quote:Op maandag 23 maart 2009 23:40 schreef lamers het volgende:
Deze 2 dames zijn vandaag allebei 33 geworden. Namen en samen 12 films
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Keri Russell
Autumn Rush
Mission: Impossible 3
Michelle Monaghan
Mission: Impossible 3
Eagle Eye
Heartbreak Kid
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waitress en The Upside of Anger.
Kiss Kiss Bang Bang
quote:
Vind ik ook. Intre heeft Jeeh al een paar keer terecht aangesproken daarop. Het lijkt er imo een beetje op of mensen gewoon maar een getal noemen en niet nadenken of het beetje realistisch is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat er wel vaker een beetje veel wordt gevraagd de laatste tijd.
Trouwens, Wilders.
Nee, het is een Amerikaanse acteur die in de jaren '40 zijn hoogtepunt bereikte. Het valt me eigenlijk nu pas op dat van zijn twee bekendste films er maar eentje was genomineerd (en de eerste ronde niet eens haalde) en de andere film ontving niet eens een nominatie (terwijl die eigenlijk wel mee had moeten doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die van Zoot Jacques Tati? Dat is een wilde gok eig.
quote:It was on account of his appearances in musicals and comedies as a shy, giggling, clumsy, stammering, sentimental, self-effacing, would-be hero that .......... achieved popularity, not to say star status, among movie audiences of the 1940's.
Ik zal M:I 3 dubbel tellen dan is ie dichtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef Zoot het volgende:
Is die andere vraag nu al helemaal beantwoord eigenlijk?
Dat klopt. Zijn naam is Eddie Bracken en hij speelde ook in Sturges' The Miracle of Morgan's Creek.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:17 schreef Doff het volgende:
Is hij trouwens niet uit Hail to the Conquering Hero ofzoiets? Die van Sturges.
Oohja, en Zoot +1
quote:Divorzio all'Italiana (Divorce Italian Style)
I soliti ignoti (Big Deal on Madonna Street)
Rocco e i suoi fratelli (Rocco and his Brothers)
La strada (The Road)
Ladri di Bicicletta (Bicycle Thieves)
Ultimo tango a Parigi (Last Tango in Paris)
quote:Vittorio de Sica
Mario Monicelli
Luchino Visconti
Bernardo Bertolucci
Pietro Germi
Federico Fellini
Ja, laten we iemand vragen met twee "bekende" films, waarvan er eentje niet eens genomineerd is in het jaren 40 tournament en de andere 1x steun kreeg. Want dat geeft wel aan dat de films bekend zijn hier. En dat de er een goede kans is dat mensen het weten, zodat het tempo lekker in het spel blijft. Met een beetje geluk is die ene die het weet net online.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef Zoot het volgende:
[..]
Nee, het is een Amerikaanse acteur die in de jaren '40 zijn hoogtepunt bereikte. Het valt me eigenlijk nu pas op dat van zijn twee bekendste films er maar eentje was genomineerd (en de eerste ronde niet eens haalde) en de andere film ontving niet eens een nominatie (terwijl die eigenlijk wel mee had moeten doen).
Een treffend citaat uit zijn biografie op imdb:
[..]
Is die andere vraag nu al helemaal beantwoord eigenlijk?
Dat zijn Made of Honor, Mr. & Mrs. Smith, North Country en The Bourne Supremacy. Niet echt obscure films, ook volgens IMDb. Toch wordt de vraag niet beantwoord.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef lamers het volgende:
Michelle Monaghan
We hebben nog een romcom met Patrick Dempsey, een film met Brangelina, een film over the first major successful sexual harassment case in the USA en een film van Paul Greengrass
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Divorzio all'Italiana (Divorce Italian Style) Pietro Germi
I soliti ignoti (Big Deal on Madonna Street) Mario Monicelli
Rocco e i suoi fratelli (Rocco and his Brothers) Luchino Visconti
La strada (The Road) Federico Fellini
Ladri di Bicicletta (Bicycle Thieves) Vittorio de Sica
Ultimo tango a Parigi (Last Tango in Paris) Bernardo Bertolucci
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:00 schreef California het volgende:
Over de vorige vraag:
[..]
Dat zijn Made of Honor, Mr. & Mrs. Smith, North Country en The Bourne Supremacy. Niet echt obscure films, ook volgens IMDb. Toch wordt de vraag niet beantwoord.
Ofwel we worden lui of FMT heeft ook te lijden onder de economische crisis.
Ik was toen al bezig met posten dat je twee films door elkaar haalde, maar toen zag ik dat SoK de vraag al beantwoord hadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gister vroeg Cali (of was het SoK?) naar Dazed and Confused. Nadat ik fout had geraden dat Sean Penn erin speelde, vroeg ik me af wie dan die stonede surfer dude speelde in de film. Maar na opzoeken bleek ik in de war te zijn met een andere film. Welke? En doe nog maar 2 namen erbij.
Tot nu toe goed, nog één extra naam. Moet niet moeilijk zijn, er zaten nog een paar erg grote namen in de film. Sowieso deze twee namen nog even goed voluit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zooey
Crowe
Almost Famous
en verder geeen flauw diee
Lonewolf +1quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Billy Cudrup
Phillip Seymour Hoffman
Cameron Crowe
Ik wist 'm wel, maar punt is voor Samuelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Goed. Kennelijk speelde Cage er ook in idd.
Cali +1
Die was het.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zal ik antwoorden of nog even wachten zodat je een punt kunt bewijzen?
Lonewolf +1quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Harriet Anderson, die duidelijk tot meer in staat is (vooral was, waarschijnlijk) dan Nathalie Portman.
Een personage uit welke film?quote:Jackie Treehorn
quote:Knox Harrington
quote:Smokey
Ik ging in eerste instantie af op het aantal stemmen van de twee films op imdb (1000+) en neem daarbij een bekende regisseur + de combinatie van een vrij markant acteur die erg aanwezig is in beide films (tevens had hij ook wat rollen in nieuwere films) en ik nam de gok. Dat ze niet meededen in het tournament zag ik daarna pas, dus als er niet snel een goed antwoord zou komen zou ik de vraag wel aangepast hebben. Tevens was er twee uur niet geantwoord toen ik het antwoord op de vorige vraag gaf. Maar oke, ik zal dat soort vragen er nu wel uitlatenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, laten we iemand vragen met twee "bekende" films, waarvan er eentje niet eens genomineerd is in het jaren 40 tournament en de andere 1x steun kreeg. Want dat geeft wel aan dat de films bekend zijn hier. En dat de er een goede kans is dat mensen het weten, zodat het tempo lekker in het spel blijft. Met een beetje geluk is die ene die het weet net online.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:36 schreef Zoot het volgende:
Happiness
Wayne's World
Men in black II
Lara Flynn Boyle
Tevens de laatste film van Richard Burton (hij overleed in hetzelfde jaar).quote:Featured in
Watchmen (2009)
- featured on Veidt's monitors
Zooey Deschanel is goed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:59 schreef wyccie het volgende:
Dat komt me wel vaag bekend voor.
Op de eerste foto dacht ik Angelina Jolie of Shannyn Sossamon te herkennen.
Deze lijkt weer op Zooey Deschanel.
Wyccie+1quote:
Oh, weet ik veel. Ik heb al die films niet gezien. Dan zal het wel gewoon elf zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Neen. Welke stad is het?
Dan had Flitspaal wel iets goed gehad. Het gaat echt om de stad zelf, niet om elf, twaalf of dertien.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, weet ik veel. Ik heb al die films niet gezien. Dan zal het wel gewoon elf zijn.
Dan weet je vast de bijnaam welquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Oh, helemaal geen Ocean's.
Las Vegas ken ik alleen als serie.
Mag je ook een acteur maar een keer noemen? Jammer dan, ik ben er tevreden meequote:Op donderdag 26 maart 2009 02:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maakt me niet uit in hoeveel stappen je het doet zolang je niks meerdere keren gebruikt.
Voor deze keer zie ik twee keer Jack door de vingersquote:Op donderdag 26 maart 2009 05:05 schreef California het volgende:
[..]
Mag je ook een acteur maar een keer noemen? Jammer dan, ik ben er tevreden mee.
Batman Begins
Michael Caine
Blood and Wine
Jack Nicholson
Batman
Jack Nicholson
The Bucket List
Morgan Freeman
The Dark Knight
Gary Oldman
True Romance
Christopher Walken
Batman Returns
Danny DeVito
Man on the Moon
Jim Carrey
Batman Forever
Nicole Kidman
The Peacemaker
George Clooney
Batman and Robin
Volgens mij niet de snelste manier, want O'Donnell zit in beide Schumachers toch? En ik denk dat Michael Gough (of anders Pat Hingle) Returns en Forever ook verbindt.
Titel?quote:: You know when you hear girls say 'Ah man, I was so shit-faced last night, I shouldn't have fucked that guy?' We could be that mistake!
Jeeh +1quote:
California +1quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef California het volgende:
Geen idee, maar dat is in elk geval wel een k*tplaatje. In more way than one.
Baise moi?
Om het dan maar af te maken: Being John Malkovich en Where the Wild Things Are.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij vroeg om 3 titels
Ik roep in elk geval Adaptation.
Doff+1quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:48 schreef Doff het volgende:
Christopher Walken, Weapon of Choice en Fatboy Slim. Alleen dan andersom.
Goed zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:01 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Om het dan maar af te maken: Being John Malkovich en Where the Wild Things Are.
Te makkelijk (en ik had nog wel zorgvuldig de schep in z'n hand weggecroptquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:29 schreef Doff het volgende:
Miller's Crossing?
quote:for the Cannes' 60th anniversary anthology Chacun Son Cinéma (To Each His Own Cinema), the Coens turned out another irreverent short featuring, in full
cowboy get-up, stumbling into a two-screen arthouse and trying to decide whether to see the French classic The Rules Of The Game or the contemporary Turkish film Climates. (His message for the usher afterwards: "Tell him the dude in the hat enjoyed the hell out of Climates.")
Dat laatste klopt inderdaad, maar nee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:20 schreef Jeeh het volgende:
Ik zag laatst Willem Dafoe als cowboy in Paris Je T'Aime, wellicht deze man?
Maar hij heeft naar mijn weten nooit met de Coens gewerkt... Behalve dan dat de Coens voor die film ook een stukje hadden.
Gewoon Josh Brolin. In feite zou 't een prequel kunnen zijn van NCfOM.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef Jeeh het volgende:
Tommy is het niet, dus dan misschien gewoon Josh Brolin?
Heel gek, maar die reken ik niet goed. Vooral omdat je Fonda blijkbaar niet herkendequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Susan Clark en Michael Dunn.
Verwarrend he, zoveel hints?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als dat Dirty Harry is, dan zal het Don Siegel zijn?
Juistquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Taxi?
The Nightmare Before Christmas?
Jij roept maar watquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:23 schreef TJLinden het volgende:
Little Miss Sunshine
Nightmare On Elm Street
Chicken Little
And Now For Something Completely Different
Nee man, it all makes sense to me.quote:
Dat was Nightmare Before Christmasquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:39 schreef TJLinden het volgende:
Maar wat heeft het konijntje met het mandje vol eieren met Hero te maken? Of ben ik nu helemaal weer in de war?
Zo, daar was je snel achter. Vanwaar deze bijzondere interesse voor een behoorlijk onbekende film die pas eind dit jaar het licht ziet?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef TJLinden het volgende:
Willem Dafoe in de nieuwe film van Lars von Trier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |