explain...ik kom doorgaans niet verder dan de AEX sprinters die wel als een gek fluctueren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
zo heel frapant is dat natuurlijk niet
Aegon doet het inderdaad lekker met -10%.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:55 schreef Oizno het volgende:
Ik heb Aegon maar even gekocht 500 stuks. Verwacht dat deze vanmiddag wel weer zal stijgen naar ongeveer +10
Nee idioot. Aegon is ING zijn al verdubbeld, dus waarom uberhaupt nog kopen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:47 schreef UncleSam het volgende:
Durft iemand het aan om nu weer ING of Aegon te kopen, of gaat dit nog wel even downhill?
Haha. De glazenbol was te wazig. Maar gelukkig had ik de order gecancelledquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Aegon doet het inderdaad lekker met -10%.
Oh wacht, je zei +10%.
Ik verwacht dat het downhill gaat, ik heb ze vanmorgen verkocht en mn winst gepakt. Zodra ze weer flink gezakt zijn stap ik weer in.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:47 schreef UncleSam het volgende:
Durft iemand het aan om nu weer ING of Aegon te kopen, of gaat dit nog wel even downhill?
quote:I Showed Peter Schiff's Speech to my MBA Class
Posted by Bill Anderson at March 24, 2009 06:59 AM
Last night, I did something a bit different in my MBA class. First, I continued with my planned lesson, a discussion of the second chapter of Mises' Bureaucracy, which deals with economic calculation and profit management.
Second, I played Peter Schiff's speech at the Austrian Scholars Conference, all 73 minutes of it. No one left, even though they were free to leave early.
quote:Ik verwacht dat het downhill gaat, ik heb ze vanmorgen verkocht en mn winst gepakt. Zodra ze weer flink gezakt zijn stap ik weer in.
Het zal wel iemand zijn met een Binck acccountjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:03 schreef Xtreem het volgende:
Welk cijfer is er bekend geworden, dat het zo explodeert?
Verdienen met dalende koersen, Verliezen bij stijgende.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:10 schreef One_conundrum het volgende:
Kan iemand dat short gaan iets toelichten. Begrijp het net niet helemaal
Is er ook ergens een goede uitgebreide uitleg hierover te vinden?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:21 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Verdienen met dalende koersen, Verliezen bij stijgende.
Hier:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:23 schreef Charizma het volgende:
[..]
Is er ook ergens een goede uitgebreide uitleg hierover te vinden?
zover was ik ook alquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:21 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Verdienen met dalende koersen, Verliezen bij stijgende.
Shorten is aandelen verkopen die je niet hebt. Die worden dan van iemand anders geleend via je broker. Op een gegeven moment wil degene die ze uitgeleend heeft ze natuurlijk weer terug, en jij moet dan verplicht weer aandelen inkopen. Dat doe je dan tegen een lagere prijs. Zo heb jij je winst, en is iedereen tevreden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:10 schreef One_conundrum het volgende:
Kan iemand dat short gaan iets toelichten. Begrijp het net niet helemaal
http://www.ingsprinters.nl/download/SprinterBrochure.pdfquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:34 schreef iank het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt met die sprinters. Je leent een gedeelte van de 'aandelen' waar je rente over betaald toch? Hoe hoog is die rente..
Thanks! Maar dan vind ik dus dit: "De rente die u over het financieringsniveau betaalt is gelijk aan de daggeld rente in de valuta van de onderliggende waarde plus een opslag van momenteel 2,0%"quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:36 schreef capricia het volgende:
[..]
http://www.ingsprinters.nl/download/SprinterBrochure.pdf
Als je in Euros leent, betaal je de geldmarkt rente +2%quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:55 schreef iank het volgende:
[..]
Thanks! Maar dan vind ik dus dit: "De rente die u over het financieringsniveau betaalt is gelijk aan de daggeld rente in de valuta van de onderliggende waarde plus een opslag van momenteel 2,0%"
Wat houd wil dit nou precies zeggen in duidelijke taal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |