Ik heb de mijn vrijdag besteld.quote:
Yeah Occultfest en Stonehenge zijn bij mij echt traditie festivalsquote:Op maandag 6 april 2009 23:24 schreef MM-Luna het volgende:
Metalcamp is gaaf inderdaad.
Dit jaar ook niet meer het hele zomerseizoen van mei tot september elk weekend naar open air festivals. Wel weer aantal leuke dingen op het programma zoals FortaRock, Party San, Occultfest, Stonehenge enzovoorts.
Mja, ik luister nu Epicus Doomicus Metallicus en ik moet zeggen dat ik de stem van die nieuwe zanger eigenlijk beter vind.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:00 schreef Mark het volgende:
Als je het oude werk niet kent, heb je inderdaad nog wat in te halen.
Vrienden van mij hebben ooit in het voorprogramma van Candlemass gestaan, was heel apart om tijdens de soundcheck Messiah Marcolin door het hele pand te horen galmen. Is die nieuwe zanger wat?
Ik vond hem bij de eerste luisterbeurt nog niet gelijk geniaal.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:00 schreef Mark het volgende:Oja, en de nieuwe Mastodon (met bonus-DVD) komt net in de brievenbus binnen
Je moet ook wel Nightfall opzetten en dan vooral heel hard At the Gallow's Endquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:10 schreef BOKA het volgende:
Mja, ik luister nu Epicus Doomicus Metallicus en ik moet zeggen dat ik de stem van die nieuwe zanger eigenlijk beter vind.
Die kwam net voorbij, inderdaad een erg vet nummer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Je moet ook wel Nightfall opzetten en dan vooral heel hard At the Gallow's End
Metalcamp daar wil ik ook nog een keer heen. Volgend jaar misschien.quote:Op maandag 6 april 2009 23:24 schreef MM-Luna het volgende:
Metalcamp is gaaf inderdaad.
Dit jaar ook niet meer het hele zomerseizoen van mei tot september elk weekend naar open air festivals. Wel weer aantal leuke dingen op het programma zoals FortaRock, Party San, Occultfest, Stonehenge enzovoorts.
Marcolin heeft op Epicus Doomicus Metallicus (blijft een geniale titelquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:10 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mja, ik luister nu Epicus Doomicus Metallicus en ik moet zeggen dat ik de stem van die nieuwe zanger eigenlijk beter vind.
[..]
Ik vond hem bij de eerste luisterbeurt nog niet gelijk geniaal.
The pathway toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:14 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Marcolin heeft op Epicus Doomicus Metallicus (blijft een geniale titel), de zang niet gedaan hoor.
Ik heb trouwens afgelopen zondag bij Officium Triste/Isole/Evoken in Tilburg 't nieuwe Officium Triste schijfje gekocht, kzal er vanavond eens naar luisteren. Staan wat nieuwe opnames van oude nummers op, en een nieuw nummer.
"Charcoal Hearts - 15 Years of Hurt" met de volgende tracklist:quote:
Interessant die moet ik zaterdag dan maar kopen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
"Charcoal Hearts - 15 Years of Hurt" met de volgende tracklist:
1. No Hope
2. Divinity (re-recorded)
3. My Charcoal Heart (acoustic version)
4. Love Like Blood (Killing Joke cover)
5. Fading Like A Dying Candle
6. Downfall (Through Veils of Grey)
7. Intro: Officium Triste part II
8. Mountains of Depressiveness
9. Dreams of Sorrow
Ik luisterde daarnaast dan ook Nightfall.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:14 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Marcolin heeft op Epicus Doomicus Metallicus (blijft een geniale titel), de zang niet gedaan hoor.
[..]
En hij klinkt goed! Verassend goed! aanrader voor elke black metal liefhebber. Er zit ook een mondharmonica solo in hoor ik nuquote:
Absoluut! Ik houd normaal niet van doom metal, behalve dit. Heel Nightfall vind ik super, maar vooral At The Gallow's End, Samarithan en Dark Are The Veils of Death.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Je moet ook wel Nightfall opzetten en dan vooral heel hard At the Gallow's End
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |