Volgens mij staat Hypocrisy tot nader onder in de ijskast. Want Peter wil Pain zijn andere band meer prioriteit geven.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:32 schreef metallicattim het volgende:
Heeft iemand van jullie ( Tokus misschien? ) meer info over de nieuwe Hypocrisy release?
Hypocrisy (Peter) zelf is zoals gewoonlijk zeer schaars met de info...
Vetjes, ook daar maar eens geld voor gaan vinden.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bibelot in Dordrecht. Zondag 12 april.
Met Born Form Pain en The Red chord.
In het laatste interview in de aardschok met Pain(Peter) wordt geen wordt over een nieuw album van Hypocrisy gesproken. Dit interview is van november vorig jaar.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:52 schreef metallicattim het volgende:
Wel raar dat ze vorige maand nog in de studio zaten om het nieuwe Hypocrisy album op te nemen ( dat heb ik gelezen althans... )
Pain is ook super vet, maar ben ondertussen wel weer toe aan een nieuwe Hypocrisy plaat!
Entree is maar 13 euro.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:54 schreef BOKA het volgende:
[..]
Vetjes, ook daar maar eens geld voor gaan vinden.
mja, maar morgen moet ik ook naar Rise and Fall in de little devil, en dan komt ook nog carnifex e.d. in Amsterdam.quote:
Je kan niet overal heen.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:04 schreef BOKA het volgende:
[..]
mja, maar morgen moet ik ook naar Rise and Fall in de little devil, en dan komt ook nog carnifex e.d. in Amsterdam.
En heel, heel misschien drink ik ook wel een enkel biertje.
Keuzes makenquote:
Ik weet het, maar dat is nogal lastig als ik zie dat ik nog naar Pro Pain in Amersfoort, Origin en DrDoom in de Little Devil, Neurotic Deathfest in 013, Macabre en Japanische Kampfhörspiele in Hengelo, Terror en Born From Pain in Haarlem en Anthrax in Den Haag/Ametrdam moet gaan.quote:
Wat Japanische Kamphörspiele?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:42 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat is nogal lastig als ik zie dat ik nog naar Pro Pain in Amersfoort, Origin en DrDoom in de Little Devil, Neurotic Deathfest in 013, Macabre en Japanische Kampfhörspiele in Hengelo, Terror en Born From Pain in Haarlem en Anthrax in Den Haag/Ametrdam moet gaan.
Godverdomme wat komen er toch veel vette dingen hier in Nederland.
Ik zie het op de site van hun. En 5 juni in Breda.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:52 schreef BOKA het volgende:
4 juni in de metropool. Hardcore aus der ersten Welt.
Waaat! The Red Chord?quote:Op donderdag 2 april 2009 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bibelot in Dordrecht. Zondag 12 april.
Met Born Form Pain en The Red chord.
Heb al een tijdje geleden besteld bij CD WOW, maar nog niks in de busquote:Op zondag 29 maart 2009 08:44 schreef emokid het volgende:
Crack the Skye plaat van het jaar.
Hoe weet jij mijn naam? Ken ik jou?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:50 schreef Luiaerdt het volgende:
Net maar even die Japanische kampfhorspiele gedownload na de enthousiaste reactie van martijnen het klinkt wel vet idd
Euhquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waaat! The Red Chord?![]()
Ik denk dat ik naar Dordt kom!
The Red Chord staat niet op de site van Bibelot en op hun myspace staat dat ze op 17 april in New York een optreden hebben... Weet je het heel zeker dat ze komen!?!
![]()
![]()
Dood! Mus!
Op hun officiële dot com staat ook alleen New York aangekondigd, nu snap ik dat je er niet te koop mee loopt als je in Dordrecht komt spelenmaar, kut!
* SicSicSics pakt hooivork en fakkel!![]()
Gokje?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn naam? Ken ik jou?
Dan heb je goed gegokt.quote:
Daar kom ik sporadisch wel eens langs ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je goed gegokt.
Maar je komt bij mij uit de buurt dus waarschijnlijk heb ik jou wel eens gezien in Bibelot ofzo.
Ik ben er volgende week zondag weer in bibelot.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:14 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Daar kom ik sporadisch wel eens langs ja.
Wat speelt er? of ga je dansenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben er volgende week zondag weer in bibelot.
Walls Of Jerico, Born Form Pain en The Red Chord.quote:
Ik ben onderweg!quote:
Bron!?!quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
Walls Of Jerico, Born Form Pain en The Red Chord.
Ik kan niet dansen. Wel moshen.
quote:
Oepsquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben onderweg!Bij Gouda inmiddels, mijn 'Angry Mob' loopje gaat niet zo vlug!
![]()
[..]
Bron!?!![]()
Anders blijf ik komen!
Slowchat is in een ander topic.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
Oeps![]()
The Red Chord komt toch niet.
Nu komt When All Life ends.
Godverdomme!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oeps![]()
The Red Chord komt toch niet.
Nu komt When All Life ends.
Koninginnedagquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:01 schreef BOKA het volgende:
volgens http://littledevil.nl/calendar/ nog wel.
quote:26.apr.2009 20:00 Rock Planet Pinarella di Cervia
01.mei.2009 20:00 Turock Essen
Offer mij dan gelijk aan onze metalgod Satanquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat mag jij schat, dat mag jij!
![]()
[..]
![]()
Oeps, oeps!?! OEPS!?! Branden zul je! Hier!Voel de toorn van mijn 'burning death stare smiley'
Je hebt mij laten voelen hoe het is om manisch te zijn, ik ging van heul blijnaar heul niet blij
in 0,02 sec.
De gedachte alleen was al genoeg! Heb net maar kaartjes gekocht voor: Anthrax / God Forbid / DevilDriver en August Burns Red!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
Offer mij dan gelijk aan onze metalgod Satan. Door mij met 666 messteken om het leven te brengen en vervolgens mij bloed te drinken. Om zo er voor te zorgen dat The Red Chord en andere goede bands naar komen.
volgens de tourdata die ik vandaag van het label kreeg is die op 30 april dus gewoon in Nederland hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Koninginnedag
Maar volgens hun myspace zijn ze overal behalve in Nederland:
[..]
We hebben je gemist.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 5 april 2009 01:27 schreef metallicattim het volgende:
Yeah, we hebben gister "gewonnen" ( 2e in de Torture Metal Battle ) dus we mogen 17 April openen voor Torture Squad @ Pitch Black in Niederkruchten (D), 1 van de betere bands als je het mij vraagt, ik ben dus gigantisch blij!
Samen met Stronghold ( gister dus 1e geworden ) mogen wij dus het voorprogramma verzorgen.
Wij hebben een in ieder geval een geweldige avond gehad, ik was kapot...Voor een 2e optreden ging het heel lekker!
[ afbeelding ]
Koninginnedag...quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:29 schreef Tokus het volgende:
volgens de tourdata die ik vandaag van het label kreeg is die op 30 april dus gewoon in Nederland hoor
Mooi.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
volgens de tourdata die ik vandaag van het label kreeg is die op 30 april dus gewoon in Nederland hoor
Ik heb de mijn vrijdag besteld.quote:
Yeah Occultfest en Stonehenge zijn bij mij echt traditie festivalsquote:Op maandag 6 april 2009 23:24 schreef MM-Luna het volgende:
Metalcamp is gaaf inderdaad.
Dit jaar ook niet meer het hele zomerseizoen van mei tot september elk weekend naar open air festivals. Wel weer aantal leuke dingen op het programma zoals FortaRock, Party San, Occultfest, Stonehenge enzovoorts.
Mja, ik luister nu Epicus Doomicus Metallicus en ik moet zeggen dat ik de stem van die nieuwe zanger eigenlijk beter vind.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:00 schreef Mark het volgende:
Als je het oude werk niet kent, heb je inderdaad nog wat in te halen.
Vrienden van mij hebben ooit in het voorprogramma van Candlemass gestaan, was heel apart om tijdens de soundcheck Messiah Marcolin door het hele pand te horen galmen. Is die nieuwe zanger wat?
Ik vond hem bij de eerste luisterbeurt nog niet gelijk geniaal.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:00 schreef Mark het volgende:Oja, en de nieuwe Mastodon (met bonus-DVD) komt net in de brievenbus binnen
Je moet ook wel Nightfall opzetten en dan vooral heel hard At the Gallow's Endquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:10 schreef BOKA het volgende:
Mja, ik luister nu Epicus Doomicus Metallicus en ik moet zeggen dat ik de stem van die nieuwe zanger eigenlijk beter vind.
Die kwam net voorbij, inderdaad een erg vet nummer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Je moet ook wel Nightfall opzetten en dan vooral heel hard At the Gallow's End
Metalcamp daar wil ik ook nog een keer heen. Volgend jaar misschien.quote:Op maandag 6 april 2009 23:24 schreef MM-Luna het volgende:
Metalcamp is gaaf inderdaad.
Dit jaar ook niet meer het hele zomerseizoen van mei tot september elk weekend naar open air festivals. Wel weer aantal leuke dingen op het programma zoals FortaRock, Party San, Occultfest, Stonehenge enzovoorts.
Marcolin heeft op Epicus Doomicus Metallicus (blijft een geniale titelquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:10 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mja, ik luister nu Epicus Doomicus Metallicus en ik moet zeggen dat ik de stem van die nieuwe zanger eigenlijk beter vind.
[..]
Ik vond hem bij de eerste luisterbeurt nog niet gelijk geniaal.
The pathway toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:14 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Marcolin heeft op Epicus Doomicus Metallicus (blijft een geniale titel), de zang niet gedaan hoor.
Ik heb trouwens afgelopen zondag bij Officium Triste/Isole/Evoken in Tilburg 't nieuwe Officium Triste schijfje gekocht, kzal er vanavond eens naar luisteren. Staan wat nieuwe opnames van oude nummers op, en een nieuw nummer.
"Charcoal Hearts - 15 Years of Hurt" met de volgende tracklist:quote:
Interessant die moet ik zaterdag dan maar kopen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
"Charcoal Hearts - 15 Years of Hurt" met de volgende tracklist:
1. No Hope
2. Divinity (re-recorded)
3. My Charcoal Heart (acoustic version)
4. Love Like Blood (Killing Joke cover)
5. Fading Like A Dying Candle
6. Downfall (Through Veils of Grey)
7. Intro: Officium Triste part II
8. Mountains of Depressiveness
9. Dreams of Sorrow
Ik luisterde daarnaast dan ook Nightfall.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:14 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Marcolin heeft op Epicus Doomicus Metallicus (blijft een geniale titel), de zang niet gedaan hoor.
[..]
En hij klinkt goed! Verassend goed! aanrader voor elke black metal liefhebber. Er zit ook een mondharmonica solo in hoor ik nuquote:
Absoluut! Ik houd normaal niet van doom metal, behalve dit. Heel Nightfall vind ik super, maar vooral At The Gallow's End, Samarithan en Dark Are The Veils of Death.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Je moet ook wel Nightfall opzetten en dan vooral heel hard At the Gallow's End
Duh, ik kan ongeyl toch niet missen.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:00 schreef Luiaerdt het volgende:
Gaan er nog mensen naar Rotting Christ, Fenris en Onheil in Baroeg 7 Juni?
Duurt nog ff maar toch
Wat speelt dat Onheil eigenlijk? Wij spelen er 18 April ook mee samen in Schoneveld ofzoiets.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:00 schreef Luiaerdt het volgende:
Duurt nog ff maar toch
blackened heavy metal.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:59 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Wat speelt dat Onheil eigenlijk? Wij spelen er 18 April ook mee samen in Schoneveld ofzoiets.
Waarschijnlijk wel. Rotting Christ is wel een gave band. Onheil natuurlijk ook.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:00 schreef Luiaerdt het volgende:
Duurt nog ff maar toch
Nee, alleen alle studio albums. Meer hoef ik ook niet eigenlijk.quote:
Oeh, ongeyl en rotting christ, klinkt interessant! Misschien presentquote:Op woensdag 8 april 2009 14:00 schreef Luiaerdt het volgende:
Duurt nog ff maar toch
\m/ Ga ik ook maar heen danquote:Op woensdag 8 april 2009 14:00 schreef Luiaerdt het volgende:
Duurt nog ff maar toch
Straks komt half Fok!quote:
Waar speel jij in dan? Ik ben uiteraard ook bij het geweldige Ian fest in schoonveld or somethingquote:Op woensdag 8 april 2009 16:25 schreef metallicattim het volgende:
Ik heb gisteravond te horen gekregen dat we de 18e ermee samen kunnen spelen, dus die moet ik echt eff checken vanavond als ik thuis ben, thx voor het filmpje!
Heb jij de nieuwe cd al weer geluisterdquote:Op woensdag 8 april 2009 15:08 schreef BOKA het volgende:
[..]
De nieuwe cd is trouwens echt heel erg tof.
Privesessie op een dakterras met witbier.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:55 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Heb jij de nieuwe cd al weer geluisterd
Ik speel in Seven Endsquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:55 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Waar speel jij in dan? Ik ben uiteraard ook bij het geweldige Ian fest in schoonveld or something![]()
Nicequote:Op vrijdag 10 april 2009 14:15 schreef BOKA het volgende:
[..]
Privesessie op een dakterras met witbier.
Zonde.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:56 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik krijg elke dag een privesessie dus kan em niet meer horen![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
Wie gaat er nog meer naar Officium Triste vanavond?
Balen man.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
![]()
Moet werken, anders was ik zeker wel gegaan.
Is goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |