Nou ja, vernield.. Er ligt nog spoor, er rijden nog treinen, en er leken nog redelijk wat stations te zijn. Daar valt het nog mee dus, er zijn erger getroffen trajecten..quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Leuk staaltje spoorweg, helaas vernield door de Beeching Axe.
Niet specifiek die, maar ze hebben er wel een renaissance-Schloss en een paar grote stationsgebouwen gebouwd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Stond deze er ook?
[ afbeelding ]
Dat doet mij onbewust denken aan "Dieseltractie bij ACTS. Hoe lang nog!"quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat doet mij onbewust denken aan "Dieseltractie bij ACTS. Hoe lang nog!"
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:23 schreef Guard het volgende:
Fokke en Sukke
maken geen vrienden in PTA
[ afbeelding ]
Bijzonder perspectief!quote:
Op sommige lijnen heb je weinig keuze. Ik zag vandaag persoonlijk het mooiste materiaal ICK, heerlijk in de spits en buiten de spits helemaal geweldig .quote:
Had ik afgelopen maandag ook nog. Eerste 'spits' trein Maastricht - Schiphol. Tot Roermond lekker eigen coupetje. Heerlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:46 schreef Brembo het volgende:
[..]
Op sommige lijnen heb je weinig keuze. Ik zag vandaag persoonlijk het mooiste materiaal ICK, heerlijk in de spits en buiten de spits helemaal geweldig .
Ja maar dat vind ik Arhem wel een vreemde stuiptrekking..quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
* Guppy is weer het land in ge-Thalyst
met een behoorlijke omweg ook nog, want de bedoeling was Parijs-Rotterdam-Utrecht-Arnhem, maar het werd Parijs-Schiphol-Arnhem. er schijnt tussen Rotterdam en Utrecht een goederentrein naast het spoor te liggen?
Mja, als je daar woont, dan moet je toch wel min of meer daar heen zien te komen, niewaar?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik Arhem wel een vreemde stuiptrekking..
Inmiddels is hij weg hoor Maar de boel is goed naar de klote daar ja. ca. 7000 betonnen dwarsliggers moeten vervangen worden, alsmede alle ATB-bakens, railspoelen, doorslagpotjes en wat er allemaal nog meer in, op en langs het spoor zit. En 5 km schouwpad moet uitgegraven worden want daar ligt allemaal ballast op. En station Vleuten moet gerepareerd worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
er schijnt tussen Rotterdam en Utrecht een goederentrein naast het spoor te liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |