Nice!quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:28 schreef thedeedster het volgende:
Heaven and Hell- The devil you know is trouwens gelekt.
Ja, ben ook erg benieuwdquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Nieuwe Alestorm ook. Weliswaar promo, klinkt best goed
Niet iedereen heeft overal contacten zoals jij hèquote:Op zondag 12 april 2009 02:40 schreef Tokus het volgende:
yarrrr you are listening to the new Alestorm album
ofzoiets.
goed, ik heb 'm op cd, lekken is voor incontinenten.
"Yarrr, you are listening to the new Alestorm album Black Sails at Midnight. This song is called <titel>. Remember, piracy is a crime."quote:Op zondag 12 april 2009 02:40 schreef Tokus het volgende:
yarrrr you are listening to the new Alestorm album
ofzoiets.
goed, ik heb 'm op cd, lekken is voor incontinenten.
Never steal from a pirate.quote:Op zondag 12 april 2009 10:11 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
"Yarrr, you are listening to the new Alestorm album Black Sails at Midnight. This song is called <titel>. Remember, piracy is a crime."
De sfeer was gezellig. Het was lekker druk. Een waardig feestje voor een band die zo lang bestaat.quote:
Ja, dat is ehm... beknoptquote:Op zondag 12 april 2009 12:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De sfeer was gezellig. Het was lekker druk. Een waardig feestje voor een band die zo lang bestaat.
Longing for Dawn: was wel leuk.
Isole: niet echt mijn ding maar speelde wel goed.
Mournful Congregation: Erg goede band.
Mouring Beloveth: was wel leuk.
Evoken: was wel leuk
Officium Triste: Speelde een leuke set van nieuwe en oude nummers. Jammer genoeg speelde ze niet wat langer.
Sorry ik ben een man van weinig woorden.quote:
Ja dat zeker. Alhoewel ik eigenlijk alleen Officium Triste ken vond ik het een zeer geslaagde avond.quote:Op zondag 12 april 2009 13:47 schreef Trashcanman het volgende:
Ah kijk, heb dus een tof avondje gemist.
Zo lang hebben ze ´s avonds ook al niet gespeeld. 35 minuten ofzo.quote:Op maandag 13 april 2009 01:32 schreef Tokus het volgende:
Walls Of Jericho vanmiddag ook al.
alleen wat aan de korte kant toen
Ze waren best leuk zaterdag.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:49 schreef Frankz0rz het volgende:
Nieuwe Alestorm ook. Weliswaar promo, klinkt best goed
Oh, net zo lang als 's middags dan.quote:Op maandag 13 april 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang hebben ze ´s avonds ook al niet gespeeld. 35 minuten ofzo.
De meeste hardcore/metalcore bands spelen niet langer dan 30 a 35 minuten. Dus zo raar is dat nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
Oh, net zo lang als 's middags dan.
pff, dat stelt me wel teleur. Ik had het nog wel kunnen begrijpen dat ze 's middags wat korter speelden omdat het een festival is, en dus niet hun eigen publiek.
Je moest een handtekening vervalsen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:55 schreef lifeblind het volgende:
* heeft gisteren voor het eerst een cd moeten signeren*
whehequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je moest een handtekening vervalsen?
Swon Enemy speelde eg wel veul langer!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
De meeste hardcore/metalcore bands spelen niet langer dan 30 a 35 minuten. Dus zo raar is dat nu ook weer niet.
Oh, dat zijn toch best leuke dingen inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:10 schreef Monolith het volgende:
Ik zag trouwens laatste de metal line-up van de Zwarte Cross. Als de programmering een beetje gunstig is ga ik er zondag nog wel heen denk ik. Zo even snel:ACTION IN DC ARCH ENEMY (ZWE) DELAIN ENSLAVED [NOR] KORPIKLAANI (FIN) OPETH PETER PAN SPEEDROCK STRATOVARIUS [FIN] WALLS OF JERICHO (USA)
Walls had die dag al gespeeld dus tsja. En om 23:00 was de moest het al afgelopen zijn ivm vergunningen. Dus dan blijft er weinig tijd over.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Swon Enemy speelde eg wel veul langer!
Meestal doet een headliner er wel een schepje bovenop, tenminste dat zou ik wel verwachten! Zeker als er geen 7 bandjes staan.
oh, het is de Nederlandse Opeth? (er staat daar geen land bij).quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:10 schreef Monolith het volgende:
Ik zag trouwens laatste de metal line-up van de Zwarte Cross. Als de programmering een beetje gunstig is ga ik er zondag nog wel heen denk ik. Zo even snel:ACTION IN DC ARCH ENEMY (ZWE) DELAIN ENSLAVED [NOR] KORPIKLAANI (FIN) OPETH PETER PAN SPEEDROCK STRATOVARIUS [FIN] WALLS OF JERICHO (USA)
Nee het is blijkbaar toch de Zweedse.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:20 schreef Tokus het volgende:
[..]
oh, het is de Nederlandse Opeth? (er staat daar geen land bij).
die zijn kut.
Allemaal verzachtende omstandigheden, wel begrijpelijk ook! Het is allemaal hard werken!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:05 schreef tijnbrein het volgende:
Walls had die dag al gespeeld dus tsja. En om 23:00 was de moest het al afgelopen zijn ivm vergunningen. Dus dan blijft er weinig tijd over.
Ik heb geen werk dus ook geen inkomen. Dus voorlopig geen concerten voor mij.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Allemaal verzachtende omstandigheden, wel begrijpelijk ook! Het is allemaal hard werken!![]()
Despised Icon, Whitechapel en Parway Drive spelen 26 juni in de Helling!Ik kom geld tekort... Deze maand 4 boetes binnen geharkt op de A12
200 f*cking euro
Ik heb wel werk, maar geen inkomsten als ik zo door rijd!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen werk dus ook geen inkomen. Dus voorlopig geen concerten voor mij.
Misschien iets minder hard gaan rijden dan.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb wel werk, maar geen inkomsten als ik zo door rijd!![]()
weeweewee punt uuuweevee punt enelquote:Op woensdag 15 april 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen werk dus ook geen inkomen. Dus voorlopig geen concerten voor mij.
Ik sla maar een keertje over.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:17 schreef Luiaerdt het volgende:
Zaterdag Onheil, Arminius en Held in Schoonhoven (waar?)
Nog meer mensen die gaan? ohja..schoonhoven heeft geen station![]()
De Bastille waarschijnlijk. Ironisch genoeg zit het wel aan de Stationsstraatquote:Op donderdag 16 april 2009 21:17 schreef Luiaerdt het volgende:
Zaterdag Onheil, Arminius en Held in Schoonhoven (waar?)
Nog meer mensen die gaan? ohja..schoonhoven heeft geen station![]()
O'rly?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De Bastille waarschijnlijk. Ironisch genoeg zit het wel aan de Stationsstraat.
Schoonhovens station is in WO2 gejat door een niet nader te noemen partij
De Jappen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:02 schreef Witchfynder het volgende:
Schoonhovens station is in WO2 gejat door een niet nader te noemen partij
nee man, iedereen weet toch dat het de Uruk-hai waren.quote:
Wat heeft Urk er nu weer met te maken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:09 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee man, iedereen weet toch dat het de Uruk-hai waren.
Turken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heeft Urk er nu weer met te maken?
I am not a racist. I Just hate everyone.quote:
Niks gemist dus.quote:Op zondag 19 april 2009 15:15 schreef Luiaerdt het volgende:
Nou mooi dat niemand hier ging want het was een grote dronken kinder party haha.. pfff..
bellenblazende metalhandjes in de lucht tijdens "headbangen" en huppelen voor het podium![]()
En het stonk overal naar riool..
Mja, ik hoor van Stijn dat zij wel goed speelden dus in dat opzicht natuurlijk wel wat gemist.quote:
Ach daar kan ik wel mee leven.quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mja, ik hoor van Stijn dat zij wel goed speelden dus in dat opzicht natuurlijk wel wat gemist.
Ik ook.quote:
Pro Pain is vet. Ach volgende keer beter toch.quote:Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik ook.
Baal alleen dat ik Pro Pain in de LVC in Leiden gemist heb.
Het eerste wat Alex vanmiddag zei toen tie 't repetitiehok binnen kwam lopen was: Wat een inteeltdorp is dat zeg!quote:Op zondag 19 april 2009 15:15 schreef Luiaerdt het volgende:
Nou mooi dat niemand hier ging want het was een grote dronken kinder party haha.. pfff..
bellenblazende metalhandjes in de lucht tijdens "headbangen" en huppelen voor het podium![]()
En het stonk overal naar riool..
Met revo dan krijg je dat.quote:Op zondag 19 april 2009 22:51 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Het eerste wat Alex vanmiddag zei toen tie 't repetitiehok binnen kwam lopen was: Wat een inteeltdorp is dat zeg!
Hahaha ja Schoonhoven Incestcity!quote:Op zondag 19 april 2009 22:51 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Het eerste wat Alex vanmiddag zei toen tie 't repetitiehok binnen kwam lopen was: Wat een inteeltdorp is dat zeg!
Hoelang is dat!?! Mijn zusje is ook groot!quote:Op maandag 20 april 2009 10:58 schreef Luiaerdt het volgende:
Hahaha ja Schoonhoven Incestcity!
er was zelfs een chick die langer was dan ik en dat is onmogelijk!!
(incest)
Ben je niet gewoon kort?quote:Op maandag 20 april 2009 10:58 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
(incest)
Ha! 1,87? Je bent groter dan mijn zusje, maar je wint het lang (haha) niet van mij!quote:Op maandag 20 april 2009 13:15 schreef Luiaerdt het volgende:
Ohja![]()
Nee..ben 1.87dus die chick was lang
En het was geen Fins fotomodel ofzo?quote:Op maandag 20 april 2009 13:15 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ohja![]()
Nee..ben 1.87dus die chick was lang
Een stratenmakersferrari!quote:Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef The_Dean het volgende:
Ben altijd in de war als mensen het over revo's hebben. Dit zijn namelijk voor ons/mij revo's... TSW Revo's
[ afbeelding ]
Ja precies! Die hebben 'we' in Schoonhoven niet zo veelquote:Op maandag 20 april 2009 15:07 schreef The_Dean het volgende:
Ben altijd in de war als mensen het over revo's hebben. Dit zijn namelijk voor ons/mij revo's... TSW Revo's
[ afbeelding ]
Dat mag. Anthrax heeft daar ooit een nummer over geschrevenquote:Op maandag 20 april 2009 15:21 schreef The_Dean het volgende:
Maar, zoals Daan inmiddels weet, ik ben dan ook een auto-freak
Hehe die komt helemaal uit Finland om naar een tienerpartijtje te gaan?quote:Op maandag 20 april 2009 14:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En het was geen Fins fotomodel ofzo?.
Ik heb 6 jaar in Schoonhoven gewoond en heb er geen uitzonderlijk lange revo dorpelingen gezien..
Ik moest zelf een tijdje terug spelen in de Bastille en omdat ik er van 0 tot 6 gewoond heb leek het mij wel leuk om te kijken hoe dat leuke stadje van vroeger erbij lag, dus ik extra vroeg naar Schoonhoven met mijn vriendin. Nou, het was niet meer wat het geweest is... Het leuke centrum zit nu ook vol met Blokker en dat soort crapquote:Op maandag 20 april 2009 15:41 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Hehe die komt helemaal uit Finland om naar een tienerpartijtje te gaan?![]()
Zou kunnen.
Schoonhoven is best een leuk stadje, viel me op dat ze zelfs daar hangjongeren hebbenbij de snackbar
Wat heeft lengte in Satansnaam met incest te maken?quote:Op maandag 20 april 2009 10:58 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
(incest)
Wel van vrouwen die kleiner zijn dan jou?quote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ik kijk bv nooit verwonderd op van vrouwen die langer zijn dan ik.
Alles.quote:Op maandag 20 april 2009 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heeft lengte in Satansnaam met incest te maken?![]()
Leg eens uit. Want ik snap het nog steeds niet.quote:
Welke?quote:Op maandag 20 april 2009 15:44 schreef Witchfynder het volgende:
Overigens, toen wij er speelden, speelde er een band uit Hongarije.
2x genotypewaarde.quote:Op maandag 20 april 2009 18:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heeft lengte in Satansnaam met incest te maken?![]()
quote:
Ik speel alleen met mijzelf.quote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Speel je nooit scrabble of ben ik te vergezocht bezig?
Ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Tokus het volgende:
De nieuwe plaat van Chimaira komt een dezer dagen uit. Gaaf plaatje weer, hoor. Heb 'm net nog gedraaid, voordat ik begon met het uittypen van een interview met ze (zie signature).
Jij snapt het gewoon nietquote:Op maandag 20 april 2009 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg eens uit. Want ik snap het nog steeds niet.
meer van, ik kan het niet goed uitleggen maar ben niet bereid gezichtsverlies te leidenquote:
Gezichtsverlies? ik vind het de moeite niet om het uit te leggen omdat het nergens op slaatquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
meer van, ik kan het niet goed uitleggen maar ben niet bereid gezichtsverlies te leiden
Volgende keer als ik zie je zie vraag ik het wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:21 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Gezichtsverlies? ik vind het de moeite niet om het uit te leggen omdat het nergens op slaat
Shit daar had ik ook naartoe gewild.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef SicSicSics het volgende:
Weet je wat vet was?
Carnifex en Beneath the Massacre in de Melkweg!En wtf, wat is Dystopia bruut! De zanger van Carnifex heeft ook geen humor trouwens. Hij stond na het optreden heel snel t-shirtjes te verkopen in de hal dus ik vroeg aan hem of het optreden daarom zo kort was. Hij snapte het niet en ging er serieus op in.
Ow en de toetseniste van Bleeding Through heeft grote tieten!Godskanonne! En dan een beetje voorover over der keyboardje hangen om te headbangen, ik kon der navel zien zegmaar..!
Da was ik niequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer als ik zie je zie vraag ik het wel.![]()
Jij was toch ook bij Walls of Jericho?
Dan heb je een dubbelgangster.quote:
Vetquote:Op zondag 26 april 2009 00:32 schreef lifeblind het volgende:
en dan nu een live report vanuit dynamo! (smartphone ftw!) ondanks dat t niet echt druk is, zit de sfeer er goed in moet ik zeggen. Band van de avond is voor mij toch wel Mournful Congregation, heerlijke setlist, 2 keer zo lang als in baroeg!
Dat is mooi.quote:Op zondag 26 april 2009 00:54 schreef lifeblind het volgende:
klopt, we mochten openen (lees: voor de backline zorgen) Ons optreden ging prima verders, net als de merch verkoop
Dat is mooi.quote:Op zondag 26 april 2009 13:36 schreef lifeblind het volgende:
En vandaag nog een keer spelen met dezelfde package, maar dan in Antwerpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |