quote:Op dinsdag 24 maart 2009 04:10 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]Nog steeds zwanger hoor
Kan ik ervanuitgaan dat volgens die test ik 4,nogwat weken zwanger ben?
*Bed nog weer even inkruipt
Ik weet niet eens meer of ik bij Ruben bovenaan gestaan heb. Ergens denk ik van nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:52 schreef flugeltje het volgende:
Leuk neveneffect is dat ik niet meer onderaan hang, ik ben al aan het stijgen in de lijst...
Nog 7 maanden en dan sta ik bovenaan
Ja, maar Ruben is met 37.5 geboren, dus ik geloof niet dat ik bovenaan gestaan hebquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:08 schreef lunastar het volgende:
terug zoeken troel
datvan Incantrix heb ik gemist ook voor jou nog proficiat
Je zal heus de enige niet zijn die dit overkomt op de zwangerschapscursus.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:17 schreef seilram het volgende:
Flugeltje en Poppejans en YmmeVan harte welkom.
Gisteren zijn wij gestart met de cursus samen bevallen. Het was wel erg leuk, maar tjee, ik had echt weer zo'n uber-zwanger-ik-zak-door-de-grond-moment!!![]()
We moesten dus ontspanningsoefeningen doen, dus mijn hussie was lekker bezig om te voelen of mijn armen los zijn... daarna mijn enkel en toen kwam het moment dat hij mijn heup moest gaan bewegen. Ik moest al vaak lachen, maar toen helemaal omdat hij er zo lief bij zat te kijken en wat denk je... ik laat gewoon even een kei harde scheet![]()
![]()
. Dus mijn lief roept nog: "ja totale ontspanning hier". Nou ik kwam niet meer bij, ik kon echt wel door de grond zakken. Hussie en ik hebben er op terug weg nog een paar keer flink om gelachen, echt voorschut zeg hahaha.
Wat? die ken ik nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:19 schreef innepin het volgende:
Seilram![]()
dat is precíes de Slankie radioreclame
![]()
ik heb \m via een engelse site gekocht en toen was ie iets van 30 euro. Je kan 'm ook hier kopen.Dan kost ie 32.50 incl. gel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:25 schreef Linda2205 het volgende:
Waar en voor hoeveel koop je een Angelsounds
Waarschijnlijk omdat je tijdens het epileren die pijnstoffen aanmaakt ofzo? Ik zou het even navragen bij de verloskundige.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:25 schreef Linda2205 het volgende:
Oei Seilram...das niet fijn!
Poppejans, gefeli met je grote dikke plus! En Ymme, ik heb zelfs na een paar weken bij de dokter nog geen dikke streep geplast, en toch heb ik nu een spartelende baby in mn buik!
Ik zet hier ook nog maar even mn vragen uit het vorige topic neer:
Waar en voor hoeveel koop je een Angelsounds en waarom mag je je epilator niet gebruiken in je zwangerschap (volgens de gebruiksaanwijzing)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |