quote:Op maandag 23 maart 2009 23:40 schreef lamers het volgende:
Deze 2 dames zijn vandaag allebei 33 geworden. Namen en samen 12 films
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Keri Russell
Autumn Rush
Mission: Impossible 3
Michelle Monaghan
Mission: Impossible 3
Eagle Eye
Heartbreak Kid
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waitress en The Upside of Anger.
Kiss Kiss Bang Bang
quote:
Vind ik ook. Intre heeft Jeeh al een paar keer terecht aangesproken daarop. Het lijkt er imo een beetje op of mensen gewoon maar een getal noemen en niet nadenken of het beetje realistisch is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind dat er wel vaker een beetje veel wordt gevraagd de laatste tijd.
Trouwens, Wilders.
Nee, het is een Amerikaanse acteur die in de jaren '40 zijn hoogtepunt bereikte. Het valt me eigenlijk nu pas op dat van zijn twee bekendste films er maar eentje was genomineerd (en de eerste ronde niet eens haalde) en de andere film ontving niet eens een nominatie (terwijl die eigenlijk wel mee had moeten doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is die van Zoot Jacques Tati? Dat is een wilde gok eig.
quote:It was on account of his appearances in musicals and comedies as a shy, giggling, clumsy, stammering, sentimental, self-effacing, would-be hero that .......... achieved popularity, not to say star status, among movie audiences of the 1940's.
Ik zal M:I 3 dubbel tellen dan is ie dichtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef Zoot het volgende:
Is die andere vraag nu al helemaal beantwoord eigenlijk?
Dat klopt. Zijn naam is Eddie Bracken en hij speelde ook in Sturges' The Miracle of Morgan's Creek.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:17 schreef Doff het volgende:
Is hij trouwens niet uit Hail to the Conquering Hero ofzoiets? Die van Sturges.
Oohja, en Zoot +1
quote:Divorzio all'Italiana (Divorce Italian Style)
I soliti ignoti (Big Deal on Madonna Street)
Rocco e i suoi fratelli (Rocco and his Brothers)
La strada (The Road)
Ladri di Bicicletta (Bicycle Thieves)
Ultimo tango a Parigi (Last Tango in Paris)
quote:Vittorio de Sica
Mario Monicelli
Luchino Visconti
Bernardo Bertolucci
Pietro Germi
Federico Fellini
Ja, laten we iemand vragen met twee "bekende" films, waarvan er eentje niet eens genomineerd is in het jaren 40 tournament en de andere 1x steun kreeg. Want dat geeft wel aan dat de films bekend zijn hier. En dat de er een goede kans is dat mensen het weten, zodat het tempo lekker in het spel blijft. Met een beetje geluk is die ene die het weet net online.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef Zoot het volgende:
[..]
Nee, het is een Amerikaanse acteur die in de jaren '40 zijn hoogtepunt bereikte. Het valt me eigenlijk nu pas op dat van zijn twee bekendste films er maar eentje was genomineerd (en de eerste ronde niet eens haalde) en de andere film ontving niet eens een nominatie (terwijl die eigenlijk wel mee had moeten doen).
Een treffend citaat uit zijn biografie op imdb:
[..]
Is die andere vraag nu al helemaal beantwoord eigenlijk?
Dat zijn Made of Honor, Mr. & Mrs. Smith, North Country en The Bourne Supremacy. Niet echt obscure films, ook volgens IMDb. Toch wordt de vraag niet beantwoord.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef lamers het volgende:
Michelle Monaghan
We hebben nog een romcom met Patrick Dempsey, een film met Brangelina, een film over the first major successful sexual harassment case in the USA en een film van Paul Greengrass
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Divorzio all'Italiana (Divorce Italian Style) Pietro Germi
I soliti ignoti (Big Deal on Madonna Street) Mario Monicelli
Rocco e i suoi fratelli (Rocco and his Brothers) Luchino Visconti
La strada (The Road) Federico Fellini
Ladri di Bicicletta (Bicycle Thieves) Vittorio de Sica
Ultimo tango a Parigi (Last Tango in Paris) Bernardo Bertolucci
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:00 schreef California het volgende:
Over de vorige vraag:
[..]
Dat zijn Made of Honor, Mr. & Mrs. Smith, North Country en The Bourne Supremacy. Niet echt obscure films, ook volgens IMDb. Toch wordt de vraag niet beantwoord.
Ofwel we worden lui of FMT heeft ook te lijden onder de economische crisis.
Ik was toen al bezig met posten dat je twee films door elkaar haalde, maar toen zag ik dat SoK de vraag al beantwoord hadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gister vroeg Cali (of was het SoK?) naar Dazed and Confused. Nadat ik fout had geraden dat Sean Penn erin speelde, vroeg ik me af wie dan die stonede surfer dude speelde in de film. Maar na opzoeken bleek ik in de war te zijn met een andere film. Welke? En doe nog maar 2 namen erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |