als je transfervrije/goedkope spelers en jeugdspelers in de plaats haalt. Bovendien lijken die investeerders nog een miljoen of 25 in Feyenoord te gaan pompen
-
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:03:45 #3
53267 TC03
pi_67356664
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niet als je transfervrije/goedkope spelers en jeugdspelers in de plaats haalt. Bovendien lijken die investeerders nog een miljoen of 25 in Feyenoord te gaan pompen
Transfervrije en goedkope spelers kosten ook geld en salaris. Stel dat je een keeper haalt voor ¤500.000 met een salaris van ¤400.000. Dat is in totaal 9 ton, terwijl Timmer 7 ton verdiende. Dan ga je er al op achteruit.

Het gat opvullen met jeugspelers is ook mogelijk, maar dan is het niveau over 34 wedstrijden moeilijk te voorspellen en bovendien heb je dan een erg smalle selectie. Europees voetbal halen is dan al bij voorbaat kansloos.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:08:19 #4
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67356786
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

ben bang dat er weinig terecht gaat komen van die investeerders. Perridon krabbelde de laatste weken terug en het bedrag wordt ook steeds minder.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_67356788
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Transfervrije en goedkope spelers kosten ook geld en salaris.
Jeugdspelers betaal je nu ook al salaris. Mensen als Leerdam, Nieveld, Fer en eventueel Mulder kun je toch gewoon een basisplek geven. Die doen allemaal niets onder voor de aankopen van de laatste 10 jaar.

En dan denk ik het geld van de investeerders nog even weg.
-
pi_67356807
Met de combi naar volendam
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_67356809
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:08 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

ben bang dat er weinig terecht gaat komen van die investeerders. Perridon krabbelde de laatste weken terug en het bedrag wordt ook steeds minder.
Ik denk niet dat Gudde dat gaat overleven als het nu niet doorgaat.
-
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:09:58 #8
53267 TC03
pi_67356847
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jeugdspelers betaal je nu ook al salaris. Mensen als Leerdam, Nieveld, Fer en eventueel Mulder kun je toch gewoon een basisplek geven.

En dan denk ik het geld van de investeerders nog even weg.
Maar dan heb je dus een smalle selectie en is het niveau moeilijk voorspelbaar. Als je wilt dat Been sowieso beter presteert dan dit seizoen lukt dat niet met alleen eigen jeugd. Tenzij we stiekem blijken te beschikken over een lichting zoals Ajax had in '95.
pi_67356872
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Maar dan heb je dus een smalle selectie en is het niveau moeilijk voorspelbaar. Als je wilt dat Been sowieso beter presteert dan dit seizoen lukt dat niet met alleen eigen jeugd. Tenzij we stiekem blijken te beschikken over een lichting zoals Ajax had in '95.
Je kunt nog wel 2 of 3 aankopen doen hoor.
-
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:11:03 #10
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_67356890
quote:

[..]

Tis nog ver weg. Kan van alles dus nog gebeuren. Beetje media stilte nu. Ben benieuwd wat het gaat brengen..
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:11:38 #11
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_67356914
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Gudde dat gaat overleven als het nu niet doorgaat.
Als hij er iets aan kan doen misschien, maar dat vraag ik me af..
pi_67356973
quote:

Ik geloof ook niet dat je daar heel veel wonderen van moet verwachten. Alleen het circusduo Kraay & Kraay zijn er nog van overtuigd dat het geld er gaat komen
pi_67357373
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:08 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Met de combi naar volendam
Echt niet te geloven gewoon. Denk dat ik toch maar de tocht ga maken per auto en kijk daar wel in de kroeg of we moeten nog in de kroeg aan kaarten kunnen komen.
pi_67357386
Als het af was geketst was dat al wel naar buiten gekomen.
-
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:35:59 #15
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67357694
jammer dat Feyenoord dan toch de kaarten afneemt. Gewoon boycotten die handel.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_67357743
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:13 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat je daar heel veel wonderen van moet verwachten. Alleen het circusduo Kraay & Kraay zijn er nog van overtuigd dat het geld er gaat komen
Borst ook.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:38:54 #17
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67357789
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:11 schreef ursel het volgende:

[..]

Tis nog ver weg. Kan van alles dus nog gebeuren. Beetje media stilte nu. Ben benieuwd wat het gaat brengen..
ik hoop mee, dat wel
  Moderator dinsdag 24 maart 2009 @ 14:39:47 #18
138438 crew  Pizzakoppo
pi_67357813
-troll-

[ Bericht 93% gewijzigd door sjimz op 24-03-2009 20:09:56 ]
pi_67358714
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
-troll-
Heb je hem weer

tvp

[ Bericht 12% gewijzigd door sjimz op 24-03-2009 20:10:17 ]
pi_67359839
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
-troll-

[ Bericht 9% gewijzigd door sjimz op 24-03-2009 20:10:34 ]
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:41:06 #21
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_67359945
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:42:26 #22
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67359995
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=149132/contentid=9669

jullie jeugd kan wel scoren
had ik nog niet gezien, thx
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:04:02 #23
185115 Juk
Misschien
pi_67362974
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=149132/contentid=9669

jullie jeugd kan wel scoren
Darlij?? Ik dacht dat je het Darlie uitsprak?
The only thing I fear is my MoM
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:05:26 #24
53267 TC03
pi_67363028
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:04 schreef Juk het volgende:

[..]

Darlij?? Ik dacht dat je het Darlie uitsprak?
Dacht ik ook.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:16:09 #25
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_67363334
Merkie, jij zei in het vorige topic dat je Bruins minder motivatie vindt hebben dan Wijnaldum, Fer en [b]Biseswar[/b[ en maar wat sjokt over het veld... Als er 1 speler in het team dat doet, is het Biseswar wel, hij kruipt nog net niet
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_67363859
quote:
Van Marwijk: “Feyenoord komt terug aan de top”
Geschreven op dinsdag, 24 maart om 16:31

Bert van Marwijk denkt dat Feyenoord in de toekomst weer een echte topclub zal worden. De bondscoach van het Nederlands elftal ziet, ondanks het diepe dal waar de Rotterdammers zich momenteel in bevinden, nog genoeg perspectief voor de Stadionclub: “Feyenoord komt terug aan de top, natuurlijk."

“Het is de club met de grootste aanhang in Nederland, straks komt er een nieuw stadion. Die club komt gewoon terug”, vertelt de positief ingestelde trainer in eht weekblad Sportweek. “Ik zie ook echt potentieel in de spelersgroep. Als jongens als Wijnaldum, Fer en Biseswar zich doorontwikkelen heeft Feyenoord zeer interessante spelers. Ik hoop dat Bruins zich ook gaat aandienen. Ik sta er nog steeds van te kijken dat zijn ontwikkeling zich dit seizoen niet heeft doorgezet.”

Van Marwijk zou een comeback van ex-voorzitter Jorien van den Herik naar de Kuip graag zien plaatsvinden. “Hij is iemand die de club in elk geval weer een gezicht geeft. En hij kent de voetbalwereld door en door. Types als Van den Herik, Van Raaij, Van Praag, Van der Velde en Hendriks zijn van een uitstervend ras.”

“Die mannen raken niet in de war als er in de krant een foto staat met daaronder ‘puinhoop’”, zo vervolgt de oud-trainer van onder meer Feyenoord en Borussia Dortmund. “Nee, die staan dan vooraan in de deuropening en zeggen: ‘Eerst mij voorbij en dan de rest’. Sommige mensen waren bang voor Van den Herik, als hij binnenkwam, doken ze meteen weg. Maar hij hield er juist van als je hem de waarheid zei.”
-
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:38:48 #27
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67364038
De waarheid hebben we de GKL gezegd en daar hield hij volgens mij helemaal niet van...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:39:44 #28
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67364065
Bert . Hij zal nooit iets verrassends zegegn.
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:16 schreef Tomasso het volgende:
Merkie, jij zei in het vorige topic dat je Bruins minder motivatie vindt hebben dan Wijnaldum, Fer en [b]Biseswar[/b[ en maar wat sjokt over het veld... Als er 1 speler in het team dat doet, is het Biseswar wel, hij kruipt nog net niet
Ik zag hem zondag een paar keer als links- of rechtsback fungeren en goed meeverdedigen, dan maak je jezelf tenminste nog nuttig. Dat doet Bruins ook niet.
2000 light years from home
pi_67364139
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:38 schreef Happel het volgende:
De waarheid hebben we de GKL gezegd en daar hield hij volgens mij helemaal niet van...
Wat voor een lul het ook is, ik vind hem in alle opzichten beter dan dat sulletje Gudde.
Ik ben overigens eindelijk na al die jaren eens 'de Coolsingel bleef leeg' aan het lezen, erg leuk boek.
-
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:05:25 #30
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67364781
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat voor een lul het ook is, ik vind hem in alle opzichten beter dan dat sulletje Gudde.
Ik ben overigens eindelijk na al die jaren eens 'de Coolsingel bleef leeg' aan het lezen, erg leuk boek.
Het is een persoonlijkheid ja, dat is altijd beter dan een saaie suffe lul zijn. Dat maakt hem echter niet beter. Wat Gudde doet weten we namelijk niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:54:56 #31
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_67366197
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef Merkie het volgende:
Bert . Hij zal nooit iets verrassends zegegn.
[..]

Ik zag hem zondag een paar keer als links- of rechtsback fungeren en goed meeverdedigen, dan maak je jezelf tenminste nog nuttig. Dat doet Bruins ook niet.
Waarschijnlijk liep hij daar dan net toevallig
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_67367002
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is een persoonlijkheid ja, dat is altijd beter dan een saaie suffe lul zijn. Dat maakt hem echter niet beter. Wat Gudde doet weten we namelijk niet.
Dat maakt een directeur wel degelijk beter. Ik denk niet dat een Munsterman meer bestuurlijk inzicht heeft dan Gudde. Maar wel meer karakter waardoor heel je club sterker wordt. Iedereen weet waar ie aan toe is, van de koers valt niet af te wijken en alle neuzen staan dezelfde kant op, wie niet mee wil vertrekt maar. Gudde stelt zich naar buiten nederig op terwijl Feyenoord alles behalve nederig zou moeten zijn.
-
pi_67367177
quote:
World of Soccer: Mario Been grootste trainerstalent Nederland

Volgens het toonaangevende Engelse voetbalblad World of Soccer behoort Mario Been tot de zes grootste trainerstalenten van de wereld.

Samen met Bulent Uygun (Sivasspor), Diego Cagna (Tigre), Bruno Labbadia (Bayer Leverkusen), Gian Piero Gasperini (Genoa) en Unai Emery (Valencia CF) werd hij door bekend voetbaljournalist Nick Bidwell gekozen tot "Grootste aanstormende trainerstalenten". "De manier waarop hij tactiek aan enthousiasme en teamgeest koppelt, is zeer goed", aldus de uitleg.
Altijd leuk.
-
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:25:04 #34
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67367238
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Altijd leuk.
leuk voor Mario . Moeten oppassen dat Chelsea hem niet wegkaapt al na het eerste seizoen
pi_67371502
quote:

[..]

Altijd leuk.
hopelijk kan hij het ook waar maken bij feyenoord
pi_67371565
quote:

[..]

Altijd leuk.
Leuk zo'n lijstje maar het zegt me allemaal niets.
Voor het zelfde geld maakt hij volgend jaar ook een rampseizoen mee met Feyenoord en dan zal hij niet meer op de lijst staan.
Maar ik zelf heb Been wel hoog zitten hoor.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:01:42 #37
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67373118
Was al langsgekomen in het SV-topic, maar hier nogmaals:

http://studiosport50jaar.nos.nl/top10/video/?zoek=feyenoord&verzenden=Zoeken

Aantal leuke filmpjes van Feyenoord. Vooral Feyenoord - PSV is .
pi_67373271
had deze nog niet gezien

http://rtl.nl/components/(...)ternet.wmv_plain.xml

el ahmadi en been bij vi een tijdje terug
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:16:05 #39
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67373781
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Was al langsgekomen in het SV-topic, maar hier nogmaals:

http://studiosport50jaar.nos.nl/top10/video/?zoek=feyenoord&verzenden=Zoeken

Aantal leuke filmpjes van Feyenoord. Vooral Feyenoord - PSV is .
pi_67374721
Wie had nou laatst bij SV dat stukje van Van Hooijdonk in de kwartfinale, was dat v Marwijk nou? Slecht geheugen en de aflevering was weer zo saai als altijd natuurlijk.

Mooie filmpjes verder ja.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:42:15 #41
53267 TC03
pi_67375003
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:36 schreef Rots het volgende:
Wie had nou laatst bij SV dat stukje van Van Hooijdonk in de kwartfinale, was dat v Marwijk nou? Slecht geheugen en de aflevering was weer zo saai als altijd natuurlijk.

Mooie filmpjes verder ja.
Was Van Marwijk ja.
pi_67377980
quote:
Bruins vecht zich terug bij Feyenoord
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Luigi Bruins baalde van de enorme scoringskans die hij zondag tegen AZ (0-0) liet liggen. Desondanks kon de 22-jarige Rotterdammer in Alkmaar tevreden terugkijken op zijn rentree in de basis bij Feyenoord.

Luigi Bruins (l) duelleert met Brett Holman. FOTO PICS UNITED
De kans die trainer Leon Vlemmings hem door de blessure van Jon Dahl Tomasson bood, pakte hij namelijk wél.

,,Ik ben heel tevreden over Luigi,’’ aldus Vlemmings. ,,Hij heeft hier lang op moeten wachten. Als je dan op een moeilijke positie zó’n wedstrijd aflevert, is dat knap. Hij speelde goed tussen de linies en was vaak aanspeelbaar. Maar het belangrijkste op de nummer tien positie is de omschakeling van aanval naar verdediging. Zeker met aanvallend denkende spelers als Makaay, Biseswar en Wijnaldum om je heen. Dat heeft hij tegen AZ goed gedaan.’’

Voor het eerst in zijn nog prille profcarrière kreeg Bruins dit seizoen te maken met tegenslag. De technicus werd als 18-jarig talent bij Excelsior door Mario Been voor de leeuwen geworpen en was zowel op Woudestein als in de Kuip vrijwel altijd zeker van zijn plaats. Gertjan Verbeek zette hem na een moeizame seizoenstart eind vorig jaar op de bank. Toen Vlemmings het in januari overnam, leken zijn kansen te keren. Maar nadat hij twee maanden geleden in de thuiswedstrijd tegen Willem II al in de rust werd gewisseld, deed ook de interim-trainer - die weer kon beschikken over de herstelde Tomasson - nauwelijks nog een beroep op hem.

Die bijrol viel Bruins rauw op zijn dak. ,,Geen enkele voetballer wil op de bank terecht komen,’’ zegt de middenvelder. ,,Maar het is nu eenmaal een feit en daar moet ik mee leren omgaan. Als het de eerste keer is en je bent nog jong, is dat moeilijk, want het is nieuw. In het begin heb ik er veel problemen mee gehad. Je kunt niets anders doen dan keihard blijven knokken en honderd procent geven op de training. Dat is de enige manier om een invalbeurt af te dwingen.’’

Naar de reden van zijn verbanning naar de bank vroeg hij niet. Dat hij meer kan dan hij dit seizoen heeft laten zien, weet hij zelf ook wel. ,,Het liep niet van een leien dakje. Dat was wel duidelijk. Ik kan wel zeggen dat het super ging. Maar iedereen heeft kunnen zien dat het niet zo was. Terecht dat ik op de bank zat? Toen ik niet speelde, hebben we het goed gedaan. Voor de trainer is er dan geen reden om te wisselen. Ik heb geen uitleg gevraagd. De trainer maakt de keuzes, dan kun je een keer op de bank terecht komen. Als je niet speelt moet je het ongelijk van de trainer zien te bewijzen.’’

Door zijn houding tijdens de training en in de wedstrijdjes bij de beloftes, waarin hij de afgelopen tijd vaak moest opdraven, dwong hij bij Vlemmings een herkansing af. Toch praat Bruins nog altijd in de tegenwoordige tijd als hij het over tegenslag heeft. Hij weet immers dat hij in de pikorde achter Tomasson staat. ,,Op dit moment speel ik niet. Op deze wedstrijd na dan. Ik stond er tegen AZ in omdat Tomasson geblesseerd is.’’

Bruins heeft onder Vlemmings meer concurrentie, maar ook meer perspectief. De interim-trainer wil hem op zijn kwaliteiten benutten en laat hem niet langer - zoals in het verleden wel gebeurde - ook als buitenspeler fungeren. Bruins mag het voortaan proberen ‘op tien’ en komt eveneens in aanmerkingen voor de twee posities centraal op het middenveld. ,,Maar die zijn momenteel met El Ahmadi en Fer goed bezet,’’ aldus Vlemmings.

,,Het is duidelijk dat ik als rechtshalf en op tien het best tot mijn recht kom,’’ vindt Bruins zelf. ,,Dan is het fijn dat je daar kunt spelen. Maar áls je speelt, moet je natuurlijk wel laten zien dat je het waard bent om daar te spelen. Ik wil alles geven om de play-offs te halen.’’

Hoewel hij in Mario Been na de zomer een trainer treft die hem door en door kent, kijkt Bruins nog niet verder dan de huidige voetbaljaargang. ,,Het is duidelijk dat we weten wat we aan elkaar hebben, maar ik heb Mario Been nog niet gesproken over volgend seizoen. Ik heb hem alleen gefeliciteerd toen bekend werd dat hij trainer van Feyenoord werd. Verder is het een kwestie van nieuwe rondes, nieuwe kansen. Iedereen begint volgend seizoen op nul en zal het moeten laten zien in de voorbereiding. Nee, dat heeft hij niet tegen me gezegd, maar dat kan iedereen wel bedenken. Dat heb je dit jaar wel weer gezien. Als je een seizoen goed speelt, is dat nog geen garantie dat je het jaar daarna weer speelt. Dat is het nooit.’’
http://www.sportwereld.nl(...)g_bij_Feyenoord.html

hij speelde niet super, maar hij haalde voor het eerst sinds lange tijd wel een voldoende.

ik zie in hem toch meer een man van de pass dan in tomasson.
pi_67378365
Sowieso meer een man voor de doorgroei dan Tomasson. Heb nog wel vertrouwen in Bruins, leuk artikeltje. Gaat er wel komen met Been, laten we dat hopen iig.
  woensdag 25 maart 2009 @ 00:41:30 #44
53267 TC03
pi_67379600
Ik vervloekte hem na die gemiste kans, maar hoop toch dat hij terugkomt. In potentie is het nog steeds een groot talent, alleen aan potentie hebben we niet veel.
pi_67379668
Bruins is gewoon een vrouwtje die alleen in een super goed draaiend team van meerwaarde is.
-
pi_67379748
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 00:43 schreef Ritmo het volgende:
Bruins is gewoon een vrouwtje die alleen in een super goed draaiend team van meerwaarde is.
Bruins zal nog wel laten zien dat hij zeker nog van meerwaarde is voor Feyenoord.
pi_67379789
Bruins heeft heel wat in zijn mars, maar moet echt aan zijn handelingsnelheid gaan werken. Dat was wederom deze week pijnlijk traag en het is geen excuus dat je tegen de #1 speelde - juist dan moet je een tandje hoger kunnen.
pi_67382681
Bruins mag onder Mario Been van mij wel een kans!
pi_67385494
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Bruins mag onder Mario Been van mij wel een kans!
Ik verwacht inderdaad wel dat Been Bruins naar een hoger niveau weer te tillen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_67385791
Jalalala.
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:33:21 #51
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67386869
quote:
Charlison Benschop (19), aanvaller van Eerstedivisionist RKC Waalwijk, staat in de belangstelling van een groot aantal clubs uit de eredivisie. Onder meer FC Groningen en vooral Feyenoord volgen zijn verrichtingen met meer dan normale interesse.
Uit de papieren versie van VI.

Dankje Venom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')