Oh, weet ik veel. Ik heb al die films niet gezien. Dan zal het wel gewoon elf zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Neen. Welke stad is het?
Dan had Flitspaal wel iets goed gehad. Het gaat echt om de stad zelf, niet om elf, twaalf of dertien.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, weet ik veel. Ik heb al die films niet gezien. Dan zal het wel gewoon elf zijn.
Dan weet je vast de bijnaam welquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Oh, helemaal geen Ocean's.
Las Vegas ken ik alleen als serie.
Mag je ook een acteur maar een keer noemen? Jammer dan, ik ben er tevreden meequote:Op donderdag 26 maart 2009 02:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maakt me niet uit in hoeveel stappen je het doet zolang je niks meerdere keren gebruikt.
Voor deze keer zie ik twee keer Jack door de vingersquote:Op donderdag 26 maart 2009 05:05 schreef California het volgende:
[..]
Mag je ook een acteur maar een keer noemen? Jammer dan, ik ben er tevreden mee.
Batman Begins
Michael Caine
Blood and Wine
Jack Nicholson
Batman
Jack Nicholson
The Bucket List
Morgan Freeman
The Dark Knight
Gary Oldman
True Romance
Christopher Walken
Batman Returns
Danny DeVito
Man on the Moon
Jim Carrey
Batman Forever
Nicole Kidman
The Peacemaker
George Clooney
Batman and Robin
Volgens mij niet de snelste manier, want O'Donnell zit in beide Schumachers toch? En ik denk dat Michael Gough (of anders Pat Hingle) Returns en Forever ook verbindt.
Titel?quote:: You know when you hear girls say 'Ah man, I was so shit-faced last night, I shouldn't have fucked that guy?' We could be that mistake!
Jeeh +1quote:
California +1quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:59 schreef California het volgende:
Geen idee, maar dat is in elk geval wel een k*tplaatje. In more way than one.
Baise moi?
Om het dan maar af te maken: Being John Malkovich en Where the Wild Things Are.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij vroeg om 3 titels
Ik roep in elk geval Adaptation.
Doff+1quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:48 schreef Doff het volgende:
Christopher Walken, Weapon of Choice en Fatboy Slim. Alleen dan andersom.
Goed zoquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:01 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Om het dan maar af te maken: Being John Malkovich en Where the Wild Things Are.
Te makkelijk (en ik had nog wel zorgvuldig de schep in z'n hand weggecroptquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:29 schreef Doff het volgende:
Miller's Crossing?
quote:for the Cannes' 60th anniversary anthology Chacun Son Cinéma (To Each His Own Cinema), the Coens turned out another irreverent short featuring, in full
cowboy get-up, stumbling into a two-screen arthouse and trying to decide whether to see the French classic The Rules Of The Game or the contemporary Turkish film Climates. (His message for the usher afterwards: "Tell him the dude in the hat enjoyed the hell out of Climates.")
Dat laatste klopt inderdaad, maar nee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:20 schreef Jeeh het volgende:
Ik zag laatst Willem Dafoe als cowboy in Paris Je T'Aime, wellicht deze man?
Maar hij heeft naar mijn weten nooit met de Coens gewerkt... Behalve dan dat de Coens voor die film ook een stukje hadden.
Gewoon Josh Brolin. In feite zou 't een prequel kunnen zijn van NCfOM.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef Jeeh het volgende:
Tommy is het niet, dus dan misschien gewoon Josh Brolin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |